the riha | دِ ریحا
این حجم از گرمای مشهد رو واقعا برنمیتابم.
حالا فرض کنید همچنان توی این گرما، صف چایخونه شلوغه و همه چای میخوان :
the riha | دِ ریحا
#نامه اول؛ ۴۰۵.۲.۷ بقول چمران :«ای درد..! اگر تو نمایندهی خدایی که برای آزمایشِ من قدم به زمین گذا
#نامه دوم؛ ۴۰۵.۲.۱۶
بقول چمران :« ﺧﺪﺍﯾﺎ... ﺍﺯ ﺑﺪ ﮐﺮﺩﻥ آدمهایت ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺭﮔﺎﻫﺖ؛ ﺍﻣﺎ شکایتم ﺭﺍ ﭘﺲ میگیرم! ﻣﻦ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ! ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺪﯼ ﺭﺍ خلق ﮐﺮﺩﯼ، ﺗﺎ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺍﺯ آدمهایت، ﻧﮕﺎﻫﻢ ﺑﻪ تو ﺑﺎﺷﺪ!
ﮔﺎﻫﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ میکنم ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ، ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ تنهایم؛ ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ این است ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺯﺩﯼ ﺗﺎ خودم ﺑﺎﺷﻢ ﻭ خودت! ﺑﺎ تو تنهایی معنا ﻧﺪﺍﺭﺩ. ماندهﺍﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﭼﻪ میکردم...»
هنوز باورم نمیشه که زیر این آسمون بزرگ و آبی، دیگه سیدعلی حسینی خامنهای نفس نمیکشه. واقعا «بعد از تو دیگر اُف بر این دنیا.»
یادش بخیر تلگرام نشون میداد کیا پیاماتو فوروارد کردن داخل کانالاشون. هق*
بچهها امروز حرم خیلی گرم بود اصلا یه حال کثافتیام از گرما واقعا 😭
طفلک نینیِ لطائف از گرما آبپز شد 😭