Why am I me?
تقدیرمان این بوده یا نبوده دیگر مهم نیست..
درسته که صعود نکردیم اما دمتون گرم
https://eitaa.com/talkhinn/649
صبح دیدم تو ی کانالی زده بود رامین رضائیان تنها بازیکنی بوده که بجای خوشگذرونی و پارتی فقط تمرین میکرده و برا همین زیاد با همتیمی هاش که برعکسش بودن اوکی نبوده...
بیشتر از همه الان دلم واسه اون میسوزه
-
نمیدونم دقیق بقیه بازیکنا چجوری بودن نمیشه قضاوت کرد ولی رامین واقعا تمام تلاششو کرد
تلخین با این کل خلا که صعود نکردن تیم ملیو به جاویدناما ربط میدن چه رفتاری باید نشون داد؟
-
توجه نکردن
و اگر میخواید جواب بدید بگید باهم تبانی کردن که ایران نره بالا یا مساوی شه یا ببازه. همه جا هم قبول دارن و حتی اون آفساید هم خیلیا گفتن اشتباه بود
دلایل مزخرف چیه آخه