eitaa logo
کلبه‌ی‌ترنّمات 🍊🌧🇵🇸🌑🇱🇧
1.2هزار دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
2.3هزار ویدیو
192 فایل
کلبه‌ ماهِ من .. 🌔 خانواده مجازی ترنّمات کوچک اما شیرین و خوش بو🍊 بزرگ و عمیق ☁️ خوش قلب .. اعتبارِکانال به تپشِ‌ قلب‌ های این‌ خانواده‌ است .. 🌧 کانال اصلی: @tarannomat می‌شنوم؛ https://daigo.ir/secret/61022356 لطفا تمجید را پنهان کنید ..
مشاهده در ایتا
دانلود
دعا کنید از بخشِ سوم نباشیم چون خیلی ترسناک است و به میزان حرف‌های عمل نشده و برعکس عمل شده عذاب میکشیم ..
علیکم السلام لطف شماست و بار سنگین تر می‌شود.. علیکم السلام موفق باشید ان شاءالله‌. کتاب شهید فراتر از زمان را خوب است بخوانید و همچنین کتاب تربیت ماندگار ..
سلام. لطفا آیدی‌تان را بدهید تا اگر کسی درخواستی داشت در همان ناشناس برای او ارسال شود.
لطف شماست.. علیکم السلام. خیلی خوب و عالی‌. نمیدانم. ‌
سلام مطالب از بنده نیست ۹۹درصدش هم کپی نیست.بنده فقط ظرف انتقالم همان دستمال‌کاغذی..
یعنی میشه تو مسیر دستت رو بگیره و با چشم‌های نافذش، خاصِّ مستقیم به دو شبکه‌‌ی چشمی که خودش به تو هدیه‌ کرده نگاه کنه و بگه من همونی هستم که دنبالش بودی .. فقط این جوری خوشحال میشم _ چون طاقت همراه شدن و وصالی از روی جهالت رو ندارم که بعد از فراق به حضور موقت‌ش آگاه شوم .. ‌ این فقط یک آرزو بود و خدا میداند چند بار به واقعیت‌رقم خورده و من تا الان هم متوجه نشدم و این آرزوی‌هر مشتاقی است برای دیدن تو ..
🎊یک تجربه: کارگاه الگوی تربیتی نیروی انسانی در تشکل های مردمی/ با کتاب٘ بحث: در مکتب مصطفی 🔅طلاب و دانشجویان جوان زیادی در تشکل های مردمی به امر تربیت غیر رسمی کودکان و نوجوانان مشغولند. نوعا این جوانان مجال مطالعات آکادمیک در علوم تربیتی و مانند آن را نداشته و ندارند و الان در حین تحصیل حوزوی یا دانشگاهی خود برای ضرورت های انقلاب بشکل خودجوش فعالیت می کنند. 🔅از سوئی بدون داشتن اصول صحیح در کار تربیت و مرشد و راهنمایی کاربلد ای بسا آسیبهایی رخ دهد. ازسوی دیگر با رویکرد پیشینی به امر تربیت و گذاشتن دوره های نظری با مفاهیم تجریدی و انتزاعی، معمولا نیاز میدان این فعالین مخلص برآورده نمی شود. از اینجا پس از تجاربی در ارائه بحثهای نظری تر و بررسی بازخورد آن، به تجربه جدیدی رسیدیم که با کتاب بحث مکتب مصطفی شروع شد. 🔅 کتابچه کوچک در مکتب مصطفی از مطالعات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی تلاشی ابتدایی است که اصول و مراحل تربیت نیروی اصیل انقلابی را در ضمن یک الگو(شهید صدرزاده در مسجد کهنز شهریار) بررسی می کند. نه صرفا خاطره گویی است و نه حرف زدن از اصول و مراحل تربیت به تنهایی. آمیزه ای از این دو است تا مربی جوان بتواند اصول کارتربیتی را درضمن سیره شهدا و نمونه های موفق ببیند. خلاقانه تجربه خود را بسازد و آن اصول را برای گروه هدف خود بومی کند. 🔅بسته به وقت و سطح مخاطبین گاه بحثها نظری تر و مبنائی تر روی اصول و مراحل تربیت هم انجام میشود و گاه مربیان با بیان تجارب خود یا سایر شهدا بر بانک تجارب کتاب می افزایند. اصلا از همه مربیان خواسته شد، از تجارب موفق انقلابی دیگر برای اصول و مراحل شمرده شده در این کتاب تجارب موفق بیابند. 🔅این کارگاه نیم روزه با تماشای فیلم عابدان کُهنز از جشنواره نهم عمار که درباره همان مسجد شهید صدرزاده است جالب تر و جذاب تر میشود. گرچه تجارب آن شهید و نحوه کار آن مسجد صرفا یک نمونه از تحقق آن اصول است و مربیان می توانند نمونه ها و الگوهای دیگر را خلق کنند. 🔸این کارگاه ها در جمع مربیان خواهر و برادر در شهرستان بهبهان مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دلها انجام شد. از استاد قنبریان
چند بار نوشتم و خراب شد .. به قولی یهنی وقتی تصمیم میگیری کار درستی رو انجام بدی همه‌ی موی رگ‌های انگشتان فازی جدید بر میدارند تا تو نتونی بنویسی ..
هدایت شده از وِتْرَ الْمَوْتُور🍃🇵🇸
' پس همه ما دنبال خوبی‌ها هستیم.. و این حس درونی(نیاز) همگانی است.. حال سوال❓️ ما به ازای این حس در بیرون چه چیزی وجود دارد❓️ ✅️ خداوند حکیم جواب می‌دهد:🔅کل الخیر فی باب الحسین🔅 این حس در باطن عالم برای جواب به این حس باطنی قرار داده شده است و خود یک ملاک اصلی و باور درست است.. 🚫نکته: باید حسِ تمایل به خوبی‌ها فرماندهیِ حس‌های ظاهری تو را به عهده بگیرد تا مسیر درست طی شود.. روایت داریم: عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: مَنْ أَرَادَ اللَّهُ بِهِ الْخَیْرَ قَذَفَ فِی قَلْبِهِ حُبَّ الْحُسَیْنِ ع وَ حُبَّ زِیَارَتِهِ.. خداوند هرگاه خیر کسی را بخواهد، حب حسین ع را در دل او قرار می‌دهد.. حبّ حسین علیه‌السلام، مصداقِ تمام و اتم کُلّ خیر در بیرون است..(اعم از علی بن ابیطالب ع و دیگر معصومین).. اینان هم باورهای شما را می‌سازند هم الگوهای رفتاری شماست.. 🚫نکته دوم: اگر این ما به ازا در خارج وجود نداشت، هر کسی هر چه می‌خواست می‌توانست انجام بدهد و ایرادی بر او نبود.. چرا؟ چون این مصداق‌های خارجی معیار سنجش افراد هستند..(تشخیص بوسیله اینهاست) و این زمینه‌سازِ یک جامعه می‌شود.. (افرادی با اعتقاد به این باورها)
متنی از سخنرانی مجازی‌.‌