جادوی ِآبی.
یه خوابیدن ِراحت تو شب شده آرزو🙏🏼
یه درسه مگه کوه میکنین؟
اووواپووووووو اوکی تاحالا ۴ صبح با گریه خودتو مجبور کردی یه چیزو بزور یادبگیری؟
ب نظرت معدلت چند میشی؟
.
من معدلم ۱۵ به بالا بشه تو چشم همه میکنمش این پیامو هم میزارم بمونه تا روزی که قراره کارنامه بدن😂😂🔪
جادوی ِآبی.
از برنامه های تابستونم بگم؟
••اول از همه از همین یکشنبه باشگاهو با مامانم شروع میکنم :✨))) ✅
•••قراره تغییرات ظاهری خفنی تو خودم ایجاد کنم. ✅
•••و البته تغییرات باطنی و اخلاقی.. ✅
•••به اون شهرایی سفر کنم که تاحالا ندیدمشون. ✅
••کلاسس نقاشی چهره با آبرنگ🌚🤌🏻☁✅
••خودمو با فیلم دیدن خفه کنم✅
•••تا لنگ ظهر بخوابم✅
••تغییر دکوراسیون و سابیدن اتاقم✅
جادوی ِآبی.
سارا از اول تا آخر تابستون:
ببین اینارو پاک نمیکنم بهت ثابت کنمممم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣