eitaa logo
فرهنگ و اندیشه ی تمدنی
934 دنبال‌کننده
979 عکس
396 ویدیو
292 فایل
🔸️مسعود پارسافر🔸️ 🔹️دستیار سابق استاندار یزد 🔹️رییس سابق ستاد مردمی سازی دولت استان یزد 🔹️دبیر ستاد سهام(سیاست گذاری و هدایت اقتصاد مردمی) #تمدن_نوین_اسلامی #گام_دوم_انقلاب #حکمرانی_مردمی ارتباط مستقیم: @masood_parsafar
مشاهده در ایتا
دانلود
11.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ جوکر، جنجال، جنایت! 🔸وقتی نماد هالیوودی از خیابان‌های بغداد و بیروت سر درمی‌آورد... https://eitaa.com/tamaddone
حزب اللهی های یک جمله ای ⚡️ برخی ها در یک جمله خلاصه میشوند. بیشتر از یک جمله نیستند. و همیشه باعث غربت و مظلومیت حق بوده اند. در حضرت امام جستجو کنید کلیدواژه را، خواهید دید که امام ریشه غربت اسلام را همین یک نکته میداند. حزب اللهی های یک جمله ای. ریشه غربت انقلاب هم همین است. ⚡️ مثلا یادگرفته . آن وقت برای آنکه جلوی ولایت قرار نگیرد بنا میگذارد بر جهالت. اگر به او بگوییم اینجا چه باید کرد، منتظر میماند تا ولایت حرفی بزند و الا خفه میماند. اگر ولایت نمیتوانست سخن بگوید او هم نمیتواند سخن بگوید. میترسد که نکند حرفی بزند بعد که ولایت اعلام موضع کرد ضایع شود آنهم در میان حزب اللهی های ولایت بسنده ای مثل خودش. همه آنچه در کتب روایت درباره مذمت عبودیت خالی از فهم شنیده اید در ولایت خالی از فهم هم پیاده کنید. ⚡️ ناراحت نشوید اما جریان تردید و غربگرایی که امروز مشاهده میکنید اکثرا امام بسنده هایی بودند در زمان خمینی که چشمشان به دهان امام بود و خفه بودند. این جماعت اگر در میان جنگ احد هم باشند با شنیدن شایعه مرگ پیغمبر جنگ را رها میکنند. من از این طایفه که عمدتا در زمان حضور یک ولی ارج و قربی دارند میترسم . برای آینده شان. ⚡️ جمع دیگری از انقلابی ها داریم که یاد گرفتند . آن وقت به اسم مردم حاضرند، عوامانه ترین رفتارها را هم انجام دهند. هر جا افکار عمومی را کسی ولو دشمن جهت دهی کرد، اینها همانجا هستند. مثلا اگر مردم ناراضی بودند اینها هم ناراضی اند. نا امید شدند اینها هم ناامیدند. کلا مردم جلو میروند و اینها پشت سرشان هستند. اگر بگویی فلانی چرا از نظرت برگشتی میگوید چون مردم برگشتند. مثل سلبریتی ها نیستند که همیشه شهوت شهرت داشته باشند. نه . اینها یک خطی اند. یادگرفته اند مردم. و اگر در زمان مردم مدینه بعد از پیامبر هم بودند و امیرالمومنین میگفت سرتراشیده بیرون بیایید با شمشیر برهنه. نمیامدند چون عموم مردم سکوت کرده بودند. نمیدانم اما شاید روز عاشورا هم در لشکری قرار داشتند که سیاهه بیشتری داشت. ⚡️ جمع دیگری از انقلابی ها داریم که یادگرفته اند . حالا وقتی میگوییم این کارت غیر قانونی است میگوید چه کشکیه؟ قانون قرار بود عدالت رو پیاده کنه حالا من دارم عدالت رو خودم پیاده میکنم دیگه. بگوییم ؟ میگوید ولایت رو اساسا خدا گذاشته برای ایجاد عدالت در جامعه. خوب من خودم عدالت رو میفهمم و پیاده میکنم. از ولایت هم تا جایی تبعیت باید کرد که قبولش داشته باشیم و الا جلویش میایستیم. ⚡️ اینها اگر زمان امام حسن بودند حتما فریاد میزدند بر سر او که ای ذلیل کننده مسلمین. چرا به ظلم تن دادی؟ اگر زمان پیامبر و صلح حدیبیه اش بودند فریاد میزدند که ای پیامبر چرا به ظلم تن دادی؟ یک خطی اند دیگر چه میشود کرد؟ اینها اگر میشنیدند کلمه لااله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی همراه میشدند اما وقتی میشنیدند بشرطها و شروطها و انا من شروطها احتمالا هنگ میکردند. البته زمان امیرالمومنین که عکس نبود ولی شاید اگر بود میگفتند عکس امیرالمومنین را بردارید بنویسید لا حکم الا لله. ✍ https://eitaa.com/tamaddone
1_153848342.mp3
6.72M
📻بشنوید... 🎙 سخنرانی حاج حسین یکتا 🌱یک بار عمر میکنیم! 🌱 یک بارابرو داریم! 🌱یک واحد توان داریم! 🌱یک واحد سلامتی داریم! 🌱یک واحدجان داریم! 💫اما... ⚡️هزار واحد کار رو زمین مانده هست!! 🤔ما کدام کار را انجام دهیم؟ 🤔 ✨چه چیزهایی در کار مهم است؟ https://eitaa.com/tamaddone
10.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینید| ماموریت خانم مروا در حوزه علمیه ◽️شبهایی که رهبری از شدت ناراحتی تا صبح قدم می‌زند! https://eitaa.com/tamaddone
16.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مخالفان نظام درباره رهبر انقلاب و زندگی شخصی ایشان چه میگویند؟ https://eitaa.com/tamaddone
6.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 جهاد فرهنگی 💠 ✏️ کار فرهنگی و هجوم فرهنگی را با تفنگ نمیشود جواب داد. تفنگ او،  است... https://eitaa.com/tamaddone
27.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۹۸ بسیار قابل استفاده جهت روشنگری میتوانید به دوستانتان ارسال نمائید. https://eitaa.com/tamaddone
🔴 فخرفروشی نمایشی روی سفره نمایش خانگی! 🔶 سریال « » که این روز‌ها در شبکه توزیع می‌شود نمونه بارز یک سریال بی‌ارزش است که اساساً با کلیشه‌های رایج همیشگی ساخته شده است. که در فروردین سال جاری فیلم مبتذل سینمایی‌اش به دلیل زدوبند‌های پشت پرده و دور زدن نظارت سازمان سینمایی توقیف شد، شروع به ساخت سریال «دل» کرد؛ سریالی که از نظر محتوایی هیچ و پوچ است و فقط بخش بودن سریال برای کارگردانش اولویت داشته و می‌شود این سریال را دنباله سریال پیشین هادی یعنی «عاشقانه» دانست. این سریال را برای هادی نوشته است که این نویسنده لاکچری‌پسند نویسنده سریال « » هم است. 🔶 اگر از بخش نوشتاری «دل» شروع کنیم می‌بینیم که وجه اشتراک سریال «مانکن» و «دل» در یک عنصر خلاصه شده و آن هم پول و ثروت است، انگار نویسنده گرامی با نوشتن این گونه از سریال‌ها عقده‌گشایی می‌کند و این وسط مخاطب برای نویسنده و کارگردان بی‌اهمیت است. مواد لازم برای ساخت سریالی مثل «دل» آنقدر راحت است که هر کسی می‌تواند آن را بسازد. در وهله اول باید خانه‌های لاکچری تهران را انتخاب کنیم و بعد ماشین‌های گرانقیمت شهر را برای سریال اجاره کنیم. زمانی که این دو مهیا شود یک یا دو بازیگر چهره با دستمزد‌های نجومی انتخاب می‌شود. حالا بابک کایدان هم می‌تواند با این چند عنصر یک موضوع پیدا کند، اساساً پیدا کردن موضوع هم زیاد دشوار نیست؛ یک رابطه عاطفی مثلث‌شکل برای این گونه از سریال‌های لاکچری جواب می‌دهد. یک زن و دو عاشق دلخسته، زن هم در این گونه از سریال‌ها نیازی به شخصیت‌پردازی ندارد، فقط پولدار باشد و کمی هم نگران، بقیه‌اش درمی‌آید. 🔶 به همین راحتی ساخت یک سریال به شوخی بزرگ تبدیل شده است و کارگردان با سطحی‌ترین عناصر ساختاری مخاطبش را گول می‌زند و مخاطب طفلک دائماً در حال گول خوردن است. سریال «دل» در ادامه تجربه پیشین کارگردانش یعنی فیلم‌های سینمایی «آینه بغل» و «رحمان ۱۴۰۰» و سریال عاشقانه یک سریال شلخته و بی‌محتواست که در سه قسمت از این سریال نابلد بودن کارگردانش را در سریال‌سازی فریاد می‌زند. آقای فیلمساز فکر کرده با عقب جلو کردن زمان فیلم و فلاش‌بک‌های کلیشه‌ای منسوخ شده می‌تواند سریال بسازد. ۵۰ دقیقه زمان هر قسمت از این سریال است که ۱۲ دقیقه آن به آنچه گذشت و تیتراژ اول و آخر اختصاص دارد، زمان مفید این سریال ۳۸ دقیقه است که بیشتر آن هم به سکوت و فلاش‌بک می‌گذرد. در قسمت دوم این سریال وقتی رستا در محوطه آرایشگاه گم می‌شود آرش کل زمان سریال را در راه‌پله‌ها بالا و پایین می‌رود تا رستا را پیدا کند و اساساً هیچ اتفاق مهم یا کلیدی در قسمت دوم یا حتی سوم رخ نمی‌دهد و انگار قصه توانایی جلو رفتن را ندارد. 🔶 به نظر می‌رسد کسانی مثل بابک کایدان یا منوچهر هادی اختلاف بیش از حدی با جامعه دارند؛ میل آن‌ها به ظاهرسازی و لاکچری بودن و فراموش کردن جایگاه متوسط و زیر متوسط باعث شده سریالی مثل «دل» به مخاطب فخر بفروشد. اساساً قشر ثروتمند جامعه زمان دیدن این گونه از سریال‌ها را ندارد و این قشر‌های آسیب‌پذیر جامعه هستند که با پرداخت هر هفته ۱۰ هزار تومان «دل» را می‌بینند، پس این قشر در کجای این سریال حضور دارد؟ چرا فکر می‌کنند پرداختن به زندگی مجلل و لاکچری و مثلاً ۸۰۰ میلیون خرج کردن برای یک عروسی برای مخاطب جذابیت دارد؟ آیا نشان دادن این زندگی‌ها برای مخاطب برداشت غیرمتعارف بودن ندارد؟ در قسمت اول دوربین از پشت مادر آرش (نسرین مقانلو) شروع به حرکت می‌کند که مخاطب حواسش به لباس و گردنبند لاکچری این کاراکتر باشد، خب کارکرد این نگرش برای چیست؟ 🔶 زندگی لاکچری، ماشین‌های گرانقیمت و خانه‌های مجلل از یک سو و زندگی‌های نافرجام و طلاق و خیانت مهم‌ترین نکات این سریال‌ها هستند که این نکات قطعاً از بهره‌گیری می‌شود، با این تفاوت که در سریال‌های ترکیه‌ای ایده و فکر حساب‌شده‌تری وجود دارد، مثل اینکه در این آثار دست‌کم برای جذب مخاطب و توریسم از اماکن دیدنی و میراث فرهنگی استفاده مناسبی می‌شود، اما در سریال‌های ایرانی به دلیل نداشتن برنامه و راهبرد از سوی مدیران سینمایی و فرهنگی نه فرهنگ قرار است ارتقا یابد نه منافع ملی در نظر گرفته می‌شود. 🔶 اساساً امید و امیدواری در این سریال‌ها دیده نمی‌شود، پایان این سریال‌ها به راحتی رها می‌شود، کدام یک از این سریال‌ها پایان منطقی داشتند؟ اینگونه است که این سریال‌های کلیشه‌ای تبدیل به شده‌اند که جیب مخاطب را خالی کنند. در عوض مخاطب ساده با دیدن این زندگی‌های دروغین و تقلبی حسرت می‌خورد، در این میان تنها نکته‌ای که مهم است نقد شدن چک بازیگر و سرمایه‌اندوزی کارگردان و تهیه‌کننده با کلاه گذاشتن بر سر مخاطب است. منبع:حلقه وصل https://eitaa.com/tamaddone