eitaa logo
Why am I me?
213 دنبال‌کننده
67 عکس
27 ویدیو
2 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم @Radioactiv_SNn چنل اصلی حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/talkhinn/649 صبح دیدم تو ی کانالی زده بود رامین رضائیان تنها بازیکنی بوده که بجای خوشگذرونی و پارتی فقط تمرین میکرده و برا همین زیاد با هم‌تیمی هاش که برعکسش بودن اوکی نبوده... بیشتر از همه الان دلم واسه اون میسوزه - نمیدونم دقیق بقیه بازیکنا چجوری بودن نمیشه قضاوت کرد ولی رامین واقعا تمام‌ تلاششو کرد
تلخین با این کل خلا که صعود نکردن تیم ملیو به جاویدناما ربط میدن چه رفتاری باید نشون داد؟ - توجه نکردن و اگر‌ میخواید جواب بدید بگید باهم تبانی کردن که ایران نره بالا یا مساوی شه یا ببازه. همه جا هم قبول دارن و حتی اون آفساید هم خیلیا گفتن اشتباه بود دلایل مزخرف چیه آخه
ببینید خون والا هستش اصلا کاری به چیزای دنیوی مثل بازی فوتبال نداره
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حالا میخواد خون یزید باشه یا خون یه آدم خوب
کارش با مادیات نیست کارش با خداست و عرفان و...
https://eitaa.com/talkhinn/660 اره منم اینو دیدم ولی نگفته بود که بقیشون اینجوری نیستن و دنبال پارتی و بقیه چیزان نوشته بود این همیشه خیلی تلاش میکرده راجب بقیه چیزی نگفته بود - آره رامین کلا خیلی تلاش کرد
Why am I me?
تلخین با این کل خلا که صعود نکردن تیم ملیو به جاویدناما ربط میدن چه رفتاری باید نشون داد؟ - توجه نکر
اگه دلیل بر این بود پس لابد نیوزلند هم که صعود نکرد بخاطر خون نیوزلندی هاست
چه ربطی داره
https://eitaa.com/talkhinn/662 خیلی جدی میگن بخاطر اینکه تیم ملی پشت مثلا مردم درنیومده داره کارماشو پس میده😑نمیدونم با این خلو چلای دورو ورم چیکار کنم، ای پروردگارررررر اگه وجود دارییییی - اولا اینکه خدا وجود داره و حواسش به اینا هست ۴۸ ساله دارن هرکاری میکنن نمیشه و مزخرفاته