جادوی ِآبی.
قدم قدم پا به پات همه شهرو قدم زدم🤣🤣
من زودتر رسیدم به اون قسمت🤣🤣🤣🤣
اگه دوستیم ولی چندوقته ازت خبر نگرفتم برای این نیست که دیگه دوست نیستیم برای اینه که زندگیم داره نمیزندگیه.
یه دعامیکنید فردا خیلی خیلی خوب و مطلوب پیش بره تا آخرشب؟)))))))))))
و دیگه شب بخیر**🧡🧡