eitaa logo
Why am I me?
351 دنبال‌کننده
430 عکس
156 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم. @Radioactiv_SNn چنل اصلی https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kv0cjrx&btn=حرفامون
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از طلوع|rise
😭😭🖤
هدایت شده از حرص بخوریم.
بچه ها اصلا درک نمیکنم میگید نزارین. نزاریم زیاد نشه؟ نزاریم عادی نشه؟ نزاریم چون یه عده کنجکاو میشن؟ نظرت چیه همین نزاشتنا و نگفتنا باعث شده فکر کنید خیلی چیزا درسته؟ نظرت چیه خیلی از هم سن و سالات داستان ها و فیلم هایی می بینن و میخونن که پر از خوراک جنسیه و ذهن تک تکشون داره به این تصاویر عادت میکنه و کم کم واسشون عادی میشه چون کسی نبود بگه عاقبتش چیه؟ نظرت چیه اگر مثلا این بچه ها نیان اینا رو به شما نشون بدن پس‌فردا یکی بره اینو ببینه (مثل اون پستی که تلخین گذاشت نوشته بود اگر دجال زندگی رو اداره میکرد الان همه جا بهشت بود) و راجب این شخصیت توضیح نمی‌داد دو نفر میرفتن تیک تاک اینا رو می دیدن چه بسا از روی ندونستن میرفتن پیش رو میگرفتن زندگیشون نابود میشد؟ بچه ها متوجه هستید همسنای ما واسه همدیگه آگاه سازی ندارن؟ هممون سرمون رو کردیم تو لاکمون برا خودمون یه فضای امن ساختیم می‌گیم کسی نیاد چیزی نبینیم که یه سری چیزا عادی نشه. چرا نمیخواید متوجه شید این چیزا عادی شده؟ حداقل یک سوم نوجوونای مملکت درگیر چیزایی مثل شیطان پرستی و ال جی بی تی و کوفت و زهرمار شدن، نمیدونین اینا همه به هم ارتباط داره و کار دشمنه؟ همین یک سومی که گفتم حداقل نصفشون دوستای شما ها و مذهبیان، پس‌فردا بیان به اسم دو تا داستان و دو تا کلیپ دیدن طرز فکر شما رو عوض کنن اون موقع بازم میخواین بگین عادی نکنید نزارین؟ بسه تو رو خدا چشماتون رو باز کنید دنیا خیلی با ۱۰ سال پیش فرق کرده. درسته میگن یه سری چیزا رو نبینید گناه نکنید ولی یه سری چیزا که تو فضای مجازی رندوم میاد براتون (خاصیت اکسپلور همینه) و شما راجبش اطلاعات نداشته باشید راحتتتتتتت میتونه مجذوبتون کنه
هدایت شده از حرص بخوریم.
من قبول دارم نباید واضح بزاریم و باید بخشیش رو نشون بدیم چون با دیدن اون محتوای کامل ممکنه باز یه نفر از اونور بوم بی افته یا هدفش از دیدن این چیزا ارضای ذهنی باشه ولی خب بعضی وقتا نصفه دیدن حق مطلب رو ادا نمیکنه و آدم متوجه عمق فاجعه نمیشه و براش دغدغه نمیسازه
https://eitaa.com/talkhin/6814 ای‌بابا تلخین واقعا یه چیزی به این حسنا بگو، باشه یبار دوبار ادم میخنده میگه عیب نداره از یجایی به بعد دیگه حال بهم زن و تهوع آور میشه، حاجی خب شا.ش داری برو بش.اش چرا هی میای میگی، بعد چرا اینجا میگی برو تو کانال خودت بگو خب، اه - حسنا رعایتکن☝️
پیامارو پاک نکن لطفا فعلا - من چیزیو پاک نمیکنم هیچ وقت
https://eitaa.com/talkhin/6778 این تو کجا بوده؟ - عکس دجاله