https://eitaa.com/talkhinn/660 اره منم اینو دیدم ولی نگفته بود که بقیشون اینجوری نیستن و دنبال پارتی و بقیه چیزان نوشته بود این همیشه خیلی تلاش میکرده راجب بقیه چیزی نگفته بود
-
آره رامین کلا خیلی تلاش کرد
Why am I me?
تلخین با این کل خلا که صعود نکردن تیم ملیو به جاویدناما ربط میدن چه رفتاری باید نشون داد؟ - توجه نکر
اگه دلیل بر این بود پس لابد نیوزلند هم که صعود نکرد بخاطر خون نیوزلندی هاست
https://eitaa.com/talkhinn/662 خیلی جدی میگن بخاطر اینکه تیم ملی پشت مثلا مردم درنیومده داره کارماشو پس میده😑نمیدونم با این خلو چلای دورو ورم چیکار کنم، ای پروردگارررررر اگه وجود دارییییی
-
اولا اینکه خدا وجود داره و حواسش به اینا هست ۴۸ ساله دارن هرکاری میکنن نمیشه
و مزخرفاته
هدایت شده از بدرقه آقای شهید ایران
19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ باورتون میشه میخواییم آقامون رو رو دستمون تشییع کنیم یا نه ؟
بأمان الله یا شهید الله...
📹مداحی آقای حسین طاهری طاهری؛
در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جوار محل شهادت قائد شهید انقلاب اسلامی
🏴 #باید_برخاست #یالثارات_الحسین (ع)
📢 رسانه رسمی ستاد تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب
📲 @Badraghe_Agha