هدایت شده از ظهور بسیار نزدیک است
11.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ بیان داستان عجیب در امان ماندن این عالم بزرگوار از شر #جنها و#نحوست آنها
🔻 ظهور بسیار نزدیک است
🔹 @zoho313or
11.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆این هم جواب اون عده از کسانی که میگن در دین اسلام چیزی به نام طب و روش های درمانی نداریم و اهل بیت عصمت و طهارت درباره سلامت انسانها و درمان بیماری ها هیچ نظری نداده اند . در حالی که طبق بررسی های محققين و فقها ، بیش از هفت هزار حدیث طبی و درمانی در کتب اربعه شیعه وجود دارد .
✌️طب اسلامی ایرانی از ابتدای شروع ک.رونا ثابت کرد که راههای درمان و پیشگیری بسیار موثری برای ک.ورونا داشته است .
♻️پیشنهاد مجموعه راه درمان ، تقویت سیستم ایمنی بدن با استفاده از داروی امام کاظم علیه السلام و دمنوش های بسیار خوبی است که روش استفاده و ساخت آن را نیز بارها در پیج اعلام کرده ایم .
🔶 اولین و مهمترین توصیه ما مصرف داروی امام کاظم علیه السلام تا پایان این اپید.می هست برای تقویت سیستم ایمنی بدن که هم برای درمان مفید است و هم کمک به پیشگیری.
🔶 خوددرمانی انجام ندید و از ما مشاوره رایگان درمانی بگیرید
🚨 این پست رو سیو کنید. برای دوستانتون بفرستید و کامنت بزارید 🚨
🔴🤗 داروی امام کاظم یک داروی ارزان، بدون عوارض و بینظیر که هم خودتون میتونید درست کنید و هم به ما در دایرکت سفارش بدید تا براتون آماده و ارسال کنیم 👍
#داروی_امام_کاظم
#حاج_قاسم گفت رهبری تنهاست..
سربازت میشوم آقا
تبیین و افشاگری با من...
#دهه_فجر انقلاب را بر مجاهدان علیه استکبار جهانی که در لباسWHO در حال نسلکشی و ایجاد نظم نوین شیطانی بر زمینند ، تبریک میگوئیم🌷✌️
🔴 اهدای خون ممنوع
دریافت کنندگان واکسن آسترازنکا و اسپوتنیک اهدای خون نکنند
👈روحانی: بهترین واکسن ، اولین واکسن است
👈عین الهی : مردم دنبال نوع واکسن نباشند
👈مردانی: هر واکسنی که در اختیار افراد قرار دادند بزنند
👈فائوچی: با هر واکسنی که در دسترس است ، واکسینه شوید
روز محاکمه نزدیک است
——————————
✅ کورکورانه و به سادگی آنچه را که می بینید یا میشنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید !
@T_124ir
تَواصَوا بِالحَقِّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر
🔰مانع و سد راه إمامین انقلاب، در إحیاء تمدن اسلامی در همه أبعادش از جمله طب اسلامی در برابر طب استعماری چیست؟
◾️غلبه جریان انقلابی متجدّد دانشگاهی در برابر جریان انقلابی سنتی
◾️خاطره خواندنی مؤلف کتاب ( مکتب طب ایرانی)
◾️کتاب ( مکتب طب ایرانی) از جناب استاد قبادیانی از اساتید طب سنتی است که به بیان خاطره ی دیدارشان با امام خمینی در اوایل انقلاب و بیان نکته ی حضرت امام که همین اطرافیان نمی گذارند طب سنتی پیشرفت کند اشاره میکند.
❌ دست از تحریف قول و فعل رهبر جامعه به نفع کاسبان کرونا بردارید و به آغوش ملت برگردید.
انتشارحداکثری برای یاری #امام_زمان عج در مقابل نفوذ دشمنان یهود در لباس WHO✌️
#دهه_فجر مبارک🌷
#ایران_قوی
یکى از عوامل بقاى نظام و جامعه به ویژه پس ازانقلاب اسلامى طرح انتقادها و اشکال ها و فضاى لازم براى بازگو کردن آن مى باشد. فضایى که این امکان بارى هر یک از آحاد جامعه فراهم آورد و موانع داخلى و خارجى نصیحت وانتقاد نتواند سدى در سر راه نصیحتگران قرار گیرد. دراین راستا اسلام اصل نصحیت را عنوان کرده و سرلوحه آنرا[ نصحیت ائمه مسلمین] دانسته است .
از آنجا که این اصل از قداست ویژه اى برخوردار مى باشد واین گمان افزایش مى یابد که رهبران و مسئولان کشورى خود را مصون از خطا بیابند و نصیحت جامعه را به کوچکى و مسخره بگیرند و در آینده اى نه چندان دور مورد بى مهرى یا فراموشى قرار گیرد ازاین رو لازم دانسته شد که در سرمقاله مجله این بحث عنوان گردد و دراهمیت و چگونگى کار برد و موانعى که بر سر راه آن است مطالبى نگاشته شود به این امید که طرح این مباحث سعه صدرى در جامعه پس ازانقلاب ایجاد نماید وافراد را به دوراز خظط گرایى ها آماده شنیدن نصیحت ه نصیحتگران قرار دهد.
بشر به حکم غریزه با ضرورت زندگى از سالهاى بسیار دور به زیست اجتماعى کشانده شده واجتماع واقعیتى اجتناب ناپذیر شده است و در نتیجه مردم درارتباط دائم و همیشگى با یکدیگر قرار گرفته اند. این ارتباطها با توجه به فرهنگ واعتقاد حاکم بر جامعه ها مى تواند یه یکى از دو شکل ظهور کند:
الف : جامعه اى که روحیه خود دوستى و خودخواهى فرهنگ غالب آن باشد. و در نتیجه اصل[ غارت و تجاوز به حق دیگران] رابطه درونى وفرهنگ آن جامعه را مى سازد.
ب : جامعه اى که روحیه نوع دوستى وانسانیت بر خود پرستى فائق آید در آنصورت جامعه را به ایثار و گذشت و خیرخواهى دیگران وا مى دارد.
گسترش و توسعه هر یک از دو فرهنگ دو نتیجه متضاد بوجود مى آورد.
در فرهنگ نخست آرامش وامنیت از بین مى رود و همه فعالیتها در جهت تخریب به کار گرفته مى شود و مشکل اساسى و غیرقابل حلى براى حکومتهاایجاد مى کند و دولت مردان را به گرفتن تصمیمات زودگذر مسکن و کنترل کننده وامى دارد و وجود یک اهرم فشار دائمى را در جامعه الزامى مى سازد.
در فرهنگ دیگر اعتماد وامنیت جایگزین ترس و وحشت مى شود. وجدان و معنویت عاملى براى نگهدارى حقوق دیگران و مصونیت جامعه قرار مى گیرد. در جامعه بى نیاز مى سازد و نیروها در جهت واحدى به کار گرفته مى شوند.
فرهنگ اسلام بر روش دوم مبتنى است واصل خیرخواهى و نوع دوستى تشکیل دهنده رکن اساسى روابط اجتماعى در بین مسلمانان مى باشد. و همه مسلمانان ملزم به رعایت اصل خیرخواهى در مورد دیگران هستند و حتى رابطه انسان و خدا و نیز رابطه متقابل دولت مردان و مردم هم باید به اصل[ خیرخواهى] مبتنى باشد. وافرادى که[ اصل خیرخواهى] را در زندگى وارتباط خود با خدا قانون حاکمان و دیگرافراداجتماع مراعات نکنند به عنوان مطرودین جامعه تلقى مى شوند.
دراین باره پیامبر گرامى مى فرماید :
[من لایهتم بامرالمسلمین فلیس منهم و من لم یصبح و یمس ناصحا لله ولرسوله ولکتابه و لامامه ولعامه المسلمین فلیس منهم] . 1
کسى که به امر مسلمانان اهتمام نورزداز آنان نیست . و کسى که در هر صبح و شام بااندیشه خیرخواهى براى خدا و رسول و کتاب وامامش و عموم مسلمانان بسر نبرد از آنان نیست .
این رابطه در مورد حاکم وافراد جامعه به عنوان حقى تلقى مى شود و هر دو در مقابل آن مسئوولیت دارند. على[ ع] در نهج البلاغه مى فرماید:
[... یاایهاالناس ان لى علیکم حقا ولکم على حق فاما حقکم على فالنصیحه لکم ... واما حقى علیکم فلوفاء بالبیعه والنصیحه فى المشهد والمغیب] .
مردم ! من بر شما حقى دارم و شما بر من حقى حق شما بر من نصحیت خیرخواهانه براى شماست ... و حق من بر شما وفاء به بیعت و نصیحت و خیرخواهى در حضور و غیاب من است .
نصیحت حقى از آن رهبر و وظیفه رعیت است و در جامعه اسلامى رابطه متقابل داردازاینرو على[ ع] آن را در رابطه مردم و به عنوان یکى حقى الهى بر بندگانش قلمداد کرده است :
[... ولکن من واجب حقوق الله عباده النصیحه بمبلغ جهدهم والتعاون على اقامه الحق بینهم]... . 3
از حقوق واجب خداوند بر بندگانش خیرخواهى با تمام توان و همکارى در بر پاداشتن حق در بین خوداست .
جایگاه واهمیت اصل[ خیرخواهى] آن قدر بالا و والاست که على[ ع] آن را به عنوان غریزه مومن مى شمارد:
[ المومن غریزته النصح] .
هدایت شده از 🇮🇷کانال انوار دین🇵🇸
پیامبر گرامى مى فرماید :
[من لایهتم بامرالمسلمین فلیس منهم و من لم یصبح و یمس ناصحا لله ولرسوله ولکتابه و لامامه ولعامه المسلمین فلیس منهم] .
کسى که به امر مسلمانان اهتمام نورزد از آنان نیست . و کسى که در هر صبح و شام بااندیشه خیرخواهى براى خدا و رسول و کتاب و امامش و عموم مسلمانان بسر نبرد از آنان نیست .
این رابطه در مورد حاکم وافراد جامعه به عنوان حقى تلقى مى شود و هر دو در مقابل آن مسئوولیت دارند.
على[ ع] در نهج البلاغه مى فرماید:
[... یاایهاالناس ان لى علیکم حقا ولکم على حق فاما حقکم على فالنصیحه لکم ... واما حقى علیکم فلوفاء بالبیعه والنصیحه فى المشهد والمغیب] .
مردم !
من بر شما حقى دارم و شما بر من حقى:
حق شما بر من نصحیت خیرخواهانه براى شماست ... و حق من بر شما وفاء به بیعت و نصیحت و خیرخواهى در حضور و غیاب من است .
نصیحت حقى از آن رهبر و وظیفه رعیت است و در جامعه اسلامى رابطه متقابل دارد از اینرو على [ ع] آن را در رابطه مردم و به عنوان یکى حقى الهى بر بندگانش قلمداد کرده است :
[... ولکن من واجب حقوق الله عباده النصیحه بمبلغ جهدهم والتعاون على اقامه الحق بینهم]... .
از حقوق واجب خداوند بر بندگانش خیرخواهى با تمام توان و همکارى در بر پاداشتن حق در بین خوداست .
هدایت شده از 🇮🇷کانال انوار دین🇵🇸
پیامبراسلام در حجه الوداع که با توجه به موقعیت مکانى و زمانى اساسى ترین و ضرورى ترین مسائل را مطرح فرمودند و به بیان امورى پرداختند که ازنادیده گرفتن آنها کیان اسلام ضربه مى دید موضوع نصیحت براى ائمه مسلمین را تذکر دادند واز جمله امورى قلمداد فرمودند که هیچ مومنى نباید در آن تردید کند:
[ثلاث ایفعل علیهن قلب امرومسلم اخلاص العمل لله والنصیحه لائمه المسلمین واللزوم لجماعتهم] .
قلب هیچ مسلمانى در سه مورد نباید تردید کنداخلاص عمل براى خدا نصیحت براى رهبران مسلمین و شرکت دراجتماعات آنان
نصیحت براى ائمه مسلمین باتمام اهمیتى که دارد در موردى بخاطر تلقى نادرست از نصیحت ترتیب اثر ندادن به نصایح عدم مراعات شرایط تاثیر نصحیت موانع بوجود آمده واستفاده ناصحیح ازابزار نصیحت مورد غفلت واقع مى شود و جامعه اسلامى به این مهم دست نمى یازد. در حالى که وجود حکومت اسلامى و لزوم اجراى قوانین اسلام به کارگیرى قانون[ نصیحت و خیر خواهى] رااجتناب ناپذیر کرده است . و باید به عنوان شعاراجتماعى[ اصل خیرخواهى] را ملاک قرار مى دهد آگاه گردند و همه جهانیان دراین راستااز گردونه اصل[ تجاوز و تعدى به حق دیگران و چاپیدن آنان] که در جهان امروز فرهنگ غالب شده است خارج گردند.
هدایت شده از 🇮🇷کانال انوار دین🇵🇸
در صدراسلام یک مسلمان به سادگى در مقابل خلیفه مى ایستد و در پاسخ خلیفه که پرسید: آیا من پادشاهم یا خلیفه ؟ با شجاعت جواب داد: که اگر یک در هم یا بیشتر و کمتر را در غیر مورد خرج کنى پادشاهى و گرنه خلیفه رسول خدا!