eitaa logo
تنها منجی موعود علیه السلام
285 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
48 فایل
تنهاترین امام زمین مقتدای شهر تنهاچه می‌کنی توکجایی کجای شهروقتی کسی برای توتب هم نمی کند.دیگرنسوز این‌همه آقا به پای شهر...جهت سلامتی وفرج مولایمان اباصالح المهدی...صلوات....مولای غریبم...مولای عزیزم تنهاترین سردار من توکجایی
مشاهده در ایتا
دانلود
💠امام علی علیه‌السلام: 🔸️هرکه اخلاقش بد باشد، روزی اش تنگ شود،☁️ و هرکه خوش خوی باشد، روزی اش گشاده گردد :) 🌧 غرر الحکم، حدیث ۸۰۲۳ و ۸۰۲۴📚
🌸🎊✨ ﷽ ✨🎊🌸 🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨ 🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨ 🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨ 🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨ حضرت جواد الائمه علیه السلام فرمودند: با سه خصلت، دوستى را به دست می‌آورند: انصاف در معاشرت، همدردى [با ديگران] در خوشى و ناخوشى و داشتن قلبى‌پاك [از گناهان]. 📚 بحارالأنوار، ج ۷۸، ص ۸۲، ح ۷۷ ┄┄┅┅┅❅🌸❅┅┅┅┄┄ 🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨ 🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨ 🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨ 🌸🎊✨🌸✨🎊✨🌸✨
🟢🔹 ﷽ ♦️🟣 🔴🔺🟡🔸🟢🔹🟠♦️🟣 🔺🟡🔸🟢🔹🟠♦️🟣 🔹🔴🔺🟡🔸🟢🔹 🟠♦️🟣🔹🔴🔺 🟡🔸🟢🔹🟠 ♦️🔴🔺🟡 🔸🟢🔹 🟠♦️ 🟣 🌹۱۸ ضرب المثلی که ریشه ی قرآنی دارند*⚘ ۱۶- هر آنکس که دندان دهد نان دهد. 🔶 نحْنُ نَرْزُقُکُمْ وَ إِیَّاهُمْ ما روزی میدهیم شما را و آنها را انعام آیه ی151 🌟💫🌟💫🌟 ۱۷- در نا امیدی بسی امید است 🔶 لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّه ترجمه ؛ناامید نشوید از رحمت خداوند زمر آیه ی 39 🌟💫🌟💫 ۱۸- از پس هر گریه آخر خنده ای است. 🔶 *إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا همانا با هر سختی آسانی است 🟡🔸التماس دعای خیرشما🔹🟠 🟣 ♦️🔴 🟡🔸🟢 ♦️🟣🔹🔴 🟠♦️🟣🔹🔴 🟢🔹🟠♦️🔴🔺 🔺🟡🔸🟢🔹🟠♦️ 🔴🔺🟡🔸🟢🔹🟠♦️ 🔹🔴🔺🟡🔸🟢🔹🟠♦️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.☀️ تنفس‌صبح 📖 چهارصد و ششمین (۴۰۶) صفحه نورانی  قرآن کریم .️ 🔷🔹 ️✨🍃🍂🌺🍃 🍃🍂🌺🍃 🍂🌺🍃 🌺🍃 🍃  💠هر روز تلاوت یک صفحه نورانی از قرآن کریم را درحسینیه‌ام‌البنیین(سلام‌الله‌علیها) بشنویم، بخوانیم، بیندیشیم و عمل کنیم. ⏯️ سورة مبارکة الروم •┈••✾🍃🌼🌺🌼🍃✾••┈•
.☀️ تنفس‌صبح 📖 چهارصد و ششمین (۴۰۶) صفحه نورانی  قرآن کریم .️ 🔷🔹 ️✨🍃🍂🌺🍃 🍃🍂🌺🍃 🍂🌺🍃 🌺🍃 🍃  💠هر روز تلاوت یک صفحه نورانی از قرآن کریم را درحسینیه‌ام‌البنیین(سلام‌الله‌علیها) بشنویم، بخوانیم، بیندیشیم و عمل کنیم. ⏯️ سورة مبارکة الروم •┈••✾🍃🌼🌺🌼🍃✾••┈•
(🍃)اَللّهُـمَّ 🌿(🍃)صَـلِّ 🌱🌿(🍃)عَـلىٰ 🍃🌱🌿(🍃)مُحَمَّـدٍ 🍃🍃🌱🌿(🍃)وَ آلِ 🍃🍃🍃🌱🌿(🍃) مُحَمَّـدٍ 🍃🍃🌱🌿(🍃)وَ عَـجِّلْ 🍃🌱🌿(🍃)فَرَجَهُـمْ 🌱🌿(🍃)وَ اَهْـلِکْ 🌿(🍃)اَعْـدَائَهُمْ (🍃)اَجْمَعِیـن
10.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ پست ویژه، حتما گوش کنید. سوره بلد آیه ۴ لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِي كَبَدٍ ﻫﻤﺎﻧﺎ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻧﺞ ﻭ ﺯﺣﻤﺖ ﺁﻓﺮﻳﺪﻳﻢ. این رنج همان سختی‌ها و مصیبت‌های دنیایی است که انسان با آن روبرو می‌شود تا با پیروز شدن از امتحان الهی به کمال برسد.
سوره بلد آیه ۴ لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِي كَبَدٍ ﻫﻤﺎﻧﺎ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻧﺞ ﻭ ﺯﺣﻤﺖ ﺁﻓﺮﻳﺪﻳﻢ. مراد از «کبد؛ سختی» در آیة، این است که انسان را در رنج و تعب آفریدیم، زندگی او پر از مشقت و رنج است و همین رنج و تعب است که او را به کمال و ترقی سوق می دهد. اگر انسان در مشقت و سختی نبود برای از بین بردن آن تلاش نمیکرد و اگر تلاش نمی کرد،‌ ابواب اسرار کائنات به رویش گشوده نمی شد:«یا أَیُّهَا الْإِنْسانُ إِنَّکَ کادِحٌ إِلی رَبِّکَ کَدْحاً فَمُلاقِیهِ؛ ای انسان ! تو با تلاش و رنج به سوی پروردگارت می روی و او را ملاقات خواهی کرد.» انسان از یک طرف دارای بُعد روحانی و از طرف دیگر دارای بعد جسمانی است. آنچه از این دو بقاء و جاویدان است؛ روح الهی انسان می باشد. روح انسان، چند صباحی در این دنیا با جسم، همراه می شود جسم نیز و به سبب مادی بودن و تعلقات او؛ با دنیا دارای اثرات و توابع است. لذا زندگی روح با جسم در این دنیا، همراه مشقّت و رنج است. تا در آزمایش الهی سر بلند بیرون آیند: «الَّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَ الْحَیاةَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلاً؛ خداوند مرگ و حیات را آفرید تا شما را بیازماید که کدامیک از شما بهتر عمل می کند.» در واقع این رنج همان سختی‌ها و مصیبت‌های دنیایی است که انسان با آن روبرو می‌شود تا با پیروز شدن از امتحان الهی به کمال برسد. در ادامه تفسیر آیت الله مکارم داریم: از اینکه قرآن می فرماید: ما انسان را در رنج آفریدیم.» در بیان هدف از خلقت انسان است. چون هدف از خلقت انسان در آیات دیگر؛ آزمایش بندگان، عبادت، آگاهی از قدرت خداوند، رسیدن به رحمت الهیه و .... معرفی شده است. آنچه آیه فوق در بیان آن است، این است که انسان با وجود جسم خاکی، از لحظه ای که نطفه او در قرار گاه رحم واقع می شود، مراحل زیادی از مشکلات و درد و رنج ها را طی می کند تا متولد شود و بعد از تولد و دوران طفولیت و سپس جوانی و پیری مواجه با انواع مشقّت ها و رنج هاست، حتی کسانی که زندگی مرفه دارند؛ نیز دارای رنج است زمانی که انسان از درد و رنج و خستگی نجات پیدا می کند: که روح الهی از جسم جدا گردد و به لقاء دوست ملحق شود.