جادوی ِآبی.
سلام دوستان. خانوم پرتقال هستم. براتون سلفی گرفتم.
دور دماخم هم نارنجیه چون تازه غذا خوردم*
جادوی ِآبی.
دور دماخم هم نارنجیه چون تازه غذا خوردم*
متاسفانه سفیدم و لکه میگیرم. 🦥🧡