هدایت شده از رِیحآبی
به خدا بسپار
ما برای سیاست زیادی بچه ایم
حرص نخور خدا کارو درمیاره
خداعه ها ناسلامتی
همینه که نیست
به خدا بسپار ما برای سیاست زیادی بچه ایم حرص نخور خدا کارو درمیاره خداعه ها ناسلامتی
درمورد هرچی که داره میشه:
تولدههه🗣️🗣️
تولدِ کییی؟؟
تولد تنِ ماهی عزیزمم!!
طهورای عزیزوم،
برات آرزو میکنم، هر وقت تو زندگیت به تن ماهی نیاز داشتی، به مقدار کلانی تن ماهی برسی و بالاخره بتونی به نعمت مزه کردنِ ترشی انبه برسی. همچنین امیدوارم یه روز بتونیم باهم میگو سوخاری و برنج بخوریم.
تولدت مبارککک!!💘
هدایت شده از چای و ایوون
خوشحالم وقتی گاهی میرم گپ قدقد و کلمه جاسمین، نیلوفر یا ریحآبی و... سرچ میکنم و میبینم میون این شلوغی ها، اون بالابالاها، هنوزم اولین پیام هامون رو میتونم ببینم، وقتی ازم پرسیدن «نه حالا جدای از شوخی اسمت چیه؟» منم گفتم صدام کن جاسمین.. و شآید اون لحظه تنها تصورم این بود یکی دوتا دوستی رندوم برای چند روز.. اما خیلی متفاوت تر از تصورم ادامه پیدا کرد..