eitaa logo
تبلیغ نوین دین
77 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.1هزار ویدیو
654 فایل
کانال تبلیغ نوین دین کانالی تعاملی، برای محتوای دینی صرف نیست. نگاه ما به مواردی است که می تواند در نشر و انتشار رائحه دینی در جامعه موثر باشد. نوین بودن به معنای نگاه نوین و جدید داشتن به تبلیغ دین می باشد. 🌷🥀 ارتباط باادمین اصلی کانال🌷🥀 @masoodabdi
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از نشریات تبلیغی
33.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕊🕊🕊سی آیه مَثل🕊🕊🕊 جزء دوم مثال کفار حجت الاسلام و المسلمین علیرضا زنگوئی از مثلهای قرآنی می گوید. وَمَثَلُ الَّذِينَ كَفَرُوا كَمَثَلِ الَّذِي يَنْعِقُ بِمَا لَا يَسْمَعُ إِلَّا دُعَاءً وَنِدَاءً ۚ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ ﴿١٧١﴾ و مثل کافران (در شنیدن سخن انبیاء و درک نکردن معنای آن) چون حیوانی است که آوازش کنند و او از آن آواز (معنایی درک نکرده و) جز صدایی نشنود، کفّار هم (از شنیدن و دیدن حق) کر و گنگ و کورند، زیرا تعقل نمی‌کنند. ⏳⏳ لحظاتی در محضر قرآن به درس بنشینیم⌛️⌛️
هدایت شده از صابرین نیــوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اتفاقی که مسیر زندگی میهمان برنامه محفل رو عوض کرد ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قیمت اقلام غذایی در غزه از طریق شماره حساب‌های زیر متعلق به بنیاد خیریه ام الیتامی الخدیجه الکبری، می‌توانید در توزیع مایحتاج مورد نیاز میان مردم غزه سهیم شوید. بنيادخيريه ام اليتامىٰ الخديجة الكبرىٰ سلام الله عليها ——————————————- بانک پاسارگاد شماره کارت :
5022291329674046
شماره حساب :
2308100179177931
شماره شباء :
IR710570023081017917793101
—————————————— بانک ملت شماره کارت:
6104338926896834
شماره حساب :
8899889953
شماره شبا:
IR210120020000008899889953

🔻🔻🔻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنایه تلخ خبرنگار ساکن غزه: این بدترین ماه رمضانی نیست که بر امت مسلمان می‌گذرد بلکه بدترین امت مسلمان است که ماه رمضان بر او می گذرد 🔹 دو میلیارد مسلمان چیزی جز دعاء برای نوار غزه ندارند. 🔹نمی‌دانیم خداوند چطور دعا و نماز و روزه و قیامشان را قبول می‌کند؟! در حالیکه مردم مسلمان غزه گرسنه هستند. https://eitaa.com/tahlilesiasy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش رهبر انقلاب از لحظات پخش تصاویر تلاوت قرآن توسط کودکان جنگ‌زده فلسطینی در محفل انس با قرآن کریم💔 https://eitaa.com/tahlilesiasy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاش ما هم در فوتبالمون از این صحنه ها زیاد میدیدیم. باشگاههامون عنوان «فرهنگی ورزشی» رو یدک میکشن ولی چیزی که نمیبینیم کارکرد فرهنگی هست، حتی در باشگاههای دولتی. بماند که کارهای ضد فرهنگی زیادی از فوتبالیست هامون صادر میشه. وزارت ورزش و جوانان دولت انقلابی آیا برای خودش در این زمینه وظیفه ای قائل هست؟ آیا نمایندگان مجلس در این زمینه یقه وزیر رو میگیرن؟ https://eitaa.com/tahlilesiasy
هدایت شده از تبیان
🌙 دعای روز سوم ماه مبارک 🤲 التماس دعا @TebyanOnline
هدایت شده از تخریب‌ چی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شرح دعای روز سوم ماه مبارک رمضان 💠اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی فِیهِ الذِّهْنَ وَ التَّنْبِیهَ وَ بَاعِدْنِی فِیهِ مِنَ السَّفَاهَةِ وَ التَّمْوِیهِ وَ اجْعَلْ لِی نَصِیباً مِنْ کُلِّ خَیْرٍ تُنْزِلُ فِیهِ بِجُودِکَ یَا أَجْوَدَ الْأَجْوَدِین. 💠خدایا در این روز مرا هوش و بیداری نصیب فرما و از سفاهت و جهالت و کار باطل دور گردان و از هر خیری که در این روز نازل می‌فرمایی مرا نصیب بخش به حق جود و کرمت، ای جود و بخشش‌دارترین عالم. 🔰 🌏 👇 🆔 @takhribchi110
هدایت شده از نشریات تبلیغی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕊🕊🕊سی آیه مَثل🕊🕊🕊 جزء سوم مثال صدقه و باران حجت الاسلام و المسلمین علیرضا زنگوئی از مثل‌های قرآنی می گوید. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُبْطِلُوا صَدَقَاتِكُمْ بِالْمَنِّ وَالْأَذَىٰ كَالَّذِي يُنْفِقُ مَالَهُ رِئَاءَ النَّاسِ وَلَا يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۖ فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ صَفْوَانٍ عَلَيْهِ تُرَابٌ فَأَصَابَهُ وَابِلٌ فَتَرَكَهُ صَلْدًا ۖ لَا يَقْدِرُونَ عَلَىٰ شَيْءٍ مِمَّا كَسَبُوا ۗ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْكَافِرِينَ ⏳⏳ لحظاتی در محضر قرآن به درس بنشینیم⌛️⌛️ 🔰کانال نشـــــریاٺ تبلیـغے https://eitaa.com/mobaleghan
هدایت شده از خبر فوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فوائد روزه برای بدن/‌‌‌‌‌‌‌‌‌پروفسوری از دانشگاه توکیو 🔹 بخاطر عظمت روزه مسلمان شد @Heyate_Majazii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توی آلمان هر شهروندی یک پلیسه مردم سر اجرای قانون با کسی شوخی ندارن و ببینید امر به معروف و نهی از منکر رو چطوری تبدیل به فرهنگ اصلی خودشون کردن https://eitaa.com/tahlilesiasy
⚡️حجت الاسلام استاد محسن قنبریان: برای فریضه نهی از منکر نیازمند دیالیز عمومی در جامعه هستیم/ انجام هر تکلیف اجتماعی با توجه به اصل «واقع - رسانه – واقع» باشد 🔹رابطه‌ی دنیای گذشته رابطه‌ی واقع - واقع بوده است، اما در دنیای ما الان رابطه، رابطه‌ی واقع - رسانه - واقع شده است، یعنی هر واقعیتی اتفاق بیافتد، ابتدا به رسانه می‌رود و رسانه آن را دوباره به مردم برمی‌گرداند و یک واقعیت تازه‌ای را ممکن است خلق کند. لذا از آن تعبیر به برساخت رسانه می‌کنم. اینجا ممکن است تعمیم دهد، اینجا ممکن است تحریف کند که این را باید خیلی جدی بگیریم. همین مسئله در دنیای ما موجب شده که حجاب واقعا یک دوقطبی در جامعه‌ی ما بسازد، با ضرب این مسئله که ما دچار واقع - رسانه - واقع شده‌ایم. این حتی به نحوه‌ی انجام تکلیف‌ها اثر می‌کند که لازم است خیلی به آن توجه کنیم که انجام تکلیف در چنین دنیایی با این خصوصیات، ظرایف و لطایف بیشتری دارد تا دنیای گذشته‌ای که شما یک منکری را در خیابان می‌دیدید، وارد می‌شدید.اینجا حتی ممکن است یک تذکر ساده‌ای هم چون ضرب در رسانه می‌شود و برساخت آن دوباره به جامعه برمی‌گردد و جامعه را فاصله می‌دهد و یا همراه می‌کند، در اینجا آن انجام تکلیف حتما باید به خوبی رعایت شود. 🔹توجه کنیم که همه به خصوص رسانه‌های داخلی و افراد صاحب رسانه به وضعیت دنیای کنونی و به خصوص مختصات ما با دشمن که واقع - رسانه - واقع است و کار دشمن هم تعمیم و برساخت‌سازی است دقت کنند. اینجا ما در قضاوت شتاب نکنیم. بله، می‌توانیم از جهاتی سؤال کنیم. مثلا آیا واقعا این روحانی فیلم یا عکس گرفته است؟ مثل این‌ها را می‌توانیم پرسش کنیم، اما این‌که یک‌باره قضاوت کنیم و دوقطبی شدیدی بسازیم، واضح است که این گسست اجتماعی را بیشتر می‌کند که به سود هیچ طرفی نیست. 🔹تبعیض یا احساس تبعیض ممکن است گسست‌ها را بیشتر کند. مثلا از طرفی امکان عکس‌برداری از یک بی‌حجاب را به ناظر داده که یک برنامه‌ای تعریف کرده که بتواند از طریق موبایلش عکسی بگیرد و به عنوان ناظر بفرستد، اما از طرف دیگر اگر انتشار عمدی یا حتی غیرعمدی اموال مسئولین کرد، این جرم‌انگاری شده است، حتی در صورت غیرعمدی هم جرم‌انگاری است. 🔹اگر جامعه دید که دور اموال، یک ویلا، باغ یا دارایی مسئولی طوری فنس کشیده که اگر کارمندی که قانونا برای ثبت از این مطلع می‌شود، غیرعمدی این را منتشر کرد، دچار جرم باشد، اما در مقابل آن برای آحاد هیچ جرمی ندارد که ما از باب نهی از منکر و این‌ها عکس‌برداری کنیم. این احساس تبعیض می‌کند که گویی طبقه‌ی فرمانفرمایی هست که نیازی نیست مردم هیچ اطلاعی از او داشته باشند، بلکه اگر کسی هم مردم را از اموال و دارایی‌های او و امثال این‌ها مطلع کرد، او دچار جرم شده است ولی مقابلش این‌طور نیست. گسلی را درست می‌کند که بعدا نهی از منکر را دچار سختی می‌کند. 🔹ولاء طرفینی یعنی«بَعْضُهُمْ أَوْلِياءُ بَعْضٍ» را واقعا باید به شکل متناسب در جامعه برقرار کنیم. یعنی یک طبقه نهی کننده و طبقه‌ی دیگر نهی‌پذیر نشوند. ما یک منکر به نام حجاب - که البته حرام است و حرام سیاسی هم هست - وسط بگذاریم، خب واضح است، متشرعین و باحجاب‌ها و متدینین، امر کننده می‌شوند و یک طبقه‌ی بزرگی هم فقط نهی‌پذیر می‌شوند. اینجا واضح است که این رفتار در طول زمان جامعه را دو طبقه‌ای و دو قطبی می‌کند و اثرات منفی می‌گذارد. راهکار این است که امر سیاسی، نهی از منکر حاکمان و سایر منکرات بزرگی که گاهی اوقات در طبقه‌ی ما متدینان هم ممکن است پیدا شود، آن هم باز گذاشته شود. یعنی همان خانم بی‌حجاب بتواند منِ روحانی را نهی از منکر کند و این راه را باز می‌گذارد و در جامعه دیالیز عمومی صورت می‌گیرد. او حاکم را نهی می‌کند، او ما به عنوان روحانیون را نهی می‌کند و ما هم او را به خاطر بی‌حجابی نهی می‌کنیم و این چون متقابل است، در واقع جامعه را دو قطبی و دو طبقه‌ای نمی‌کند. 🔹مستحضر هستید فقهای بزرگ شرط امر به معروف و نهی از منکر را عدالت نمی‌دانند، پس حتی یک مشروب‌خوار می‌تواند در یک منکر دیگری که خودش دچار نیست، نهی از منکر کند. یک دختر بی‌حجابی می‌تواند منِ روحانی را در بعضی از عیوبی که دارم نهی از منکر کند، بعضی از آقایان را به خاطر اشرافیت مذهبی‌شان نهی از منکر کند. این راه را باید باز بگذاریم تا جامعه، جامعه‌ی پیوسته‌ای باشد و نهی از منکر در آن ارجمند باشد، تا یکی از نهی از منکرها که حجاب هست هم در آن محترم بماند. 🔸مشاهده متن کامل گفت وگو: https://mobahesat.ir/24315 https://eitaa.com/tahlilesiasy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️در دنیای اسلام هیچ‌کس نباید پیدا شود که یک روز بر او بگذرد و آیات قرآن را تلاوت نکند./ قرآن را بخوانید حتی شده روزی یک یا نیم‌ صفحه. https://eitaa.com/tahlilesiasy
♦️سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در تهران خواهد بود 🔹سخنرانی نوروزی سالانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه اول فروردین، در تهران، حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور اقشار مختلف مردم انجام می شود. https://eitaa.com/tahlilesiasy
هدایت شده از فطرس مدیا
39.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جستجوگر 🔴 در سایۀ عنایت گلی که هرگز نمی‌پژمرد، این مستند با حمایت سخاوتمندانۀ مخاطبین فطرس‌مدیا تولید شده و به ساحت مقدس گل نرگس، حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف تقدیم می‌گردد. هدیه‌ای که به دل‌های منتظر و شیفتۀ امام زنده و حاضرمان پیشکش می‌شود. @fotrosmediatv 🟡 "تمامی مذاهب عمر خود را سپری کرده‌اند و فقط یک مذهب مانا خواهد بود و آن‌ تشیع است" این عبارت، گفتۀ هانری کربن فیلسوف مسیحی در کنفرانس ژنو ۱۹۵۹ است. 🤔 به نظر شما کربن در بحبوحۀ اضطراب و پوچی دنیای مدرن، در جستجوی چه نسخۀ رهایی‌بخشی در اعتقادات شیعیان بود؟ 📌 نسخه با کیفیت این برنامه را در یوتیوب و آپارات فطرس مدیا ببینید @fotrosmediatv 📢  فطرس‌مدیا :: جایی برای دانستن 🌐 @fotrosmediatv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️برادرانی که حتی راضی نبودن یک وجب خاک ایران برای دفن آن ها اشغال بشه 🔹۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری
هدایت شده از هیئت مجازی
|داوری نفس،خویشتنداری از هوس است و پرهیز کردن از لذت های دنیا. امام علی (ع) @sarbaz_enghelab313
هدایت شده از صابرین نیــوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صف های طولانی نماز در نیویورک در ماه مبارک رمضان ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
هدایت شده از صابرین نیــوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 خواهر شهید سیدحمیدرضا ساداتی‌فر: آقای اژه‌ای چرا فقط صحبت میکنه و عملی ما نمیبینیم؟‌ از چی میترسند؟! آقایان مسئول از سلیطه‌ها نترسید از خانواده شهدا بترسید... 🆔 شما نیز ویدئوهای خانواده شهدا را ضبط کنید و برای ما به نشانی @RaheShahid133 ارسال نمایید.
هدایت شده از آتش به اختیار
🌀 خط روایت رسانه ‌دجال و پادوهای داخلی آن 📝 نقره‌داغ کردن آمر معروف، ترساندن روحانیون و میدان دادن به کشف حجاب 🖋 علی مهدوی ⚔️ فاز اول جنگ روایت: امروز پنجمین روز جنگ روایت‌ها درباره زن بی‌حجاب و روحانی است. طوفانی که از رسانه صهیونیستی اینترنشنال با عنوان «درگیری یک آخوند با زنی معترض در درمانگاه بر سر حجاب اجباری» آغاز شد. اما پادوهای داخلی این رسانه‌ی وابسته به اسرائیل به همین مقدار بسنده نکردند و برای داغ‌تر شدن فضا شروع به روایت‌سازی‌های احساسی کردند و گفتند آن زن در حال شیردادن به نوزاد خود بوده و طلبه در این حالت از او عکس گرفته است!! روایتی کاملا دروغ؛ اما به نفع آن زن بی‌حجاب، آن هم نه برای دلسوزی و حمایت از او، بلکه برای بنزین‌ریختن روی آتش فتنه تا احساسات زنان این سرزمین را علیه روحانیت بشورانند و بهره‌ی خود را ببرند. ⛔️ در مقابل، عکس‌العمل نهادهای رسمی حوزه (جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت)، و به تبع آنها رسانه‌ی رسمی حوزه سکوت محض و بی‌تفاوتی بود؛ ناخواسته اجازه دادند دشمن با روایت‌های ناروای خود، دل و ذهن بسیاری از دختران و زنان و دیگر مردمان این سرزمین را مسموم و حامی آن زن کند، زنی که رکیک‌ترین الفاظ را نثار روحانی مؤدب و پرآرامش این بلوا می‌کند، عبای او را می‌کشد و حتی به صورتش سیلی می‌زند! ⚔️ فاز دوم جنگ روایت: اسم و رسم و مشخصات کامل روحانی جوان آمر معروف در رسانه‌ها منعکس می‌شود و رسانه‌هایی که عملا پادوهای داخلیِ فراگیرشدن بی‌حجابی هستند، از فرصتی که «نهادهای حوزوی و رسانه حوزه» با انفعال خود در اختیار آنها قرار داده‌اند نهایت خباثت و بهره‌برداری خود را می‌کنند و سراغ اساتید حوزوی می‌‌‌‌روند، تا با سؤالات جهت‌دار به محکم‌ترشدن روایت خود یعنی محکوم‌کردن طلبه و کم‌رنگ نشان‌دادن بی‌حجابی در برابر کاری که آمر معروف کرده، دامن بزنند!! عجیب اینکه اساتیدی که معمولا دأبی بر مصاحبه ندارند، ناگهان طرف مصاحبه‌ی این رسانه‌های مغرض قرار می‌گیرند و ساده‌‌دلانه ‌آنچه این رسانه‌ها می‌خواهند را برای تقویت روایتشان در اختیارشان می‌‌گذارند. کارچاق‌کن‌های (ساکن قمِ) این رسانه‌ها و مرتبط با برخی اساتید قابل پیگیری هستند که چگونه در بزنگاه‌ها اینچنین آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. آنچه این رسانه‌ها بطور مشخص تعقیب می‌کنند، نقره‌داغ کردن آمر معروف و ترساندن دیگر معممین از نهی از منکر و راهنمایی غیر مستقیم زنان بی‌حجاب به ایجاد بلوا و هوچی‌گری در برابر نهی از منکر است. وقتی در غیاب نهادهای حوزوی و رسانه حوزه، میانداری با جماران و عصر ایران و جهان صنعت و ... باشد مشخص است خروجی چه خواهد بود. جماران حتی به سخنان یکی از اساتید با مبلغین رحم نکرد و بگونه‌ای با تقطیع‌جهت‌دار و تیترهای خاص، حرفهای وی را به نفع روایت خود مصادره کرد؛ هرچند متصدیان کانال این استاد حوزه، به نحوی مطالب استاد را گزینش و منتشر کردند که به نوعی تقویت روایت جماران بود! ای کاش متدینین بدانند آیا سخنان و مواضع منتشر شده در کانال‌های رسمی، تمام نظرات این بزرگواران است یا نتیجه‌ی تقطیع و گزینش جهت‌دار ادمین‌های سر خود؟! البته خبرگزاری حوزه نیز با حذف آن قسمت از سخنان این استاد که مربوط به موضوع روحانی و زن بی‌حجاب بود، به سیاست سکوت خود ادامه داد و دیگر مطالب این استاد را منتشر کرد! ⚔️ فاز سوم جنگ روایت برخی معممین که نقش آنتی‌تز روحانیت اصیل انقلابی را برعهده گرفته‌اند، وقت مناسبی یافته‌اند تا مجددا به صورت نظام جمهوری اسلامی پنجه بکشند و در غیاب روایت صحیح ماجرا، بدترین روایت (ادعای کذب شیردادن زن به فرزندش) را سر دست بگیرند و جمهوری اسلامی را با بنی‌امیه و بنی عباس مقایسه کنند. این‌ها همانهایی هستند که برای حمایت از برجام به امام حسین هم رحم نکردند و او را با یزید، دوست و برادر خواندند و امروز اینچنین وقیحانه طرف بی‌حجابی و ظلم به روحانی جوان را می‌گیرند. ⁉️ چه زمانی قرار است بیدار شویم؟ نمی‌دانم نهادهای حوزوی و رسانه حوزه چه زمانی قرار است به خود بیایند و بدانند که «سکوت»، فقط تقدیم فرصت‌ها به دشمن است تا قم را روز به روز ضعیف‌تر و حوزه علمیه را به سکوت و انفعال بیشتر و ترس از واکنش به‌هنگام بکشند. عاقبت این انفعال در چالش‌ها و فتنه‌های جدی‌تر چه خواهد بود! والله العالم! ای کاش بزرگانی که دستشان می‌رسد هرچه زودتر تدبیری کنند و دست از بی‌تدبیری سکوت و انفعال بردارند وگرنه عاقبت امر چه خواهد بود؟ انزوا یا مرگ حوزه؟! معاذالله... @A_basire
فرهنگ یعنی ... - فرهنگ یعنی: عذرخواهی نشانه‌ی ضعف نیست. - فرهنگ یعنی: کینه‌ها وبال گردن خودمان هستند. - فرهنگ یعنی: لباس گران‌قیمت نشانه‌ی برتر بودن نیست. - فرهنگ یعنی: به جای قدرت صدا، قدرتِ کلاممان را بالاتر ببریم - فرهنگ یعنی: القاب ناپسند گذاشتن برای دوست، نشان صمیمیت نیست - فرهنگ یعنی: هر کتاب یک تجربه است، تجربه‌هایمان را به اشتراک بگذاریم - فرهنگ یعنی: وجدان کاری داشته باشیم. - فرهنگ یعنی: چشم و هم‌چشمی را کنار بگذاریم. - فرهنگ یعنی: تفاوت نسل‌ها را درک کنیم - فرهنگ یعنی: آزادی ما نباید مانع آزادی دیگران شود. - فرهنگ یعنی: به دیگران زُل نزنیم! - فرهنگ یعنی: به اندازه از دیگران سوال بپرسیم تا دروغ نشنویم - فرهنگ یعنی: در دورهمی‌ها کسی را سوژه‌ی غیبت کردنمان قرار ندهیم - فرهنگ یعنی: در جمع از کسی سوال شخصی نپرسیم - فرهنگ یعنی: کتاب بخوانیم...! https://eitaa.com/tahlilesiasy
💠 اگر‌ دختری‌"حجابش" را‌ رعایت‌ ڪند، و‌ پسری‌"غیرتش"را حفظ ڪند، و‌ هر‌ جوانی‌ که "نما‌ز‌اول‌وقت‌" را در حد توان شرو‌ع‌ ڪند؛ اگر‌ دستم‌ برسد‌ سفارشش‌ را به‌ مولایم امام‌حسین‌ «علیه السلام» خواهم‌ ڪرد و‌ او را‌ دعا‌ می‌کنم! 🌹شھید حسین‌ محرابی🌹 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
☀️ دست شفابخش حجة الاسلام و المسلمين حسينعلي نيّري به نقل از صاحب کتاب ارزشمند می گوید: شخصي بود به نام ملّا حبيب كه از عشاير اطراف نجف اشرف بود و بعد از مدتی ساکن نجف شد. روزي پيشخدمتش به منزل ما(علامه امینی) آمد و گفت: ملّا حبيب سخت مريض است و من را فرستاده كه از شما خواهش كنم در حرم اميرالمؤمنين عليه السلام برايش دعا كنيد كه خداوند شفايش دهد. لباس پوشيدم و به حرم مطهّر اميرالمؤمنين عليه السلام مشرّف شدم، و بعد از زيارت و دعا بيرون آمدم. پيش خود گفتم حالا كه از منزل بيرون آمده ام، سري هم به منزل ملّا حبيب بروم و عيادتي كنم. وقتي به منزلش رفتم، ديدم از درد مي‌نالد و حالش به گونه اي است كه حتّي نمي تواند قدري بلند شود و بنشيند. كنار بستر او نشستم و شال كمر او را باز كردم. دستم را به كمرش گذاشتم و چيزي خواندم، و بعد به او گفتم دعايي از امام صادق عليه السلام است، من آن را كلمه كلمه مي‌خوانم، شما هم با من بخوانيد. دعا كه به آخر رسيد، گويي ايشان اصلاً بيمار نبود و دردي نداشت. بلند شد، شال كمر خود را بست و كنار اطاق نشست. من هم كنار اطاق نشستم و شروع كرديم حال و احوال كردن و صحبت كردن. پيش خدمت رفته بود شربت بياورد، وقتي وارد اطاق شد و اين حالت را ديد همان طور كه سيني شربت دستش بود، بهت زده به ما نگاه مي‌كرد. ملا حبيب متوجّه حالت او شد كه بهت زده شده، به او گفت: چيه؟ تعجّب كرده اي؟ از دستي كه بيست و پنج سال در ولايت نوشته است تعجّب ندارد. 📚منبع: خاطرات آموزنده (محمدی ری شهری) صفحه۳۱