eitaa logo
طنزیف 🎒
1.6هزار دنبال‌کننده
21.7هزار عکس
12.2هزار ویدیو
29 فایل
مجله تفریحی سرگرمی خبری و فرهنگی اجتماعی با چاشنی طنز با طنزیف غصه هاتونو پاک کنید تنظیف=پاک کردن ، پاکیزه ساختن ⛔️تبلیغ و تبادل نداریم ارتباط با مدیر https://abzarek.ir/service-p/msg/4321309
مشاهده در ایتا
دانلود
@bazmemousighi4_5771851011148748112.mp3
زمان: حجم: 7.5M
🎶«بیا بریم دشت» خواننده: آهنگ و ترانه: محلی خراسانی «بیا بریم دشت» ترانه معروفی‌ست در جنوب خراسان که به ترانه «صیاد» مشهور است و تاکنون چندین خواننده آن را بازخوانی کرده‌اند. این ترانه اولین بار در کاشمر توسط حسن عابدینی (نوازنده و خواننده) با دوتار خراسانی خوانده شد. بیا بریم دشت کدوم دشت؟ همون دشتی که خرگوش تاب داره ها! بله بچه صیاد به پایش دام داره ها! بله بچّه صیدم را مزن خرگوش دشتم را مزن خواب خرگوش به خواب یار می‌ماند بله... 🆔 @tanzyf ♨️
826.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داشتن باهم بحث میکردن، یهو ساکت شد، چون پزشکیان شروع کرد به خوندن قرآن ادب جلیلی درمقابل قرآن رو ببینید 🥺 🆔 @tanzyf ♨️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سوار هواپیما شدم یه مهماندار بود اسمش روی لباسش ذ.سعیدی نوشته بود بهش گفتم ببخشید فکر کنم اسمی با ذ نداریم گفت تا آخر پرواز فکر کنین اگه چیزی به ذهنتون نرسید بهتون میگم تنها چیزی که به ذهنم اومد ذوزنقه بود آخر پرواز گفتم نفهمیدم اسمت چیه گفت اشتباه تایپیه چرا آدمو علاف میکنی آخه ؟؟😐 🆔 @tanzyf ♨️
نقاشی اصلی شخصیت "کوزت " گرفته شده از نسخهٔ اصلی بینوایان که توسط امیلی بایارد و زیر نظر "ویکتور هوگو" کشیده شده است . 🆔 @tanzyf ♨️
خوردن انار برای بالا بردن صبر و حوصله واقعا چیز خوبیه 😁😂 🆔 @tanzyf ♨️
می‌دونستيد يه زمانى مردم از راديو نفتى استفاده می‌كردن؟! برق این رادیو به وسیله چراغ نفتیِ کنار آن تأمین میشد و علاوه بر آن شب ها نور هم داشت! نفت در چراغ نفتى ريخته ميشد و حرارت آن به وسيله پره ها به الكتريسيته تبديل شده و راديو روشن می‌شد! 🆔 @tanzyf ♨️
می‌دونستین . که . اگه. بعد. از. هر. کلمه ای. که. دارید.میخونید. نقطه. باشه. مغز.  به . طور. خودکار. جوری که. خودت . هم.نمیفهمی .مکث. میکنه. مثل.همین.الان .که .دارید.تیکه.تیکه.میخونید. 🆔 @tanzyf ♨️
طرف بدون اجازه اومده داخل باغ با زن و بچه رفته بالای درخت شاتوت شاخه‌ رو شکونده خیلی محترمانه گفتم اینجا سگ داریم، خطرناکه بدون اطلاع اومدید داخل. از بالای درخت، جلوی زنش میگه: من خودم از سگ بدترم کسی جرات نداره بیاد سمتم شیری(سگم) رو صدا زدم اومد پای همون درخت نشست و من‌هم اومدم کنار آب نشستم نیم ساعته مرده اون بالاست جرات نمیکنه بیاد پایین زنش هم رفته تو ماشین نشسته در رو بسته دو سه باری زنش رو صدا زد ولی زنه نشنید کلید اسرار این داستان: گنده‌گویی 😁😂 🆔 @tanzyf ♨️