رفقا برای هئیتمون تو فاطمیه پول نیاز داریم
به طور حدودی یه چیزی دور و بر ۲۰ میلیون لازم داریم .
- دوتا باند jbl داریم نیاز به تعمیر داره .
- برای دکور عکس شهدای مقاومت و خدمت رو میخوایم کار کنیم .
- برای تبلیغات در سطح محل هم نیاز به پول داریم .
شماره کارت روش بزنین کپی میشه :
6037997569286389
IR780170000000359371619009به نام محمد احمدی
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر وضع مالیت خوبه ولی شک داری که کمک کنی به هیئت یا نه این کلیپ رو ببین
گیسوی یار بود که ما را اسیر کرد ..
لطفش مدام باد ! که خود بی لیاقتیم ..
#شب_جمعست_هوایت_نکنم_میمیرم ❤️🩹
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙شهید حاج قاسم سلیمانی
@TheHe313 | منتقم مدیا