هدایت شده از چای و ایوون
خوشحالم وقتی گاهی میرم گپ قدقد و کلمه جاسمین، نیلوفر یا ریحآبی و... سرچ میکنم و میبینم میون این شلوغی ها، اون بالابالاها، هنوزم اولین پیام هامون رو میتونم ببینم، وقتی ازم پرسیدن «نه حالا جدای از شوخی اسمت چیه؟» منم گفتم صدام کن جاسمین.. و شآید اون لحظه تنها تصورم این بود یکی دوتا دوستی رندوم برای چند روز.. اما خیلی متفاوت تر از تصورم ادامه پیدا کرد..
هدایت شده از چای و ایوون
مثلا فرض کن بعد از اینکه حرم رو یه دل سیر نگاه کردی بر میگردی بری خونه که میبینی عه! ریحآبی!
همینه که نیست
وای خیلی باحال میشه😭😭😭
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از • کرمیتِ خسته •
613K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌚از من :https://eitaa.com/lotus_e
🌝به تو :https://eitaa.com/tbhbtw
ـــ
🖇لزوما برای تغییر اشتیاق لازم نیست . گاهی بی میلی قوی تر عمل میکند ! بی میلی به شرایط الان..