𝐒⍵ֹ݂𐐼᳝֘ꬻָֺ 𝐅ⱺꭉׂ݂ꬺׂ֘🧚🏻♀️. ݁
بمیرمم چنلو زد ایکس نمیکنم
چراا پس با فونت زدایکس ساختییی
𝐒⍵ֹ݂𐐼᳝֘ꬻָֺ 𝐅ⱺꭉׂ݂ꬺׂ֘🧚🏻♀️. ݁
چراا پس با فونت زدایکس ساختییی
یه ایده به ذهنم رسید (یه دلیله دیگه هم دارم ، و دلیلش اینه که قبلا یه چنل زد ایکس داشتم به اسم اورنج منظورم نارنجی فرم داشتم) بعد گذاشتم