از نصفهنیمه بودن هر چیزی متنفرم.
نصفهنیمه موفق بودن
نصفهنیمه غمیگن بودن
نصفهنیمه شاد بودن
نصفهنیمه عاشق بودن
نصفهنیمه رفیق بودن
نصفهنیمه همراه بودن
نصفهنیمه انسان بودن.
من دقیقا اون آدمی شدم که توی
کتابهای دینی نکوهش میکردنش:
زیادهخواه، تنوع طلب، خوشگذران.
جادوی ِآبی.
انقدر نقاشی کشیدم امروز دیگه حالم داره بهم میخوره
درعین حال دوست دارم ساعتها بشینم نقاشی بکشم
بکشم و بکشم و بکشم
نقاشی کشیدن ذهنمو باز و آزاد میکنه