🕊زیارت نامہ شهــــــــــدا🕊
اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ
اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَصفِیَآءَ اللهِ وَ اَوِدّآئَهُ
اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصَارَ دینِ اللهِ،اَلسَلامُ
عَلَیکُم یا اَنصارَ رَسُولِ اللهِ ، اَلسَلامُ
عَلَیکُم یا اَنصارَ اَمیرِالمُومِنینَ ، اَلسَّلامُ
عَلَیکُم یا اَنصارَ فاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِسآءِ
العالَمینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ
اَبیمُحَمَّدٍ الحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ الوَلِیِّ النّاصِحِ
اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی عَبدِ اللهِ ، بِاَبی اَنتُم وَ اُمّی طِبتُم ، وَ طابَتِ الاَرضُ الَّتی فیها دُفِنتُم ، وَفُزتُم فَوزًا عَظیمًا ، فَیالَیتَنی کُنتُ مَعَکُم فَاَفُوزَمَعَکُم .
#السلام_علیڪ_یاانصار_رسولالله🦋
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام ارباب خوبم...♥️✋
قلبم فقط برای
حسـینبن فاطمه است..
مجنون کربلای
حسـین بن فاطمه است..
این آتشی که در
جـگرم شعله میکشد..
ازبرکت نگاه
حسـینبنفاطمه است
السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ
وَعَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ
بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ
اَبَداً ما. بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ
وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ
الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ
وَعَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَعَلی اَوْلادِ الْحُسَيْنِ
وَعَلی اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
✍ محمدرضا زیاد قرآن تلاوت میکرد.
یک قرآن جیبی داشت
که همیشه همراهش بود.
هر زمان فرصت داشت مشغول
قرائت میشد آن هم با تدبر و دقت.
بـرادر شـهـیـــدم
#شهید_تورجی_زاده...🌷🕊
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
🏴علامه طباطبایی:
«دراین ایام و لیالی ماه محرم بهترین چیز،همان توجه وتوسل به سیدالشهداء(علیهالسلام) است.»
🔻مرحوم استاد قاضی میفرمودند: «حضور در مجالس سیدالشهداء(علیهالسلام)و توسل به سیدالشهداء در این ایام، اهمّ از همه امور؛ حتی مستحبات است که اگر موجب ترک نماز شب هم بشود، باز عزاداری اهمّ است.» و میفرمودند: «از راه سیدالشهداء(علیهالسلام) میتوان به مقصد رسید و توسل به حضرت ابوالفضل(علیهالسلام) باب و کلیدِ این در است.» مرحوم استاد قاضی [هم] از این راه، به مقصد نائل گشته بودند.
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 احلی من العسل...
ماجرای شهادت حضرت قاسم
ابنالحسن به روایت رهبرمعظم
انقلاب اسلامی.
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این حسین کیست؟
◾️شهید حاج قاسم سلیمانی: دیگری از همین حقوقدان مسیحی میفرماید:
«حق، چنان در من مسیحی جوشید که از شدّت محبّتش، مرا شیعهی علی خواندند. ای آسمان گواه باش و ای زمین شهادت بده که من علی را دوست دارم. منِ مسیحی را، حسین به گریه انداخت و قطرات اشک از افق چشمانم تابید و درخشید، هرگز حالِ آنکه -این خیلی دردناک است- از دور به آتش مینگرد، با حالِ آنکه بر روی هیزم میسوزد، یکسان نیست.»
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆یک اشتباه کاملا واضح از مداح عزیزمون آقای هلالی که باید بهش تذکر داد
:(( آقا مرا به لاک سیاه همان زنی که پشت دسته های عزا میرود،ببخش .))
باید گفت بزرگوار به جای قسم دادن به چادر سیاه حضرت زهرا(س)، قسم دادن به چادری که در مصیبت های سنگین و انواع بلاها از سر زینب نیفتاد مگر به زور!!! شما دارید به چی قسم میدید؟
آن هم مداح مرد به جزئیات آرایش یک زن اشاره کند!!!
مثلا بگوید آقا مرا به سیاهی خط چشم زنان پشت دسته ببخش!!!
یا مرا به خال لب زنی ببخش که در عزاداری شرکت می کند!!!!
البته قطعا منظور برخی از مداح ها از جمله هلالی این نیست که مثلا زن بی حجاب که معمولا برای کشف حجابشون پول هم میگیرن با بی حجابی پاشه بیاد هیئت ، صحبت این عزیزان روی کم حجاب هاست که فرهنگشون اینجور شده متاسفانه.
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
😈 شمرها را شُمار!
🤔 به نظرتون دلیل اصلی اینکه هنوز که هنوزه شمر، یزید و ابنزیاد رو لعنت میکنیم چیه؟
🏴 #به_رهبری_حسین علیهالسلام
🔰 نشر دهید و همراه ما باشید
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
🍃🌸 روی پرده ی کعبه؛این آیه حک
شده است: ،،،نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا
الْغَفُــورُ الرَّحِــیمُ💚
و من هنوز وتا همیشه
به همین یک آیه دلخوشم😌
"بندگانم را آگاه کن که
من بخشندهی مهربانم"
نگران فردا نباش،
#خــــــداقبل ازتو آنجاست
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
#علمای_فاسد
ای دشمنان! هر کاری کنید ، شعائر حسینی از بین رفتنی نیست..
༅༅༅༅░⃟░⃟🔥༊═┅─
[کامل الزیارات] عُبَیْدُ اللَّهِ بْنُ الْفَضْلِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ هِلَالٍ عَنْ سَعِیدِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سَلَّامٍ الْکُوفِیِّ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ الْوَاسِطِیِّ عَنْ عِیسَی بْنِ أَبِی شَیْبَةَ الْقَاضِی عَنْ نُوحِ بْنِ دَرَّاجٍ عَنْ قُدَامَةَ بْنِ زَائِدَةَ عَنْ أَبِیهِ قَالَ قَالَ عَلِیُّ بْنُ الْحُسَیْنِ علیهما السلام ... لَمَّا أَصَابَنَا بِالطَّفِّ مَا أَصَابَنَا وَ قُتِلَ أَبِی علیه السلام وَ قُتِلَ مَنْ کَانَ مَعَهُ مِنْ وُلْدِهِ وَ إِخْوَتِهِ وَ سَائِرِ أَهْلِهِ وَ حُمِلَتْ حَرَمُهُ وَ نِسَاؤُهُ عَلَی الْأَقْتَابِ یُرَادُ بِنَا الْکُوفَةَ فَجَعَلْتُ أَنْظُرُ إِلَیْهِمْ صَرْعَی وَ لَمْ یُوَارَوْا فَیَعْظُمُ ذَلِکَ فِی صَدْرِی وَ یَشْتَدُّ لِمَا أَرَی مِنْهُمْ قَلَقِی فَکَادَتْ نَفْسِی تَخْرُجُ وَ تَبَیَّنَتْ ذَلِکَ مِنِّی عَمَّتِی زَیْنَبُ بِنْتُ عَلِیٍّ الْکُبْرَی فَقَالَتْ ... یَنْصِبُونَ لِهَذَا الْطَّفِّ عَلَماً لِقَبْرِ أَبِیکَ سَیِّدِ الشُّهَدَاءِ علیه السلام لَا یَدْرُسُ أَثَرُهُ وَ لَا یَعْفُو رَسْمُهُ عَلَی کُرُورِ اللَّیَالِی وَ الْأَیَّامِ وَ لَیَجْتَهِدَنَّ أَئِمَّةُ الْکُفْرِ وَ أَشْیَاعُ الضَّلَالَةِ فِی مَحْوِهِ وَ تَطْمِیسِهِ فَلَا یَزْدَادُ أَثَرُهُ إِلَّا ظُهُوراً وَ أَمْرُهُ إِلَّا عُلُوّاً ... .
قدامة بن زایده از پدرش نقل کرده، امام علی بن الحسین علیهما السلام فرمودند: ... وقتی در طفّ آن مصائب بر سر ما آمد و پدرم علیه السلام و همراهان و پسران و برادران و دیگر اهل بیتش به شهادت رسیدند و اهل حرم و زنانش را سوار بر شتر کرده و به سمت کوفه حرکت دادند، من شروع به نگاه کردن به آنان کردم که بر زمین افتاده بودند و دفن نشده بودند و خیلی بر من گران آمد و چنان از دیدن ایشان اندوه گین شدم که نزدیک بود روحم از بدنم خارج شود. عمهام زینب بن کبری به حالم پی برد و فرمودند ...
در این بیابان، نشانه ای بر آرامگاه پدرت سید الشهداء علیه السلام نصب میکنند که با گذشتن روزگاران اثر آن از کهنه نمی شود و بر نشانه اش خاک نمی نشیند ،،،
و هرچه ❶ائمه کفر و ❷پیروان ضلالت ، تلاش میکنند که آن را محو و نابود کنند ، #آثار و #نشانههایش #واضح_تر میشود و أمر ایشان #رفعت و #برتری خواهد پیدا کرد ... .
📚 بحارالأنوار ٫ جلد ۲۸ ٫ صفحه ۵۷
•بر منکر شعائر حسینی لعنت🔥🔥
•بر تضعیف کنندگان جلسات اباعبدالله الحسین علیه السلام لعنت🔥
•بر هتاکان به جلسات روضه و عزاداران لعنت🔥
༅༅༅༅░⃟░⃟🔥༊═┅─
𖣐اللّٰهُمَــ؏َجِـلْ لِوَلیــِـــڪَ الـْفَرَّج𖣐
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
#قیام
آیا امام حسین علیه السلام قیام کرد⁉️
نخست: خروج امام حسين (علیه السلام) و خانواده گراميشان از مدينه، تنها براي حفظ جانشان از شرّ دشمنان بوده است نه برپايي قيام عليه حكومت وقت. يعني آن حضرت به امر پروردگار مجبور شد كه از خانه و كاشانهاش دست كشيده و راه مكّه را در پيش گيرد. همچنان كه در بيان علّت خروجش به اباهرم فرمود: «يا اباهرم! إنَّ بَني أميَّةَ شَتَموا عِرضي فَصَبَرْتُ و أخَذوا مالي فَصَبرتُ و طَلَبوا دَمي فَهَرَبْتُ و أيمُ اللهِ لَيَقْتُلوني... ـ اي اباهرم! بنياميّه با فحّاشي و ناسزاگويي احترام مرا در هم شكستند، من راه صبر و شكيبايي را در پيش گرفتم؛ ثروتم را از دستم ربودند، باز هم شكيبايي كردم؛ ولي چون خواستند خونم را بريزند، از شهر خود خارج شدم و به خدا سوگند كه اينان (بني اميّه) مرا خواهند كشت.» (الامالي، الصدوق، ص 218، ح 1، مجلس 30. در برخي ديگر از منابع تاريخي، نام شخص فوق، اباهرّه ازدي كوفي ذكر شده است.)
لذا آن حضرت در حالي كه اين آيهي شريفه را قرائت مينمود، از مدينه خارج شد: «فخرج منها خائفاً يترقّب قال ربّ نَجِّني من القومِ الظالمين ـ (موسي عليه السلام) با حالت ترس و نگراني از آنجا خارج گرديد و گفت: پروردگارا! مرا از اين مردم ستمگر رهايي بخش.» (قرآن مجيد، سوره القصص، آيهي 21)
دوّم: اگر فرزند اميرمؤمنان (علیه السلام) مأمور به قيام بود، ميبايد براي عملكرد خويش، بهترين تدبيرها را در نظر ميگرفت. ولي نه تنها در هنگام شروع حركتش از مدينه، از بيراههها رهسپار نشد، بلكه بر خلاف موازين سياسي، همان جادّهي عمومي مدينه به مكّه را برگزيد و در پاسخ به يكي از همراهانش كه پيشنهاد انتخاب مسيرهاي فرعي را داد، فرمود: «لا واللهِ لا اُفارقُهُ حتّى يَقْضِيَ اللهُ ما هُوَ قاضٍ ـ نه به خدا سوگند مسير عمومي را ترك نخواهم كرد تا خداوند به خواستهي خود تحقّق بخشد.» (الارشاد، ج 2، ص 35)
سوّم: اگر حضرت سيّدالشهدا (علیه السلام) مأمور به قيام بود، بايد پرسيد پس چرا در كربلا بيعت خود را از گردن اصحابش برداشت و آنها را آزاد گذارد تا به هر كجا كه ميخواهند بروند؟ و چرا هريك از اصحاب نيز در هنگام محكم كردن پيمانهايشان با امام خود، فقط بر حفظ وجود مقدّس او تأكيد ميورزيدند؟ و در سراسر گفتگوهايشان هيچ اشارهاي كه مؤيّد قيام براي دستيابي به هدفي خاص باشد، وجود نداشت؟ آيا قابل قبول است كه بگوييم تا آن موقع، هنوز امام حسين (علیه السلام) اهداف خود را براي يارانش بازگو نكرده بود؟!
چهارم: اگر آن حضرت به قصد قيام عليه بنياميّه حركت خود را آغاز كرده بود، پس چرا در زمان برخورد با سپاهيان حر، درخواست بازگشت به شهري ديگر را نمود؟ و چرا به نبرد با آنان نپرداخت؟ با آنكه اگر در آن هنگام، امام (علیه السلام) لشكريان حر را شكست ميداد، بسيار آسانتر ميتوانست به هدف نزديك شود.
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
⁉️ آیا خود امام حسین علیه السلام فرموده من قیام کردم؟!
✅ پاسخ :
📃 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ هَذَا مَا أَوْصَی بِهِ الْحُسَیْنُ بْنُ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ إِلَی أَخِیهِ مُحَمَّدٍ الْمَعْرُوفِ بِابْنِ الْحَنَفِیَّةِ ... أَنِّی لَمْ أَخْرُجْ أَشِراً وَ لَا بَطِراً وَ لَا مُفْسِداً وَ لَا ظَالِماً وَ إِنَّمَا خَرَجْتُ لِطَلَبِ الْإِصْلَاحِ فِی أُمَّهِ جَدِّی صلی الله علیه و آله أُرِیدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ أَنْهَی عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أَسِیرَ بِسِیرَهِ جَدِّی وَ أَبِی عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ علیه السلام
امام حسین علیه السلام در نامه خود به برادرش محمد بن حنفیه رحمه الله اینطور می فرماید:
من برای سرکشی، عداوت و فساد کردن و ظلم نمودن (از مدینه) خارج نشدم. و جز این نیست که من به برای ایجاد صلح و سازش در میان امت جدم خروج کردم، من قصد دارم امر به معروف و نهی از منکر نمایم. و من به سیره جدم و پدرم علی بن ابی طالب علیهم السّلام رفتار می نمایم.
📗 بحار الأنوار - ط مؤسسةالوفاء/ج44/ص329
‼️ خروج از مدینه کمی به این حدیث و الفاظ عربی دقت کنیم. امام فرموده خَرَجْتُ یعنی خارج شدم و آقایان به قیام کردم ترجمه می کنند هر خروجی به معنای قیام نیست؛ شواهد و قرائن نشان می دهد امام اجبارا از دیار خود خارج شده و این عین کلام و زندگانی امام است؛ در ضمن امام فرموده من می خواهم به سیره جدم و پدرم عمل نمایم؛ سیره علی بن ابی طالب علیه السلام قیام بوده؟
پای دفاع از وحدت می گویند، امیرالمومنین علیه السلام سکوت کرده ولی اینجا می گویند امام حسین علیه السلام قیام کرده...
امام دو مرتبه از فعل خرج استفاده کرده (لَمْ أَخْرُجْ ، خَرَجْتُ) و فعل خرج همیشه به معنای قیام نیست؛ به حدیث زیر دقت کنید.
📃 قَالَ عَلِيٌّ (علیه السلام) كُنْ لِمَا لَا تَرْجُو أَرْجَى مِنْكَ لِمَا تَرْجُو فَإِنَّ مُوسَى بْنَ عِمْرَانَ خَرَجَ يَقْتَبِسُ لِأَهْلِهِ نَاراً فَكَلَّمَهُ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ وَ رَجَعَ نَبِيّاً وَ خَرَجَتْ مَلِكَةُ- سَبَإٍ فَأَسْلَمَتْ مَعَ سُلَيْمَانَ وَ خَرَجَتْ سَحَرَةُ فِرْعَوْنَ يَطْلُبُونَ الْعِزَّةَ لِفِرْعَوْنَ فَرَجَعُوا مُؤْمِنِينَ.
امیرالمومنین علی علیه السلام می فرماید :
نسبت به آنچه امید نداری امیدوارتر از آنچه به آن امید داری باش، زیرا موسی بن عمران رفت تا برای خانواده اش پاره آتشی(جهت گرم کردن) بیاورد اما(به جای آن) خداوند عزوجل با وی سخن گفت و پیامبر بازگشت؛ و ملکه سبا از دیار خود بیرون آمد، پس همراه سلیمان اسلام آورد و جادوگران فرعون برای عزت بخشیدن به فرعون راهی شدند، اما مؤمن بازگشتند.
📘 من لا یحضره الفقیه/ج3ص165
‼️ در حدیث فوق برای حضرت موسی و برای ملکه سبا و برای جادگران فرعون، فعل خرج استفاده شده
خَرَجَ يَقْتَبِسُ لِأَهْلِهِ نَاراً
خَرَجَتْ مَلِكَةُ- سَبَإٍ
خَرَجَتْ سَحَرَةُ فِرْعَوْنَ
آیا این ها هم قیام کرده بودند؟ 🙄🤔
یا بنا به علت و حکمتی از شهر و دیار خود خروج کرده بودند؟
🔥 دروغ بستن به اهل بیت
📃 امام صادق علیه السلام در روایتی طولانی فرمودند :
.... به ما دروغ می بندند تا دنیاشان را آباد کنند....
📘 تفسیر امام حسن عسکری علیه السلام ص ۲۷۴
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
اگر دوست دارید در اجر مصیبت زدگی مخدرات و فاطمیات و اهل بیت صلوات الله علیهم به خاطر مصائبشان شریک باشید به ایشان تسلیت بگویید.
●عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ أَبِیهِ صلوات الله علیهما أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ (صلی اللّٰه علیه و آله) قَالَ: مَنْ عَزَّی مُصَاباً كَانَ لَهُ مِثْلُ أَجْرِهِ مِنْ غَیْرِ أَنْ یَنْقُصَ مِنْ أَجْرِ الْمُصَابِ شَیْ ءٌ(3).
●از امام جعفر صادق از پدرش صلوات الله علیهما روایت شده که رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمود: کسی که به مصیبت دیده ای تسلی دهد مانند اجر او را خواهد داشت، بی آنکه از اجر مصیبت دیده چیزی کم شود.
بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار جلد 79 صفحه 79 حدیث 15
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎
منظور از رَبُّ المَشْرِقَیْنِ و رَبُّ المَغْرِبَیْنِ کیست؟
ابو بصیر می گوید: از حضرت امام صادق علیه السلام درباره آیه:رَبُّ المَشْرِقَیْنِ و رَبُّ المَغْرِبَیْنِ پرسیدم فرمود:
منظور از المّشرِقَینِ رسول خدا صلی الله علیه و آله و امیرالمومنین علیه السلام می باشد. و منظور از المَغربَینِ امام حسن و امام حسین علیهماالسلام است و به این دو نفر صدق می کند.
تفسیر قمی جلد ۲ صفحه۳۴۴
☫سیاست دشمنان مهدویت
@syasatmahdaviyat
💎🍃🌷🍃💎