https://eitaa.com/talkhinn/592
البته اینم بگم دجال یه شخصیت یا یک فرد نیست ، دجال یک جریان اخر الزمانیه که باعث دشمنی با امام زمان میشه که همون غرب گرایی هست ، کلا تفکر غربی و ...
-
گفتم که کلا ممکنه یه فرد نباشه
فقط هم غرب گرایی نیست بجها
بچها یه فردی هست به اسم موشیاخ
منجی یهودی ها
این میاد یهودیارو جمع میکنه توی اورشلیم، خیلی واضحه نه؟ نیز به توضیح نداره. توی ویدیو دیشب که فرستادم یهودیه میگفت اون هنوز ظهور نکرده و تلاش هامون کافی نیست اما دارین سعی میکنیم. و بعد عکس دجال میاد
یه جورایی انگار موشیاخ کافی نیست، اینارو باهم میخوان
Why am I me?
بچها یه فردی هست به اسم موشیاخ منجی یهودی ها این میاد یهودیارو جمع میکنه توی اورشلیم، خیلی واضحه نه
البته این فقط حدس منه بر اساس هویت موشیاخ و اون ویدیو
https://eitaa.com/talkhinn/593
برا من تاحالا نیاورده
-
بچها تازه داره فراگیر میشه
بقیه دوستامم یکی دوتا دیدن تاحالا نه خیلی زیاد و شدید
خودمم همینطور تیک تاکو باز میکنم یکی دوتا میبینم اما همینم زیاده
Why am I me?
این چرا داره آرایش میکنه؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا