و الی من التجی ان لم تنفس کربتی؟
«به چه کسی پناه برم ،
اگر غم و اندوهم را برطرف نکنی؟»
با این سن هنوز یانگوم بازی میکنم و داخل هر چیزی، سه دونه عناب میندازم 🙏🏼
حالا جدا از شوخی؛ من بشدت "طبسنتی فن" هستم و توی زندگیم اجرا میکنم دستورات رو. عناب براتون خیلی مفیده. زیاد عناب بخورید. دمنوشش هم با عسل خیلی خوشمزهست ✨
the riha | دِ ریحا
✅ زیارت عاشورا - شب اول ♡︎
✅ زیارت عاشورا - شب دوم ♡︎
the riha | دِ ریحا
✅ زیارت عاشورا - شب دوم ♡︎
✅ زیارت عاشورا - شب سوم ♡︎