از همتون متشکرم خب؟
از اینهمه مهر و محبت شاید اشک هم کم باشد🙂
دوستتون دارم💚🌱
رویایِ سبزِ جنگل
شيريني زندگاني بيش از يكبار به كام آدم نمينشيند اما تلخي هايش هر بار تازه اند هر بار تازه تر ... ش
کاش پرنده ای بودم و فضای بین شاخ و برگ ها مال من بود و آبی آسمان در ته چشم هایم می رقصید و باد از سنگینی تن من می کاست. کاش پرنده ای بودم و شاخ و برگ درختان، مرا از زمین جدا میکرد ...🧡
شب بخیر آروم بخوابید🦉
رویایِ سبزِ جنگل
اگر بدونی روی بال هایی کہ دوسشون داری تماما جای زخمہ ، بازم دوستم خواهی داشت؟ اگر بهت بگم بہ پیلہ ای
تو اگہ گیاھ بودے میشدۍ
پیچك پشت پنجرھ اگہ عطر بۅدۍ میشدۍ بوے یاسمن هاۍ اوّل صبح تو اگہ رنگ بودے میشدۍ
نارنجے ترین طیف رنگین کمون، و اگه حس بودۍ میشدے
خجالتِ شیرین
یك ثانیہ قبل از بوسہ
من تورو خیلۍ سال پیش از خداے ستارھ هاے دنبالہ داࢪ آرزوکردمت
کم چیزے کہ نیست؛
تو دل موندنی ترین آدمِ منے!
و بہ نظرم اگہ ی کتاب بودۍ میشدۍ
سحرآمیز ترین داستانی کہ بہ عمرم شنیدم راستی، میشہ تا ابد ادامہ داشتہ باشے؟꧇)🧡
آسمان_ رویایِ سبزِ جنگل