°
ما آدما، اگه رنج نبینیم، همون الماس کمارزش و بیفایدهاین و بزرگ نمیشیم!😬
شاید من و تو از فشارها و سختیها صدای فریادمون بلند شه!😤
اما برای اینکه ارزشمند بشی، باید با این فشارها کنار بیای،
و بشی یه الماس بزرگ و ارزشمند!💎
#ماجرای_من_و_رنج
○°@takrang1°○
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من از تو چیزی نمیخوام آقا
من به تو تا ابد بدهکارم❤️🩹
@takrang1
تک رنگ
° پیام یکی از دوستان صمیمی پ.ن: 🤓همه رفقا، میدونن ادمین بالای ۹ بار کتاب رنج مقدس ۱ و ۲ رو خونده!
°
قال خودم🙄:
هرکس رنج مقدس ( مخصوصا جلد یک😁) رو نخونده، ده هیچ از زندگی عقبه!😋
نگی نگفتی!
بعدا پیام ندی که چرا کتاب رو به زور نذاشتی تو بغلم!🙂
از ما گفتن🚶♂
●°@takrang1°●
°
رنجها رو دستهبندی کنید!🚦
به نظرتون، رنجها به چه دلایل مختلفی،
از چه راههایی و... سراغ ما میان!؟🧐
@yaranesamimi
○°@takrang1°○