https://eitaa.com/telooooo/396
درکت میکنم منم همیشه دوست داشتم فاصله سنیم با ابجیم کم باشه
..
واقعا فاصله سنی کم خیلی خوبه
الان بیشتر مسئولیتش با منه
و این بعضی اوقات خیلی سخته
ی سوال نظرت. در مورد بازی امروز چی بود؟؟!
..
ندیدم ولی وقتی شنیدم چیشده حقیقتا قلبم شکست💔
واقعا حیف شد
https://eitaa.com/telooooo/404
من عاشقشم
..
بار اوله دارم میبینم
فکر کنم منم عاشقش بشم
حالا ادبیاتش یا خودش؟؟
https://eitaa.com/telooooo/405
جفتش
البته بیشتر از لحاظ هنری و سینمایی عاشقشم
احسان
..
اره واقعا خیلی خوب کار کردن
چند بار دیدینش؟؟
https://eitaa.com/telooooo/406
آره خیلی
نمیدونم والا زیاد
..
چقدر خوب
من نیاز دارم یکی بیاد شخصیتارو برام معرفی کنه فقط👀
https://eitaa.com/telooooo/407
کدوم رو میخواید بدونید؟
..
نمیدونم هرکی که تازه وارد فیلم میشه😅
تِلْو؛
اگه خیلی حالت بده و اشک درنمیاد سرتو بزار رو متکا و جیغ بکش بعدش حتما اشکت درمیاد بعد کم کم بهتر می
الان خودمم جیغ لازمم
حیف که نمیشه