eitaa logo
شهدا
385 دنبال‌کننده
13.5هزار عکس
7.2هزار ویدیو
35 فایل
آن کس که ترا شناخت جان را چه کند فرزند و عیال خانمان را چه کند دیوانه کنی هردو جهانش بخشی دیوانه تو هر دو جهان را چه کند «برای شادی روح شهدا صلوات» تاسیس: 1401/22 پایان:شهادت به حمایتتون نیاز داریم🌿 بمونین برامون🌿
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🚩هوالعزیزالجبار🚩🇮🇷 جنگ شناختی دشمن بانشانه شناسی پازل ظهور ظهور نشانه‌هایی دارد؛ نشانه‌هایی که بر اساس راهبرد آینده پژوهی مهدوی با تکیه و استناد بر روایات و آیات قرآن باید بصورت قاعده مند مورد ارزیابی قرار گرفته تا جبهه حق(محور شیعی بعنوان زمینه سازان ظهور) بر اساس نشانه های تعریف شده در داخل پازل ظهور، نقشه راه را بتواند ترسیم نماید! موضوعی که میتواند چه در بعد فردی و چه در بعد امّت - نظام اسلامی، برای فتح قله، راهگشا باشد! نشانه هایی که بخشی از آنها مربوط به جبهه باطل و دشمنان آخرالزمانی شیعیان زمینه ساز هستند و این مهم در بُعد امت - نظام اجتماعی - سیاسی میتواند آسیب پذیری را در برابر مکر و فتنه های دشمنان، پایین ترین سطح ممکن بیاره! فراموش نکنیم این اصل متقن قرآنی را مبنی بر اینکه: قول و فعل ائمه اطهار علیهم السلام، الهامات ربّانی است! امامانی که صاحب مقام علم الله و عصمت الله الکبری هستند لذا هرگز سخنی و کاری مهمل و بیهوده از آنها سرزده نمیشود! بلکه عین حکمت و مصلحت و هدایت است! پس نقل متواتر و مکرر روایات متواتر و صحیح السند از ائمه اطهارعلیهم السلام و اصرار بر طرح نشانه های حتمیه و غیرحتمیه ظهور در برخی از موارد با تمام جزییات، نشان از اهمیت ویژه آینده پژوهی مهدوی است که منتظرین ظهور را دلالت میکند برای طراحی نقشه راه تمدنی - آخرالزمانی با هدف جمع شرایط ظهور در جبهه حق و رصد نشانه های ظهور در جبهه باطل که جمع هر دو در پازل کلی ظهور میباشد! راهبرد آینده پژوهی مهدوی روش قاعده مند مبتنی بر عقل - اجماع - قرآن - روایات متواتر صحیح السند میباشد، راهبردی که تطبیق نشانه‌ها بر مصادیق خارجی را دنبال میکند! این تطبیق: ▪️نکته اوّل: نیازمند ضوابط و قواعد اصولی است که ما را به مصداق واقعی نشانه‌ها نزدیک می کند! ▪️نکته دوم: در تحقق نکته اول، دو مشکل اساسی وجود دارد: نخست این‌که همیشه احتمال وجود مصادیق دیگری برای نشانه‌ها وجود دارد که از نظر ما مغفول مانده باشد و دوّم این‌که دشمن میتواند برای جنگ شناختی و خطای ادراک، برای نشانه‌ها می‌توان مصادیق جعلی بسازد! از این‌رو ما نیازمند معیارها و اصول و قواعدی هستیم که بتوانیم در روند تطبیق از آن پیروی کرده و از آسیب های پرخطر(انحرافی - التقاطی) یاد شده عبور نماییم که این ضوابط در آینده پژوهی مهدوی قبلا در همین فصل تبیین شده که مجددا اشاره میکنیم! ▪️اصل اوّل: این‌که تطبیق باید همراه با یقین باشد که این امر منوط به بررسی جامع الاطرف، کامل و دقیق و عمیق روایات صحیح السند هست ▪️اصل دوم: مصداق مورد نظر باید تمام ویژگی‌های یاد شده برای نشانۀ مربوط را باید دارا باشد! یعنی نشانه ها باید داخل پازل ظهور باشد! و بررسی نشانه ها برای تطبیق با مصادیق باید بر اساس فرآیند وقوع نشانه ها باشه! چرا که نشانه های پایانی عصر ظهور بر اساس وقوع دومینووار(توالی) منجر به تکمیل پازل ظهور میشود! مثلا صفویه هم حکومت شیعی تشکیل داد اما زمان صفویه هنوز نه اسراییلی تشکیل شده بود! نه آرمان و دکترین حکومت صفویه نابودی یهود و رهایی قدس بود و جنگی میان محور شیعی و یهود درمیان بود. یا مثلا با شروع فتنه در سوریه و ظهور داعش گفتند: سفیانی خروج کرد! این در حالیست که پازل خروج سفیانی با شروع ۱- خسف حرستا(زلزله) شروع ۲- با واقعه هرج الروم(جنگ جهانی) ادامه ۳- به جنگ فراگیر ایران و اسرائیل و فروپاشی رژیم جعلی ختم ۴- در نهایت با واقعه مارقة الروم(ورود فراگیر پیاده نظام غرب به فلسطین اشغالی) برای حفظ موجودیت فروپاشیده اسرائیل وقتی کار به اینجا رسید پازل خروج سفیانی تکمیل(شرایط جمع و کامل) لذا محور غربی - عبری - عربی، از آخرین کمربند ایمنی و برگ برنده خود یعنی سفیانی رونمایی میکند! ▪️اصل سوم: راهبرد آینده پژوهی مهدوی نباید به تأویل و تفسیر به رای روایات بینجامد؛ این مصداق تحریف در سیره و سنت نبوی و علوی است! تفسیر و تحلیل روایات و احادیث نباید محکمات و اصول متقن قرآنی را نقض کند! ▪️اصل چهارم: اصلِ تطبیق نشانه ها با مصادیق باید با ضوابط کلی دین هماهنگ باشد! تطبیق باید در داخل پازل ظهور باشد! چرا که قطعات پازل ظهور بصورت بهم پیوسته و دومینو وار به وقوع خواهد پیوست! ▪️اصل پنجم: برای رصد نشانه سازی جعلی از سوی دشمنان، باید از علائم حتمیه و غیرحتمیه ظهور رمزگشایی شود! باید از تقسیم بندی علائم حتمیه و غیرحتمیه، اصول و قواعد شناخت نشانه های جعلی از واقعی را استخراج کرد! چرا که در علائم حتمیه(پنج نشانه ذکر شده) برخی از علائم ظهور اعجاز بوده و قابل جعل نیست! 📌 ●◉ شهـ @tafahos5 ـבا ◉●
♦️‏راننده‌ش، آقا نصر‌الله می‌گفت: گاهی می‌شنیدم توی ماشین برای خودش روضه می‌خوند. می‌گفت: خدایا مگه من کی‌ام؟ قاسم پسرِ حسن. یک روستا زاده‌ام. چرا به من عزّت دادی؟ تو بزرگی... ●◉ شهـ @tafahos5 ـבا ◉●
وقتی که روح بزرگ شد جسم و تن چاره‌ای ندارد جز آن‌که به دنبال روح بیاید به زحمت بیفتد و ناراحت شود اما روح کوچک به دنبال خواهش‌هایِ تن می‌رود و هرچه را که تن فرمان دهد،اطاعت می‌کند ●◉ شهـ @tafahos5 ـבا ◉●
هیچ‌گاه‌ مستقیم‌ به‌ نامحرم‌ نگاه ‌نمےکرد و به‌ شدت‌ مقید‌ و چشم‌پاک‌ بود! اوقاتے‌ که‌ در‌ مهمانے‌ هاۍ‌ خانوادگے‌ بود اگر‌ بانوان‌ حضور‌ داشتند حریم‌ شرعے‌ را رعایت‌ مےکرد اگر جمع‌ بابت ‌موضوعے‌ مےخندیدند سرش‌ را پایین‌ مےانداخت‌ و می‌خندید🕊♥ ●◉ شهـ @tafahos5 ـבا ◉●
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 🌷 . ▫️مادر شهید : بچه ی اولم بود. سال ۱۳۴۵ شب تولد امام رضا خدا اون و بهم هدیه داد ، منم تو عملیاتی که رمزش نام مبارک مادر امام رضا بود ( یا زهرا ) امانتی مو برگردوندم.یک شب من و آقا رضا تا صبح بیدار بودیم. او از شهادت حرف می زد و من حرف خودم را می زدم. رضا می گفت: اگر تو یک دانه را در باغچه بکاری و برایش زحمت بکشی، آب به آن بدهی تا جوانه بزند بزرگ شود، ثمره و میوه بدهد، دوست دارید اولین نفر چه کسی از آن میوه استفاده کند. در جوابش گفتند: خب معلوم است، بزرگ خانواده.رضا گفت: من که میوه تو هستم، می خواهم درست برسم، می خواهم به ائمه برسم. مادر من می خواهم شهید شوم. من مال امام حسین هستم. می خواهم قربانی علی اکبر و علی اصغر شوم. . ●◉ شهـ @tafahos5 ـבا ◉●
در عید غدیر یادی کنیم از غدیری‌ترین شهیدِ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس... اهل شیراز بود و در عید غدیر سال ۱۳۳۴ به دنیا آمد.‌ به عشق حضرت علی (ع) نام او را علی گذاشتند. از نوجوانی علاقه بسیار شدید و غیرقابل توصیفی به حضرت علی (ع) پیدا کرد؛ بطوریکه همگان با کوچک‌ترین همنشینی با او متوجه آن می شدند. در جستجوی معارف حضرت بود و استاد تدریس نهج‌البلاغه شد. شب و روز با این کتاب نورانی در زندان عادل آباد شیراز حضور می‌یافت و جوانانِ پیوسته به گروه مجاهدین خلق را از فتنه‌ای که در دام آن گرفتار شده بودند آگاه می‌کرد؛ به نحوی که صدها تن از آنها نجات خود و زندگی مجدد خویش را مدیون او می دانستند! در عید غدیر سال ۱۳۵۹ ازدواج و در حالی که بر سر سفره عقد نشسته بود از همسر خود می‌خواهد که برای شهادتش در روز عید غدیر دعا کند. و سرانجام این سرباز جبهه حق که در عید غدیر سال ۱۳۶۶ در جبهه سومار در حال نبرد نظامی با دشمن بعثی و جهاد تبیین برای رزمندگان اسلام بود، مجروح و در حالی که نهج‌البلاغه به دست داشت و شادمانه ذکر «یاعلی» می‌گفت به کاروان عاشورا پیوست.