https://eitaa.com/talkhinn/620 / وای وای دیشب اصلا یه خوابای دیدم، صبح بیدار شدم فقط تو شوک بودم. موشک های عجیب غریب میومدن منفجر میشدن،....بعد یهو ویروس زامبی میومد...موشک ها یه جوری بودن انگار وقتی میومدن شفق درست میشد خیلی وحشتناکه ، تو خوابم آرامش نداریم🤦♀️💔
-
منم همینطور خوابام خیلی مزخرفه درکت میکنم
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
به صورت واضحی اتریش و الجزایر تبانی رخ داده
چون باعث شد هم اتریش هم الجزایر صعود کنن
کافی بود فقط مساوی نشه!
هدایت شده از ستاد مبارزه با بیکارا
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیرمان این بوده یا نبوده دیگر مهم نیست..