@bazmemousighi4_5771851011148748112.mp3
زمان:
حجم:
7.5M
🎶«بیا بریم دشت»
خواننده: #حسن_عابدینی
آهنگ و ترانه: محلی خراسانی
«بیا بریم دشت» ترانه معروفیست در جنوب خراسان که به ترانه «صیاد» مشهور است و تاکنون چندین خواننده آن را بازخوانی کردهاند.
این ترانه اولین بار در کاشمر توسط حسن عابدینی (نوازنده و خواننده) با دوتار خراسانی خوانده شد.
بیا بریم دشت
کدوم دشت؟
همون دشتی که خرگوش تاب داره
ها! بله
بچه صیاد به پایش دام داره
ها! بله
بچّه صیدم را مزن
خرگوش دشتم را مزن
خواب خرگوش به خواب یار میماند بله...
🆔 @tanzyf ♨️
826.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوار هواپیما شدم
یه مهماندار بود اسمش روی لباسش
ذ.سعیدی نوشته بود
بهش گفتم ببخشید فکر کنم اسمی با ذ نداریم
گفت تا آخر پرواز فکر کنین اگه چیزی به ذهنتون نرسید بهتون میگم
تنها چیزی که به ذهنم اومد ذوزنقه بود
آخر پرواز گفتم نفهمیدم اسمت چیه
گفت اشتباه تایپیه
چرا آدمو علاف میکنی آخه ؟؟😐
🆔 @tanzyf ♨️
طرف بدون اجازه اومده داخل باغ با زن و بچه
رفته بالای درخت شاتوت شاخه رو شکونده
خیلی محترمانه گفتم اینجا سگ داریم، خطرناکه بدون اطلاع اومدید داخل.
از بالای درخت، جلوی زنش میگه:
من خودم از سگ بدترم کسی جرات نداره بیاد سمتم
شیری(سگم) رو صدا زدم اومد پای همون درخت نشست و منهم اومدم کنار آب نشستم
نیم ساعته مرده اون بالاست جرات نمیکنه بیاد پایین
زنش هم رفته تو ماشین نشسته در رو بسته
دو سه باری زنش رو صدا زد ولی زنه نشنید
کلید اسرار این داستان: گندهگویی 😁😂
🆔 @tanzyf ♨️