رسما با یک جریان فاسد امنیتی_رسانه_ای مواجهیم که تحمل روی کار آمدن یک #دولت_ضدفساد را ندارند.
https://eitaa.com/joinchat1364066324C36383144b6
6.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فرمول بدبختی مردم!
📌 تعطیلی مسکن مهر، تعطیلی کارخانجات بزرگ خصوصی سازی شده و بیکاری کارگران آن، پرداخت حقوقهای نجومی و قانونی شدن قراردادهای موقت نیروی کار که همگی به نفع طبقه سرمایه دار و به ضرر طبقه ضعیف جامعه است، یک ریشه واحد دارد و آن اعتقاد راسخ به سیاستهای نئولیبرالی است.
مراقب جریان نئولیبرالی در انتخابات باشیم...
✍️بیداری ملت
https://eitaa.com/joinchat1364066324C36383144b6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اینجا روستای جُفیر با جمعیت ۶۰۰نفر است و چاه های نفت در نزدیکیاش نیستند بلکه دقیقا داخل روستا قرار دارند! عجالتا بدانید که در گرمای وحشتناکِ خوزستان اینجا فقط هفته ای یکبار با تانکر آبرسانی میشود!
اینها حل شدنیست، به شرط آنکه دولتِ مردم سر کار بیاید نه دولتِ ما نمی توانیم!
✍️اسماعیل معنوی
✍️بیداری ملت
https://eitaa.com/joinchat1364066324C36383144b6
🔴تکنیک های رای جمع کردن اصلاحات
🔹بازهم رسانههای انگلیسی آشکارا به تریبون تبلیغاتی یک نامزد تبدیل شدهاند...
🔹آقای همتی شما بهتر است قبل از پرداختن به کشتههای آبان ۹۸ در مورد انگیزههای شبیخون بنزینی شفافسازی کنید
🔹ایجاد آشوب عمدی که جریان نفوذ آن را با هدف فشار مضاعف بر مردم و ریزش بدنهی مردمی نظام کلید زد...
✍️بیداری ملت
https://eitaa.com/joinchat1364066324C36383144b6
با رای مجلس روحانی ناقض اصل 77 و 125 قانون اساسی معرفی شد
🔹نمایندگان مجلس با 182 رای موافق، روحانی را ناقض اصل 77 و 125 قانون اساسی دانستند
🔹نائب رئیس مجلس:پرونده تخلف رئیس جمهور برای رسیدگی خارج از نوبت به قوه قضاییه ارجاع خواهد شد.
@AkhbareFori
https://eitaa.com/joinchat1364066324C36383144b6
💢 من ایرانی ام
📎 #انتخاب_درست
📎 #ایران_قوی
📎 #نوسازی_کشورhttps://eitaa.com/joinchat1364066324C36383144b6
تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
با رای مجلس روحانی ناقض اصل 77 و 125 قانون اساسی معرفی شد 🔹نمایندگان مجلس با 182 رای موافق، روحانی
🔶 ارسال پرونده تخلف روحانی به قوه قضاییه
🔷 نمایندگان مجلس با ۱۸۲ رای موافق، حسن روحانی را ناقض اصل ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی در موضوع سند ۲۰۳۰ دانستند و پرونده تخلف رئیسجمهور برای رسیدگی خارج از نوبت، به قوه قضاییه و مراجع ذیصلاح ارجاع میشود.
🔷 اصل ۷۷: عهدنامه، مقاولهنامهها، قراردادها و موافقتنامههای بینالمللی باید به تصویب مجلس برسد.
🔷 اصل ۱۲۵: امضای عهدنامهها، مقاولهنامهها، موافقتنامهها و قراردادهای دولت ایران با سایر دولتها و همچنین امضای پیمانهای مربوط به اتحادیههای بینالمللی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور یا نماینده قانونی اوست.
#تخلف
#دولت_ناکارآمد
#روحانی
🆔 @rasanewsagency
بعنوان یک کارشناس حوزه بانکی عرض میکنم که بیشترین سطح اختیارات بعداز انقلاب توسط شورای سران سه قوه به #جناب_همتی درسال۹۷ داده شدبرای #اصلاح_نظام_بانکی و حل بحران شبکه بانکی.
بفرمایید به غیر از تغییرچندتا مدیر بانکی چه کردید؟!!
#انتخابات_۱۴۰۰
"M.shahbazi ghiasi"
https://eitaa.com/joinchat1364066324C36383144b6
13920524_7316_128k.mp3
6.01M
این کلیپ صوتی شامل بیانات حضرت امام خمینی دربارهی وظیفه گرایی و توضیحات حضرت امام خامنهای پیرامون نسبت تکلیفگرایی و نتیجهگرایی در سال ۹۲ بعد از انتخابات ریاست جمهوری است
تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
این کلیپ صوتی شامل بیانات حضرت امام خمینی دربارهی وظیفه گرایی و توضیحات حضرت امام خامنهای پیرامون
بخشهایی از بیانات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی که در این کلیپ میشنوید:
من یک تکلیف الهی دارم و مطابق تکلیف الهی عمل میکنم. کشته بشوم، عمل کردم به تکلیف الهی؛ پیش ببرم، عمل کردم به تکلیف الهی ام. شما تکلیف الهی دارید. متکی به خدا باشید. متکی به امام زمان ـ سلاماللّه علیه ـ باشید. و شما پیش میبرید انشاءاللّه
امام خمینی (ره) ۱۳۵۷/۱۱/۲۹
و مهم این است که یک اختلافاتی الآن ایجاد میکنند. یعنی اشخاصی میخواهند نگذارند که نهضت ما نتیجه بگیرد. یک نهضتی کردهاید شما، یک قدرت بزرگی را شکست دادید؛ لکن نتیجه این نبوده است که فقط آن قدرت برود. اگر عوض آن قدرت یک قدرتی نظیر او آن بیاید، خوب همان است که بود. پس عمده این است که ما بعد از رفتن آن قدرت، نتیجهای که اسلام میخواهد، نتیجهای که صلاح مسلمین است، بگیریم. در همین حالی که برای نتیجه، مشغول بررسی و اقدام است، یک دستهایی از خارج و داخل مشغول ایجاد اختلافاتند. یک اختلافاتی بین مردم به جهات مختلف، به اسمای مختلف، به جهات مختلف. خیلی توجه به این معنا بکنید، و به دوستانتان و بازاریها هم، بعد از اینکه سلام من را میرسانید، این مطلب را بگویید که توجه تام به این معنا داشته باشید، که هر کس بخواهد ایجاد اختلافی بکند بدانید که یا آدم نادانی است، تحت تأثیر واقع شده است؛ یا آدم شیطانی است که میخواهد نگذارد نهضت درست بشود. الآن اختلاف سر هیچ چیز نکنید. من در آن صحبتهای طولانی هم که کردم سفارش کردهام این مطلب را. شما هم به رفقایتان، به دوستانتان، خودتان توجه این معنا را داشته باشید که الآن اختلاف ایجاد نشود. یکی بیاید بگوید کتاب کی چطور است؛ کی بگوید چطور است، نباشد. الآن اختلافات اسباب این میشود که ما نتوانیم این قدم را که الآن لازم است برداریم.
امام خمینی (ره) ۱۳۵۸/۰۴/۲۱
یک سؤال دیگر این است - که اینجا هم باز بعضی از دوستان گفتند - که رابطهی «تکلیفمداری» با «دنبال نتیجه بودن» چیست؟ امام فرمودند: ما دنبال تکلیف هستیم. آیا این معنایش این است که امام دنبال نتیجه نبود؟ چطور میشود چنین چیزی را گفت؟ امام بزرگوار که با آن شدت، با آن حدّت، در سنین کهولت، این همه سختیها را دنبال کرد، برای اینکه نظام اسلامی را بر سر کار بیاورد و موفق هم شد، میشود گفت که ایشان دنبال نتیجه نبود؟ حتماً تکلیفگرائی معنایش این است که انسان در راه رسیدن به نتیجهی مطلوب، بر طبق تکلیف عمل کند؛ برخلاف تکلیف عمل نکند، ضدتکلیف عمل نکند، کار نامشروع انجام ندهد؛ والّا تلاشی که پیغمبران کردند، اولیای دین کردند، همه برای رسیدن به نتائج معینی بود؛ دنبال نتائج بودند. مگر میشود گفت که ما دنبال نتیجه نیستیم؟ یعنی نتیجه هر چه شد، شد؟ نه. البته آن کسی که برای رسیدن به نتیجه، برطبق تکلیف عمل میکند، اگر یک وقتی هم به نتیجهی مطلوب خود نرسید، احساس پشیمانی نمیکند؛ خاطرش جمع است که تکلیفش را انجام داده. اگر انسان برای رسیدن به نتیجه، بر طبق تکلیف عمل نکرد، وقتی نرسید، احساس خسارت خواهد کرد؛ اما آن که نه، تکلیف خودش را انجام داده، مسئولیت خودش را انجام داده، کار شایسته و بایسته را انجام داده است و همان طور که قبلاً گفتیم، واقعیتها را ملاحظه کرده و دیده است و بر طبق این واقعیتها برنامهریزی و کار کرده، آخرش هم به نتیجه نرسید، خب احساس خسارت نمیکند؛ او کار خودش را انجام داده. بنابراین، این که تصور کنیم تکلیفگرائی معنایش این است که ما اصلاً به نتیجه نظر نداشته باشیم، نگاه درستی نیست.
در دفاع مقدس و در همهی جنگهائی که در صدر اسلام، زمان پیغمبر یا بعضی از ائمه (علیهمالسّلام) بوده است، کسانی که وارد میدان جهاد میشدند، برای تکلیف هم حرکت میکردند. جهاد فیسبیلالله یک تکلیف بود. در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانی که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامهریزی و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامی نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیفگرائی هیچ منافاتی ندارد با دنبال نتیجه بودن، و انسان نگاه کند ببیند این نتیجه چگونه به دست میآید، چگونه قابل تحقق است؛ برای رسیدن به آن نتیجه، بر طبق راههای مشروع و میسّر، برنامهریزی کند.
بیانات در دیدار دانشجویان ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
تحلیل سیاسی _ فرهنگی-اجتماعی
بخشهایی از بیانات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی که در این کلیپ میشنوید: من یک تکلیف الهی دا
سال ۹۲ که برخی مستند به حرف امام میگفتند ما مأمور به وظیفه (رأی دادن به اصلح هستیم نه نتیجه) و لذا جبهه انقلاب با همدیگر اجماع نکردند و نتیجه آن این شد که روحانی رأی آورد حضرت آقا در اعتراض به این برداشت غلط که ما مأمور به وظیفه هستیم نه نتیجه مطالب مهمی فرمودند که صوت آن را در ادامه بارگذاری کردم.
حکم ثانوی عند الضرورة مقدم است و این نیاز به فتوا ندارد. در همین جا مقام معظم رهبری جریان انقلاب را به خاطر عدم درک ضرورت جلوگیری از غلبه جریان غربگرا و تقدیم نکردن حکم ثانوی و ضروری وحدت بر وظیفه اولی رأی دادن به اصلح مؤاخذه کرد که در آن مقطع برای همه جریان انقلابی این صحبت ها غافلگیر کننده بود
به تاریخ صحبت های مقام معظم رهبری نگاه کنید دقیقا بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 و عدم اجماع جریان انقلابی در برابر جریان غربگرا ایراد شده است.
بنابراین وقتی کسی منکر ضرورت پیروزی جریان انقلابی در این دوره نیست همه ما موظفیم به گونهای عمل کنیم که این نتیجه حاصل شود و از هر اقدامی که حصول این نتیجه را به خطر میاندازد خودداری کنیم و لو اینکه تقدیم صالح مقبول بر اصلح باشد و این از باب حکم ثانوی است.
اما متأسفانه افراد زیادی تلاش میکنند با استناد به فتوای اخیر مقام معظم رهبری و با تکیه بر ادعای اصلح بودن جلیلی -که البته ضمن احترام به شخصیت والای آقای جلیلی به نظر ما ادعای درستی نیست- آرای رئیسی را به سوی او سوق دهند و این بسیار خطرناک است.