https://eitaa.com/talkhin/6788 / وای ممنون ولی یهو میترسیدم وسط ویدیو عکس اون دجال بیاد ... جدی ریدم😭😂💔
-
خواهش گل
https://eitaa.com/talkhin/6756
اصلا کاری به دجال ندارم، این خود بشریته که داره خودش رو به باد میده. ما باید دعا کنین برای خودمون که گرفتار این دنیا نشیم، امام زمان'عج' خودش حواسش به ما باشه، چون گذر کردن از این امتحانهای دنیا مهمترین کاریه که میتونیم بکنیم.
اینکه میگن دجال خودش رو به عنوان خدا معرفی میکنه و بقیه هم میپذیرنش لزوما به این معنا نیست که اون این حرفو میزنه، بحث اینه که آدم ها کورکورانه میپرستنش و بیشتر از الله قبولش دارن. مهم نیست دنیا کجا میره، حواسمون به خودمون باشه دوستان.
-
این که بله
هر اتفاقی برای انسان میفته بابت کار های خودشه. اما خب شیطان و امثالهم هم دخیلن
اقا لطفا این کفرگویی هارو نزاررر
-
کفر که والا من دارم مزخرفاتی که جدیدا دارن میگن رو میزارم بعد کلیم راجب اینکه اصلا از پایه مزخرفاته حرف زدم