@sunyday@thenimbuss بنشین تماشایت کنم..mp3
زمان:
حجم:
9.3M
اغوش تو غربتم رآ وطن )
جادوی ِآبی.
من زندم
ولی من دارم میمیرم
کاش دکمه استوپ وجود داشت
یا حداقل چند تا کپی از من وجود داشت هر کدوم یه گوشه از کارامو میگرفت