Why am I me?
کمربندتو ببند
بعدم محرم رو نمیرن ، هیئت رو میرن ❤️
میزان سواد سطلی :
Why am I me?
کمربندتو ببند بعدم محرم رو نمیرن ، هیئت رو میرن ❤️ میزان سواد سطلی :
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
احساس خفگی دارم... نمیدونم دارم برا ماجرای عاشورا گریه میکنم یا وضعیت کشور...یا وضعیت جوونا... یا بچه های پر پر شده میناب..جوونای دنا... شهدای دی ماه...رهبر شهید و بقیه...
-
دقیقا
وای دارم با یه مشت کخل تو پینرست زیر یه پست که از بیبی نتانیاهو تشکر کردن بحث میکنم😍 چوخ شوکور الله (بچه سالن باید رعایت کنمشون)
-
تشکر کردن؟
https://eitaa.com/talkhin/6678 / نه ببین اینا با بی حیایی و بی پدر بازی کمر مارو شکوندن، آریای عرب نپرستِ اصلیییلللل. سرنگون شدم. عنقلاب شد
-
درسته من الان به دست گارد جاویدان به دار آویخته شدم و دارمباهات حرف میزنم
Why am I me?
وای دارم با یه مشت کخل تو پینرست زیر یه پست که از بیبی نتانیاهو تشکر کردن بحث میکنم😍 چوخ شوکور الله
اگه این وضعیت خودشون بود
بازم تشکر میکردن؟
یا مثلا خواهر کوچکشون اینجوری میشد