داشتم فکر میکردم که چرا تو همهی تابلوها آدما غمگینن، به خودم اومدم دیدم تو آینه فروشیام.
هم سن و سالامو که میبینم؛ حس میکنم خیلی عجیب و منزویام، نه اکیپی دارم، نه هر روز کافه گردی میکنم، نه دوستی های بلند مدت دارم، نه کویر و طبیعت میرم؛ تنها شباهتم به هم سنام فقط سنمه .
همیشه دو تا آدمو یادت باشه
اونی ک نادیده گرفتت وقتی بهش نیاز داشتی
و اونی ک کمکت کرد قبل از اینکه درخواست کنی .