هدایت شده از 焚
بابا چیه این مو من کلا درگیر بودم همیشه حتی وقتی محجبه نبودم. اون موقعم با موهام و چتری و شال درگیر بودم
همینه که نیست
بابا چیه این مو من کلا درگیر بودم همیشه حتی وقتی محجبه نبودم. اون موقعم با موهام و چتری و شال درگیر
-"ریحانه موهات بیرونه..."
-"...مثل همیشه"🗣
به چندتا از دوستام نفری یه سکهٔ قدیمی(عتیقه محسوب میشه الان؟) دادم و بهشون گفتم هروقت نتونستید تصمیم بگیرید باهاش شیر یا خط بندازید
همینه که نیست
یا یه بار یه مانگای انگلیسی دث نوت گذاشتم جلوی در زبانکده ـمون
(مدیونید فکرکنید مامانم باهاش حال نکرد و من برای نگه داشتنتش زیادی بچه بودم)
همینه که نیست
(مدیونید فکرکنید مامانم باهاش حال نکرد و من برای نگه داشتنتش زیادی بچه بودم)
بهتر از دور انداختش بود
یکی که داستانو میدونست احتمالا برش داشته