eitaa logo
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
815 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
1.9هزار ویدیو
73 فایل
🔴کانال رسمی دانشجوی شهید مدافع حریم اسلام #مصطفی_صدرزاده با نام جهادی #سید_ابراهیم #خادمین_کانال مدیرت کانال @Hazrat213 انتقاد و پیشنهاد @b_i_g_h_a_r_a_r
مشاهده در ایتا
دانلود
💚امام موسی صدر: 🔺‏من حسینیه‌ای را قبول دارم که قهرمانانی بپرورد که با دشمن اسرائیلی در جنوب بجنگند! .
پویش برخورد قاطع با ضارب امر به معروف https://www.farsnews.ir/my/c/212837
فتنه کشف حجاب از برانداز تا تحصن ناکام mp3.mp3
18.09M
سخنرانی بصیرتی چرا علما با این تحصن همراه نشدند ؟ جدیدترین تله دشمن برای قشر مذهبی ؟ وظیفه انقلابی ها نسبت به بی حجابی ها ؟ 🎙 حجه الاسلام مجتهد قمی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
※ خیلی‌ها میان برا امام حسین علیه‌السلام سینه میزنند، اما امام یه عده‌ای رو برمی‌داره برای یه کار مهمتر! .
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🔸🔸به رسم مصطفی •| فرآیند تربیت نیروی انسانی |• 🖇ما به واسطه دوستی با او الگوبرداری میکردیم. نمی‌آم
🔸🔸به رسم مصطفی •| فرآیند تربیت نیروی انسانی |• 🖇روزی به من گفت:ما به هئیت میاییم، حسین حسین‌ میگیم‌ و به‌ سر و سینه میزنیم ، بعد هم بیرون میریم. این طور به درد نمیخوره. بعد از این عزاداری ها ، باید عمل خیر هم انجام بدیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مؤمن واقعی در کلام امام حسین (علیه‌السلام) چشمش را روی انحراف و فساد نمی بندد و وضعیت را در حد توانش تغییر می دهد ‼️
کار جالبی ازنشریه دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع)
⭕️چند نکته قابل تأمل در مورد امر بمعروف ونهي از منكر👇
🔻از دانشکده‌ی الهیات تا مجلس اهل‌بیت ✍مهدی جمشیدی 🔺قسمت‌اول ۱. این‌که دربارۀ حضور زنانی با ظاهر به‌شدت ناموجّه از قبیل «کشف حجاب» و «برهنگی» و ... در مجلس اهل بیت، گفته شود که چون این مجالس، برای خودِ اهل بیت هستند و در حکم خانه آنهایند، پس ما حق نداریم به چنین افرادی تذکر بدهیم و نهی‌ازمنکر کنیم، یک سخن، ذوقی و ناصواب است؛ چون به این معنی است که انسان فقط در «ملک خودش»، حق نهی ازمنکر دارد، درحالی که نهی ‌ازمنکر، «مکان‌مند» نیست. این حق از ولایت «ایمانی» –و نه ولایت مِلکی و مالکیّتی - مؤمنان نسبت به یکدیگر برآمده که خدای متعال آن را به صورت دوسویه و متقابل قرار داده است: «وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُ نْکَرِ». در اینجا هیچ سخنی از «شرط مالکیّت» به میان نیامده است؛ یعنی گفته نشده که نهی‌ازمنکر فقط در جایی که متعلّق به خود ماست، واجب است. خدای متعال برای مؤمنان، این حق و تکلیف متقابل را قرار داده است که امر و نهی کنند؛ «در هر جا». ۲. لازمه حضور در مکان و مراسم مقدس، «رعایت حداقل‌ها» است و از آن جمله، ملاحظه اندکی از «مقدمات ظاهری» است. در غیر این صورت، اولاً مجلس اهل بیت به «محل معصیت» تبدیل خواهد شد و ثانیاً «شأن» این مجلس نیز تنزّل خواهد یافت. نمی‌توان به «کمال فرد» نگریست اما هم «مصلحت جمع» را نادیده انگاشت و هم «منزلت مکان و مراسم» را. محاسبه باید برآیندی و مجموعی باشد، نه «فردگرایانه». نهی‌از منکر به صورت غیرمستقیم نیز در جایی موضوعیّت و مشروعیت دارد که مفاسد جمعی و عمومی بر آن مترتّب نشود و منکر، محدود به وضع شخصی خود فرد باشد، اما در اینجا، پای مصالح مؤمنین و حرمت اولیای الهی در میان است. ۳. رعایت حداقل‌های ظاهری، هیچ دشواری و مشقتی ندارد و محتاج سیر و سلوک نیست؛ آن هم برای ساعتی که فرد در مجلس اهل بیت، حاضر است. و تازه در اینجا سخن از حداقل‌های ظاهری و پوششی است نه چادر. کسی‌ که برای حضور در اینچنین مجلسی، حتی حاضر نباشد همین اندازه در وضع خود تجدیدنظر موقتی کند، باید در محبتش به اهل بیت تردید کند. حضور در مجلس اهل بیت، محتاج «ادب حضور» است و محبت بدون ادب، معنا ندارد. نمی‌توان پذیرفت که کسی حتی در مجلس اهل بیت نیز همچنان به انجامِ «حرام اجتماعی»، ادامه بدهد. دست‌کم در اینجا باید خویشتن‌داری کند و بکوشد از محرّمات فاصله بگیرد نه این‌که حتی در این مجلس نیز بر ارتکاب محرّمات، اصرار بورزد.
🔺قسمت‌دوم: ۴. تا گفته می‌شود که «نهی‌ازمنکر» کنیم، کسانی نتیجه می‌گیرند که قرار است «طرد» صورت بگیرد؛ درحالی‌که میان «نهی‌ازمنکر» و «طرد»، هیچ‌گونه تلازمی وجود ندارد. نباید تصور کنیم که «نهی‌ازمنکر»، به معنی «طرد» است. میتوان با بهترین روش‌ها و حکیمانه‌ترین سازوکارها، در همان محل ورود به مجلس اهل بیت، اقدام کرد و موجبات و بسترهای رعایت حداقل‌های ظاهری را فراهم نمود؛ بدون آن‌که کسی طرد و گریزان شود. اما از آنجا که ما دچار فقر طراحی‌های خلاقانه و هنرمندانه هستیم، صورت مسأله را پاک می‌کنیم و می‌گوییم در مجلس اهل بیت به روی همه و با هر ظاهر و رفتاری باز است. به بیان دیگر، به جای این‌که برای نهی‌ازمنکر، «شکل اثربخش» و «قالب کارآمد» بیافرینیم، اصل این واجب الهی را کنار می‌گذاریم. وظیفۀ مؤمنین این نیست که در انتظار تحقق‌یافتن شرایط تأثیر نهی‌ازمنکر بنشینند، بلکه باید فاعلانه و مسئولانه، این شرایط را پدید بیاورند و این از طریق « تجدیدنظر در روش‌ها » ممکن است نه « تعطیل‌کردن نهی‌ازمنکر». در زمان طاغوت که استاد مطهری در دانشکدۀ الهیات دانشگاه تهران تدریس می‌کرد، قرار شد آزمون وروی برای داوطلبان در خود دانشکده الهیات برگزار شود. استاد مطهری معتقد بود که چون این دانشکده، مقدس است باید داوطلبان خانم، باحجاب وارد شوند. ازاین‌رو، تعدادی روسری تهیه کرد و در جلوی در ورودی دانشکده، به دختران مکشفه داده شد تا حجاب را در این مکان رعایت کنند. از قضا، طرح استاد مطهری با استقبال داوطلبان نیز مواجه شد. او در زمانه طاغوت نسبت به دانشکده الهیات، این‌چنین حساسیت داشت و ما در زمانه حکومت اسلامی نسبت به مجالس اهل بیت، بی‌تفاوت هستیم. ۵. «جذب حداکثری» نیز به معنی نفی نهی‌ازمنکر نیست. قرار نیست فقط جذب کنیم، بلکه بناست به «ارزش‌ها» جذب کنیم. جذب، برای جذب نیست، بلکه وسیله است برای تحقق خیرات و برکات معنوی در فرد. در این صورت، تنها جذبی مطلوب است که حاصلش، «نزدیک‌شدن فرد به ارزش‌ها» باشد، نه جذبی که در اثر تساهل و مداهنه و مصانعه صورت می‌گیرد. جذب حداکثری، هم به معنی تنگ‌نظر و سخت‌گیر نبودن است و هم به معنی استفاده از روش‌ها و قالب‌های نو، اما هرگز به معنی عبور از ارزش‌ها برای پُر تعداد شدن نیست. کثرت مؤمنان باید بر مدار حقّ باشد، نه به واسطه تضییع ارزش‌ها.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چقدر !👌 رهبر انقلاب: اگه صد مورد خیانت خواص را هم دیدید نشوید ، ان شاء الله همه شما نابودی تمدن منحط آمریکایی و صهیونیزم را خواهید دید. ‌.
بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا.mp3
2.74M
بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا صوت شهید سید مجتبی علمدار♥️
⏳حساسیت به انحراف کم شد، شیخ فضل‌الله به دار کشیده شد رهبر انقلاب: چه شد که غربی‌ها، مشخصا انگلیسی‌ها، در این مساله [مشروطه] کامیاب شدند؛ از چه شگردی استفاده کردند که کامیاب شدند. در حالی که مردم که جمعیت اصلی هستند، می‌توانستند در اختیار علما باقی بمانند و اجازه داده نشود که شیخ فضل‌الله جلو چشم همین مردم به دار کشیده شود؛ قاعده‌ی قضیه این بود. به نظر من مشکل کار از این‌جا پیش آمد که اینها توانستند یک عده‌ای از اعضای جبهه‌ی عدالت‌خواهی - یعنی همان اعضای دینی و عمدتا علما - را فریب بدهند و حقیقت را برای اینها پوشیده نگه دارند و اختلاف ایجاد کنند... انسان می‌بیند که حساسیت آنها را در مقابل انحراف کم کرده‌اند؛ اما حساسیت بعضی‌ها مثل مرحوم آشیخ فضل‌الله باقی ماند... یک جمع دیگری از همین جبهه، این حساسیت را از دست دادند و دچار خوش‌باوری و حسن‌ظن و شاید هم نوعی تغافل شدند. البته انسان حدس می‌زند که بعضی از ضعف شخصیتی‌ها و ضعف‌های اخلاقی و هوای نفس بی‌تاثیر نبود. ۱۳۸۵/۰۲/۰۹ 🗓 یازدهم مرداد مصادف با سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری از رهبران نهضت مشروطه در سال ۱۲۸۸ هجری شمسی ⏳تاریخ ایران و جهان به روایت رهبر انقلاب 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 یکی از پر مغز ترین سخنرانی هایی که در سر تا سر از ایران تا عراق در این 10 روز دیده شد همین است حتما وقت بگذارید ببینید؛ میگوید: در زمان جنگ نرم، در زمان انکار خدا، همجنس گرایی، اباحه گری، دروغ، فساد و جنگ اقتصادی، جان خود را کف دست میگذاریم و آبروی خود را زیر پا میگذاریم و صدای خود را برای رها می سازیم. زمان ما، زمان آمریکا و اسرائیل و اروپا نیست ، زمان خواری دشمنان است...
كمتر بر اين غريب بدون كفن بزن اين ضربه ي دوازدهم را به من بزن هر آنچه داشت رفت دگر جستجو نكن اينقدر اين شهيد مرا زير و رو نكن قبول كن كه شبيه حصير افتادي قبول كن ته گودال گير افتادي مخواه تا كه سر من به گريه بند شود بگو چكار كنم از تنت بلند شود بگو چه كار كنم آب را صدا نزني بگو چه كار كنم تا كه دست و پا نزني بگو چكار كنم از تو دست بردارند براي پيكر تو يك لباس بگذارند بگو چكار كنم بيش از اين تكان نخوري بگو چكار كنم از سنان،سنان نخوري  بگو چكار كنم من؟ بگو چكار كنم؟ كنار شمر بمانم و يا فرار كنم؟ ميان گريه ي من اين سنان چه ميخندد دهان باز تو را نيزه دار ميبندد آهاي شمر عبا را كسي ربود برو بيا النگوي من را بگير و زود برو براي غارت پيراهنت بميرم من چرا لباس ندارد تنت بميرم من قرار نبود بيفتي و من نگاه كنم و يا كه گريه به كوپال ذوالجناح كنم مگر نبود مسلمان كه اينچنين زده اند بلند مرتبه شاهِ مرا زمين زده اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻سخنی از پروفسور هانری کوربَن فرانسوی: ✍ همه ادیان با مرگ پیامبران خود، مردند. یهود با مرگ موسی، مسیحیت با مرگ عیسی، سُنی‌ها با مرگ محمد (ص) مردند. 🔸فقط شیعیان از مرگ امتناع کردند. آنها نامزد مرگ نیستند، چون حسین را در ابتدا و مهدی را در انتهای راه دارند. امام حسین از عمق تاریخ آنها را هُل می‌دهد و امام مهدی آنها را به آینده دعوت می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 💠 اربعین یعنی مقدمه‌سازی ظهور🌱 🔸کسی به عنوان تفریح و تفنن و از روی دل‌سیری نباید به اربعین نگاه کنه! .
روضه خانگی - اسارت در کوفه - 1631.mp3
8.25M
🎙ای داغدار اصلیِ این روضه ها بیا... 🔻مناجات با (عج) 🔻روضه (س) 🔻روضه | 17:12 👤 حاج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🔸🔸به رسم مصطفی •| فرآیند تربیت نیروی انسانی |• 🖇روزی به من گفت:ما به هئیت میاییم، حسین حسین‌ میگی
🔸🔸به رسم مصطفی •| فرآیند تربیت نیروی انسانی |• 🖇یک هنری که داشت این بود که بچه ها را به مجموعه وابسته کرد نه به شخص. .
اگر داستان کربلا رو شنیدی نگو همه جا حـق با اکثریته. .
حرکت می‌کند به سوی شام! تا ما را که در قرن‌های پس از او نفس می‌کشیم برساند به ... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5942745419099410567.mp3
17.81M
🎧 ❤️ 📌امام منی ، مخاطب سلام منی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹توصیف واقعی ایران در صورت پیروزی براندازان. 🚨به دوستان توصیه میکنم حتماً این کلیپ رو ببینید و منتشر کنند .
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🔸🔸به رسم مصطفی •| فرآیند تربیت نیروی انسانی |• 🖇یک هنری که داشت این بود که بچه ها را به مجموعه واب
🔸🔸به رسم مصطفی •| فرآیند تربیت نیروی انسانی |• 🖇 شهید صدرزاده علاوه بر اینکه خودش در مهارت های فردی همیشه به دنبال یادگیری بوده ، آموزش این مهارت ها به نیروهایش را هم در دستور کار داشته است. .