eitaa logo
کانال احیای تمدن نوین اسلامی
164 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2.7هزار ویدیو
172 فایل
༺▪️ ..................................... @t_n_Eslami #احیای_تمدن_نوین_اسلامی #پای_انقلاب_ایستاده_ایم
مشاهده در ایتا
دانلود
قالیباف:چشم دوختن به دشمن بیگانه اتلاف فرصت‌های پیشرفت است- https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/08/13/2382362/
صدور مجوز تولید برای ۴ داروی گیاهی مؤثر در درمان کرونا :: روزنامه آرمان ملی http://www.armanmeli.ir/fa/news/detail/136725/
✨﷽✨ 🇮🇷سال ۱۳۹۹ ،سال جهش تولید🇮🇷 ⏰ ساعت: ۲۲:۰۰ 🗒 زمان : چهار شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ 🔊موضوع: 🆔کانال آرشیو 🔻 @t_n_Eslami 🆔 لینک گروه احیای تمدن در تلگرام🔻 @t_n_Eslmi_92 🆔 در ایتا http://eitaa.com/joinchat/1804992523C5790e595fd 💥 لینک گروه👆
بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام خدمت دوستان گرامی وقتتون بخیر ◀️ انجمن حجتيه كه به انجمن ضدبهائيت مشهور بوده، «انجمن خيريه حجتيه مهدويه» نام داشت که مقارن با كودتاي آمريكايي 28مرداد 1332 تأسيس و در سال 1336 به نام انجمن حجتيه مهدويه به ثبت رسید. ◀️ مؤسس انجمن آقاي شيخ‌محمود ذاكرزادة تولايي است كه به نام شيخ محمود حلبي شناخته شده بود. ◀️دوستان توجه فرمایند هنگامي كه مردم ايران درگير مبارزه با ظلم شاه بودند، اعضاي اين انجمن، وقتشان را صرف راهنمايي بهائيان مي‌كردند و خودشان را از جريان انقلاب دور نگاه مي‌داشتند. ◀️اساسنامه انجمن داراي يك فصل، دو ماده، هشت بند و دو تبصره بود؛ تبصره يك عبارت است از اينكه، انجمن تا ظهور موعود غيرقابل تغيير است. ◀️در تبصره دو آمده است: «انجمن به هيچ‌وجه در امور سياسي مداخله نخواهد داشت (همون سکولار خودمون به زبان ساده) و نيز مسووليت هرنوع دخالتي را در زمينه سياسي كه از طرف افراد منتسب به انجمن صورت گيرد بر عهده نخواهد داشت. (در حالي كه بهائيت يك پديده كاملاً سياسي و شبه جاسوسي بود و متقابلاً يكي از راه‌هاي مبارزه با آن، برخورد سياسي بود) 1⃣
◀️انجمن حجتيه قبل از انقلاب اسلامي ايران هيچ موضعي نسبت به نخست‌وزير معدوم شاه، دكتر ايادي، دكتر ثابتي، يا هژبر يزداني و غيره كه از مسوولان و متنفذان حكومت، با وجودي كه بهائي بودند نداشتنداز جمله عملکرد فرقه مي‌توان به سخره گرفتن حرکت مردمي عليه رژيم با عباراتي همچون «وزوز پشه را چه به فانتوم» یا «مشت بر درفش چه مي‌تواند بكند»، تبيين قدرت جسماني امام علي(ع) و ميزان تيزي و برندگي ايشان بود، مبارزه با پپسي كولا نه بخاطر حرام بودن شربت، بلکه بخاطر صاحبانش که بهائي‌اند مواخذه حضرت امام در باب خون‌هاي 15خرداد وحمايت مردم از قيام‌هاي متعدد، عدم صدور هيچ بيانيه و همراه نشدن با مردم در حرکات جوششي سال‌هاي 56و57 از جمله اقدامات اين انجمن بوده به طوري که در جلسات قبل از انقلاب اعضا و طرفدارانشان را از هرگونه دخالت در امور سياسي و مبارزاتي با رژيم طاغوت برحذر مي‌داشتند ولي با پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي به اعضا توصيه کرده و دستور مي‌دادند وارد نهادها و ارگان‌هاي نظام شوند و به همين دليل سبب شد يکي از اعضاي موثر اين گروه که در ابتداي انقلاب اسلامي به تبيين برنامه‌ها و اساسنامه وزارت اطلاعات مشغول بود سعي نمود که مدارک ساواک در مورد انجمن حجتيه را نابود کند و در اين ماموريت موفق هم بود لکن علي‌رغم تلاش‌هاي وي هنوز هم اسنادي از همکاري‌هاي اين انجمن با رژيم مخوف شاه موجود است که به نمونه‌اي از آنها در ذيل اشاره مي‌شود: 2⃣
◀️نامه انجمن به دربار پهلوی: پيشگاه مبارک اعليحضرت همايون شاهنشاه آريا مهر با کمال احترام به عرض خاک پاي مبارک مي‌رساند: جامعه روحانيت ايران از اعمال خائنانه گروه بي‌دين و ضد وطني که بلواي پانزدهم خرداد را بر پا کردند، ابراز تنفر و انزجار مي‌کند و ارادت خالصانه اعلي‌حضرت همايوني را به خاندان نبوت تصديق و تأييد دارد و آن اعلي‌حضرت را حامي دين اسلام و پيرو مذهب جعفري مي‌شناسد و مورد تکريم و احترام جامعه روحانيت و خادمان مکتب اسلامي هستند و ـ انشاء‌الله ـ ساليان سال سلامتي وجود اقدس شهرياري باقي و برقرار باشد...» منبع: نامه انجمن حجتيه خطاب به محمدرضا شاه، (آرشيو، سند 722/ 19ه‍، 31/ 4/ 1354) برگرفته از کتاب: قصه هويدا، ابراهيم ذوالفقاري، موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي سياسي، تهران، چاپ اول، 1386. 3⃣
◀️ رئيس واحد اطلاعات دستگاه امنيت دستور مي‌دهد كه هراقدام نسبت به گروه حجتيه با نظر آقاي حلبي باشد: پيرو نامه شماره 20171/12525-17/1/36 سازمان اطلاعات و امنيت تهران خواهشمند است دستور فرماييد از هرگونه اقدام و نظراتي كه نسبت به اعضاي پنج نفر (هيئت مديره فرقه) در نامه پيروي مذكور به عمل خواهند آورد، اين واحد را نيز آگاه سازند. ضمناً چون تجمع نامبردگان جنبه ضديت با مسلك بهايي را دارد و برابر اطلاع حاج شيخ‌محمود ذاكرزاده تولايي معروف به حلبي از گردانندگان اين جلسه با بخش 21 سازمان اطلاعات و امنيت تهران همكاري‌هايي دارد اصلح است هرگونه اطلاعي در مورد جلسه متشكله را قبل از احضار بقيه از مشاراليه استفسار نمايند. رئيس واحد اطلاعاتي كميته مشترك ضدخرابكاري، ناصري 23/1/36 ◀️ علي‌اكبر پرورش(يکي از اعضاي سابق انجمن) درباره عكس‌العمل دستگاه امنيت از استعفاي خود از انجمن حجتيه مي‌گويد: وقتي ساواك متوجه شده بود كه من از انجمن كنار رفته‌ام همين نادري (از مسوولان عالي‌رتبه دستگاه امنيت) ملعون ما را خواست و خيلي فحاشي كرد و گفت چرا ديگر در انجمن نيستي. دستگاه امنيتي مي‌ديد افراد مذهبي كه از انجمن جدا مي‌شدند به سوي نيروهاي انقلابي و ضدرژيم مي‌روند پس اصرار به حضور در اين فرقه بي‌فايده داشت. 4⃣
◀️ شاه وعوامل او نه تنها از نوع مبارزه انجمن حراسى به دل راه نمیدادند، بلكه بر اساس تحليل‏هاى دقيق اجتماعى و روانى، خوب میدانستند كه اين‏گونه مبارزات فرعى و حاشيه اى، در واقع سوپاپ اطمينانى براى حركات آنان محسوب میشود. ◀️سران رژيم ستمشاهى به خوبى میدانستند كه مبارزات خنثى به خوبى انرژى و شور انقلابى جوانان مذهبى را به تحليل خواهد برد و جوانان مذهبى با اين نوع فعاليت‏ها، هم به لحاظ روحى اغنا خواهد شد و هم به لحاظ سياسى و اجتماعى فرصت و مجال توجه به غده اصلى مشكلات را نخواهد داشت و حتى در صورت توجه به رژيم كه ام الفساد و ريشه تمامى نابسامانى‏هاى اجتماعى و مذهبى محسوب میشد، ديگر احساس تكليفى در برخورد با رژيم نخواهد كرد و تعهدات خود را در قبال مذهب و جامعه انجام شده میيابد!!! ◀️برخورد رژيم ستمشاهى با انجمن حجتيه يك برخورد ملايمت آميز و دوگانه بود؛ هم به انجمن ميدان میداد، چون فعاليت‏هاى انجمن را در راستاى منافع خود میديد و هم براى آن محدوديت قائل میشد؛ آن هم از اين جهت كه مبادا همين مبارزات خنثى روزى به مبارزات جدى عليه اصل رژيم منجر شود. ◀️ دوستان توجه فرمایید که ساواك كاملاً بر فعاليت‏هاى انجمن اشراف داشت؛ از بسيارى از آنان جلوگيرى بعمل نمى‏آورد و سعى میكرد با فشارهاى معين و محدود از گسترش كادر فعاليت‏هاى انجمن جلوگيرى به عمل آورد تا هواداران اين مجموعه هرگز از مبارزات خنثى و حاشيه‏اى پايشان را فراتر نگذارند. انجمن حجتيه و انحرافات آن، پايگاه مركز اسناد انقلاب اسلامى، 1 بهمن 1384 5⃣
◀️ در حالي كه رژيم ستمشاهي براي مقابله با فرمان امام خميني(ره) كوشش‌هاي فراواني براي برگزاري جشن‌هاي نيمه شعبان مبذول مي‌داشت، انجمن حجتيه همراه با رژيم در مقابل فرمان امام ايستاد و در تهران و شهرستان‌ها جشن‌هاي دلخواه خود را برگزار كرد و براي اين كه پاسخي براي عمل خود داشته باشند هيأتي را به سرپرستي حسين تاجري، از مسوولان انجمن، نزد آقاي شريعتمداري فرستاده و از وي كسب تكليف كرده بودند. اين در حالي بود كه آقاي شريعتمداري تا حدودي قابل اعتماد رژيم به شمار مي‌رفت!!! ◀️شريعتمداري در گفت‌وگوي خود با مقامات ساواك در شب 57/7/1 كه به شماره 7404/312 مورخ 2/7/57. در بولتن چهاربرگي ساواك موجود است گفته بود: سلام مرا به پيشگاه اعليحضرت برسانيد و به عرض برسانيد كه اعليحضرت اطمينان داشته باشند. همان مشكلاتي كه امروز ايشان دارند، ما هم داريم... يكي از پايگاه‌هاي مخالف با رژيم سلطنتي ايران نجف است كه من صد در صد با اين پايگاه مخالفم. من براي حفظ مملكت، ديانت و سلطنت فكر مي‌كنم... من معتقد به آزادي همه زندانيان نيستم آنهايي را كه اطمينان داريد بعد از آزادي تحريكات نمي‌كنند، آزاد كنيد ولي بقيه را نگه داريد، مخصوصاً كساني را كه اهانت به مقام سلطنت مي‌كنند!!! انجمن پنج ماه پس از پيروزي انقلاب، مبادرت به تجديدنظر و اصلاحاتي در اساسنامه‌اش با افزودن تبصره‌ها و متمم‌هايي نمود كه در شرايط انقلاب، قادر باشد گاه به ميخ و گاه به نعل بزند و دو پهلو موضع بگيرد!!! 6⃣
◀️ با پيروزي انقلاب اسلامي انجمن حجتيه كه در حيرت پيروزي انقلاب اسلامي بود تضعيف شد زيرا آنها اعتقادي به پيروزي انقلاب اسلامي نداشتند، و پنج شش ماه در حالت ترديد بودند. ◀️ انجمني‌ها كه تا واپسين روزهاي پيروزي انقلاب مي‌گفتند امام سيزدهم در پاريس نشسته و مردم را جلوي گلوله مي‌فرستد در نيمه شعبان سال اول انقلاب عكس همه مراجع را زد و بعد از چندماهي به تأييدات خود از رهبر انقلاب اشاراتي داشت و خود آقاي حلبي از مضاميني چون عظيم‌الشأن و رهبر كبير براي امام خميني(س) استفاده كرد.!! ◀️وقتي انجمني‌ها به موضع انفعال افتادند نيروهاي تربيت شده در انجمن، پس از انقلاب به سه دسته تقسيم شدند: 1-‌ از دسته اول برخي مانند آقاي پرورش، دكتر صادقي، استاد دانشكده الهيات مشهد، عبدالكريمي، استاد دانشگاه مشهد، مهندس مصحف و بسياري ديگر به انقلاب پيوستند. در ميان اينان، جواناني نيز حضور داشتند كه دست كم چند سالي انجمن را تجربه كرده و به صف انقلابيان پيوسته بودند. برخي نيز مانند آقاي طيب كه مسووليت برگزاري مراسم سخنراني‌ها را در تهران بر عهده داشت، نه تنها به انقلابيان پيوستند، بلكه به نوعي در برابر انجمن هم قرار گرفتند. 2- دسته دوم در برابر انقلاب بي‌تفاوت ماندند. 3- دسته سوم به انتقاد از انقلاب پرداخته و به صف مخالفان – از نوع ديندار – پيوستند. 7⃣
◀️ آقاي طيب از مسوولان سابق انجمن كه پس از انقلاب خود را از انجمن خارج كرد مي‌گويد: از ابتداي اين نهضت و از گذشته‌هاي دور اين نهضت آقاي حلبي با ناباوري با آن برخورد مي‌كرد و معتقد بود كه نمي‌شود با رژيم تا دندان مسلح شاه مبارزه كرد و عقيده داشت كساني كه به اين راه كشيده مي‌شوند خونشان را هدر مي‌دهند و كساني كه افراد را به اين راه مي‌كشانند مسوول اين خون‌ها هستند و معتقد بودند كه كار صحيح فعاليت‌هاي فرهنگي و ايدئولوژيك است نه مبارزه عليه رژيم. و اما امام اين پيشواي الهي، پيش از روز 15 خرداد چنين فرموده بودند كه «اسلام در معرض خطر است» و به مناسبت احياي كاپيتولاسيون در يك نطق آتشين فرمودند: من اعلام خطر مي‌كنم...اين آقاياني كه مي‌گويند بايد خفه شد و دم نياورد، آيا در اين مورد هم مي‌گويند بايد خفه شد؟ در اينجا هم ساكت باشيم و دم نياوريم؟ ما را بفروشند و ما ساكت باشيم، استقلال ما را بفروشند و ما ساكت باشيم والله گنهكار است كسي كه داد نزند والله مرتكب كبيره است كسي كه فرياد نزند... امروز تمام گرفتاري ما از آمريكاست تمام گرفتاري ما از اسرائيل است. اسرائيل هم از آمريكاست. اين وكلا هم از آمريكا هستند. اين وزرا هم از آمريكا هستند، هم دست‌‌نشاندة آمريكا هستند. و در همان زمان‌ها بود كه امام تقيه را نيز حرام كردند. به طور مثال، در نيمه شعبان سال 1357 حضرت امام خميني(س) فرمان دادند كه: اكنون لازم است در اين اعيادي كه در سلطنت اين دودمان ستمگر براي ما عزا شده است بدون هيچ‌گونه تشريفات كه نشانگر عيد و شادماني باشد، در تمام ايران، در مراكز عمومي مثلاً مسجد بزرگ، اجتماعات عظيم برپا كنند و گويندگان شجاع و محترم مصايب وارده بر ملت را به گوش شنوندگان برسانند. 8⃣
◀️انجمن در ابتدای حمله عراق به ايران هيچ‌گونه عكس‌العملي مانند كليه گروهك‌ها و مجامع بين‌المللي از خود نشان نداد و پس از مدتي با همان دلايلي كه عليه نظام وابسته رژيم شاه مبارزه نكردند و حتي با آن سازش و در مواردي همكاري داشتند، شروع به محكوم كردن جنگ در زمان غيبت امام زمان(عج) كردند و آقاي حلبي در سخنراني خود گفت: اول شما يك افسر و يك پيشوا و رهبر معصوم پيدا كنيد. رهبري كه بتواند اداره اجتماع كند روي نقطه عصمت نه عدالت، ديشب گفتم اول او را پيدا كنيد او را اقامه به كار بكنيد. طرح داشته باشيد، نقشه صحيح طبق نظر دين، رهبر معصوم داشته باشيد... از من هم واجب‌ است منبر را ول كنم. هفت تير به كمر ببندم، بروم جلو... اين كلمات جايش آنجاست نه هر جايي، نه به هر هدف غلطي و هر راه كجي و معوجي و خلافي... بايد جنگ روي موازين دين به رهبري معصوم نه عادل، عادل كافي نيست... عادل گاهي اشتباه مي‌كند، خون مردم، مال مردم، عرض مردم، ناموس مردم را نمي‌توان داد به كسي كه خطا مي‌كند. ◀️حلبي حتي گستاخي را تا آنجا ادامه داد كه گفت امام زمان(عج) هم كه بيايد خودش جلوتر از همه در لشكر حركت مي‌كند. او بدون توجه به اهميت جان امام امت براي نظام جمهوري اسلامي، بدون توجه به كهنسالي او و بدون نگاه به جنگ مدرن گفت: «بنده توي خانه‌ام بنشينم، پلو بخورم، به جناب آقا بگويم برو ميدان، مي‌گويد: برو آقا دنبال كار خودت. خيلي خوب است، خودت بيا عمل بكن... .» ◀️برخي جملات توهين‌آميز ديگر مانند: مشت بر درفش چه مي تواند بکند... چه کسي با آمريکا مي تواند طرف بشود... يک خودکاري دستش گرفته يک اعلاميه‌اي نوشته و مي خواهد آمريکا را شکست بدهد. 9⃣
◀️با بروز اختلافات بين افراد حجتيه و طرفداران دولت در سبزوار، كار به زد و خورد نظامي كشيد كه نتيجه آن كشته و زخمي شدن عده‌اي از طرفين بود. ◀️در شهرهاي ديگر مثل بوشهر، اصفهان و كرمانشاه هم اختلافات به تظاهرات و زد و خوردهاي خياباني منجر شد. ◀️انجمن آن قدر در كارشكني و تبليغات مغرضانه خود به روش‌هاي مختلف ادامه داد تا امام امت در عيد فطر سال 1362 خطاب به انجمن فرمودند: يك دسته ديگر هم كه تزشان اين است كه بگذاري كه معصيت زياد بشود تا حضرت صاحب بيايد، حضرت صاحب مگر براي چي مي‌آيد؟ حضرت صاحب مي‌آيد معصيت را بردارد ما معصيت مي‌كنيم كه او بياد؟ اين اعوجاجات را برداريد. اين دسته‌بندي‌ها را براي خاطر خدا اگر مسلميد و براي خاطر كشورتان اگر ملي هستيد. اين دسته‌بندي‌ها را برداريد. در اين موج خودتان را وارد كنيد و برخلاف اين موج حركت نكنيد كه دست و پايتان خواهد شكست. انجمن حجتیه پس از گذراندن مراحل مختلف سرانجام در مرداد سال ۶۲ پس از بیانات امام درباره عملکرد مغایر با اهداف نظام اسلامی به ظاهر فعالیت های خود را با انتشار بیانیه ای تعطیل اعلام کردند. 🔟
امام‌خميني(ره) مي‌فرمايند «ديروز حجتيه‏اي‏ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحه مبارزات، تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغاني نيمه شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابي تر از انقلابيون شده‏اند! ولايتي‏هاي ديروز که در سکوت و تحجّر خود آبروي اسلام و مسلمين را ريخته‏اند، در عمل پشت پيامبر و اهل بيت عصمت و طهارت را شکسته‏اند و عنوان ولايت برايشان جز تکسّب و تعيّش نبوده‌است، امروز خود را باني و وارث ولايت نموده و حسرت ولايت دوران شاه را مي‏خورند!» صحيفه امام، ج 21، ص 281 ◀️ در زمان فوت آقاي شيخ محمود حلبي، آقاي سليمي عضو سابق انجمن از مقامات مسوول اجازه دفن وي را در کنار ابن بابويه اخذ مي‌نمايد. 1⃣1⃣
◀️انجمن حجتيه با فراموش كردن ادعاهاي اوليه درباره مبارزه با فرقه ضاله بهاييت اينك مهمترين اقدامات خود را در مسير حمله به مقدسات و اعتقادات اهل سنت متمركز كرده است. ◀️انجمن حجتيه در ارتباط با مساله كشتار مردم فلسطين توسط رژيم صهيونيستي معتقد است كه چه لزومي دارد ما به اين سني ها كمك كنيم. اين در حالي است كه مرحوم شيخ محمود حلبي اين گونه نبود؛ وي قبل از انقلاب بارها گفته بود اهل سنت برادران ما هستند و اگر كسي بخواهد به آنان چپ نگاه كند، ما چشمانشان را درمي آوريم. شيخ حلبي بر وحدت شيعه و سني تاكيد داشت اما حجتيه اي هاي امروز اين را قبول ندارند. يكي از اعضاي اين انجمن در پايگاه هاي خبري خود بارها گفته است ما از خودمان دفاع نمي كنيم چون امام زمان(عج) مي آيند و از ما دفاع مي كنند.!!! 1⃣2⃣
◀️انجمن حجتيه شبهات و انحرافات بسيار در مورد قيام حضرت امام حسين (ع)، مهدويت و انتظار، وحدت امت اسلامي، تشكيل حكومت اسلامي و ولي فقيه در زمان غيبت دارد كه اين شبهات در كتاب هاي آنان كاملا قابل پيگيري است. ◀️انجمن حجتيه معتقد است كه حتي خون هايي كه در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ريخته شده، هدر رفته است و بسياري از كشته شدگان شهيد محسوب نمي شوند. انحراف ديگر انجمن حجتيه مخالفت افراطي با فلسفه و عرفان است، به اين معنا كه به خودشان اجازه مي دهند به فلاسفه شيعي از ملاصدرا گرفته تا مرحوم علامه طباطبايي و شاگردان ايشان توهين كنند، آنان را نجس بدانند و تكفير كنند. ◀️طلاب و علماي اسلامي بايد گام جديدي براي مبارزه با انجمن حجتيه بردارند زيرا ديگر نمي توان با بررسي منابع تاريخي آنان را شكست داد بلكه بايد در مباني فكري انديشه كرد و مجموعه شبهات انجمن حجتيه را جمع آوري و به دنبال پاسخ مناسب براي آنها بود. يكي از مشكلات اصلي حوزه هاي علميه غفلت از منشور روحانيت است كه توسط امام خميني (ره) تدوين شد. ◀️بايد نهضتي در حوزه هاي علميه به نام نهضت بازخواني فرمايشات امام راحل در باب منشور روحانيت راه اندازي شود تا تحجر و شيعه انگليسي از ميان برود. 1⃣3⃣
◀️درباره روش تبلیغی حجتیه؛ هیچ‎گاه آن‎طور که قرآن کریم می‎فرماید دعوی و تبلیغ عمومی و اجتماعی ندارند؛ در حالی‌که روحانیت شیعه بزرگترین چیزی را که از قرآن و روایات گرفته و بدان عمل می‌‎کند، همین تبلیغ عمومی ا‌ست. یعنی ارکان و اعتقادات دین را باید به زبان و فراخوان و دعوت عمومی مطرح کرد. این‎جا دعوت از حالت فردی و تمرکز بر جنبه‌‎های روانی شخصی کاملا خارج شده و دعوت عمومی مطرح می‎شود. و همان‎طور که امیرالمؤمنین می‎فرماید، قلوب سالم و آگاه و اهل توجه به معنویت و عبودیت الهی جذب می‎شوند و بدل به جریان گسترده دینی می‎شوند. ◀️خلاف این مسأله که یک دعوت شیطانی است، همان روش صوفیه، بهایی‌‎ها و منافقین است: دنبال تک‌تک انسان‌‎ها رفتن. مدل فعالیت حجتیه، نوعی تغذیه فکری شبیه شست‎وشوی مغزی به‎صورت سیال و بیرنگ و شناور است. شما در مواجهه با این افراد، متوجه نمی‌‎شوید که با انجمن حجتیه مواجه شده‌اید. انجمن حجتیه این کار را در حالت شیعی به‎عنوان ضد بهاییت، اما با همان روش بهاییت انجام می‎دهد. 1⃣4⃣
◀️ انجمن پس از انحلال یا به قول خودشان تعطیلی و به ویژه پس از مرگ شیخ محمود حلبی در دی ماه 1376، به فعالیت پنهان یا به قول معروف «زیرزمینی» پرداخت. ◀️ریاست انجمن حجتیه در حال حاضر با یکی از شاگردان و یاران دیرین حلبی به نام «حجت الاسلام حسینی» است و اسم مستعار او در آن زمان و به ویژه در هر کجا که با لباس غیر روحانی حضور می‌یافت، آقای «آرام» بود. ◀️بغض انجمن حجتیه، که بیشتر به حزب و تشکیلات خود اعتقاد و علاقه داشتند تا به اسلام و امام زمان (عج) روز به روز تشدید شد، تا آنجا که در فتنه 88، با بهایی‌ها، سلطنت طلب‌ها، منافقین و به قول معروف «از سروش تا گوگوش» همراه شدند و به رغم آن که همیشه دم از جدایی دین از سیاست می‌زدند، بسیار فعالانه در سیاست دخالت کردند، اما در جبهه دشمن. بله؛ چنان چه امام حسین (ع) فرمود: «خدا راجع به بهشت‌اش فریب نمی‌خورد.» لذا همه امتحان داده و ماهیت اصلی خود را آشکار می‌کنند. 1⃣5⃣
◀️حضور انجمن حجتیه در عرصه‌ی سیاست و البته علیه ولایت و جمهوری اسلامی ایران و شرکت فعال در فتنه 88، آن قدر مشهود و مستدل بود که دکتر عبدالعلی سروش که خود به صف مخالفین با دین و انقلاب اسلامی پیوسته است در مصاحبه‌ای گفت: «واقعیت این است كه در درون جنبش سبز هم دینداران و هم غیردینداران، هم چپ‌ها و سكولارهای فلسفی و حتی افرادی از انجمن حجتیه وجود دارند و این را نه می‌توان انكار كرد و نه می‌توان مخفی نگاه داشت.» و وزیر اطلاعات (بر اساس شواهد و اسناد) گفت: «از اوباما تا انجمن حجّتیه برای سوء استفاده از انتخابات متحد شده‌اند». لذا تکلیف مسلمانان، مؤمنین، ولایتی‌ها و انقلابی‌ها و هر فرد عاقل، باشعور و بصیر دیگری در قبال آنها کاملاً معلوم است. در پایان امیدوارم کنفرانس فوق تا حدودی به شناخت این انجمن انحرافی در جامعه به دوستان کمک نماید. اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم باتشکر از همراهی شما بزرگواران موفق وسربلند باشید قریش حسین پور 1⃣6⃣
✨ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ✨ 🔸امام خمینی ره خطاب به فقهای شواری نگهبان: 🔺حواستان را جمع کنید که نکند یک­مرتبه متوجه شوید که انجمن حجتیه ای ­ها همه چیزتان را نابود کرده ­اند. صحیفه‌امام،جلد21 صفحه613
پایان🌹🌹🌹
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎─═༅𖣔❁﷽❁𖣔༅═─ 🇮🇷 🕰ساعت::21/00 🗒تاریخ:99/08/15 🔍☆◁ 🗳☆◁ شناسی 🗳☆◁و اولیه ای بر آن 🎙ارائه: استاد 👤◁طرح سوال 🆔@ilyan313 🔮اجرا :گروه https://eitaa.com/joinchat/2075262987C7fe08b21a1 ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌─═༅𖣔🌺𖣔༅═─ 🇮🇷