eitaa logo
Why am I me?
209 دنبال‌کننده
55 عکس
24 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم @Radioactiv_SNn چنل اصلی حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  ستاد مبارزه با بیکارا
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیرمان این بوده یا نبوده دیگر مهم نیست..
Why am I me?
والا بخدا
Why am I me?
تقدیرمان این بوده یا نبوده دیگر مهم نیست..
درسته که صعود نکردیم اما دمتون گرم
Why am I me?
درسته
https://eitaa.com/talkhinn/649 صبح دیدم تو ی کانالی زده بود رامین رضائیان تنها بازیکنی بوده که بجای خوشگذرونی و پارتی فقط تمرین میکرده و برا همین زیاد با هم‌تیمی هاش که برعکسش بودن اوکی نبوده... بیشتر از همه الان دلم واسه اون میسوزه - نمیدونم دقیق بقیه بازیکنا چجوری بودن نمیشه قضاوت کرد ولی رامین واقعا تمام‌ تلاششو کرد