هدایت شده از ستاد مبارزه با بیکارا
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیرمان این بوده یا نبوده دیگر مهم نیست..
Why am I me?
تقدیرمان این بوده یا نبوده دیگر مهم نیست..
درسته که صعود نکردیم اما دمتون گرم
https://eitaa.com/talkhinn/649
صبح دیدم تو ی کانالی زده بود رامین رضائیان تنها بازیکنی بوده که بجای خوشگذرونی و پارتی فقط تمرین میکرده و برا همین زیاد با همتیمی هاش که برعکسش بودن اوکی نبوده...
بیشتر از همه الان دلم واسه اون میسوزه
-
نمیدونم دقیق بقیه بازیکنا چجوری بودن نمیشه قضاوت کرد ولی رامین واقعا تمام تلاششو کرد