جادوی ِآبی.
💀نوبت ارایشگاه تو تهران گرفتن مصیبتتتت مصیبتتتتتتتتتت
سخت ترین کار دنیاس حس میکنم
واقعا دلم میخواست توی این پاییز یه عالمه چیزای قشنگ تجربه کنم، کارای مختص به این فصل رو انجام بدم و چس کلاسانه زندگی کنم. اما حتی برای پیوند خوردن با پتو و بالشت عزیزم هم وقت پیدا نمیکنم.
۵۰ دقیقست نشستم پای یه فیلم یک ساعته ریاضی بعد نگاه کردم دیدم فقط ۹ دقیقش گذشته))))))))))))))