eitaa logo
منتقم مدیا 🇮🇷 🇵🇸
642 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
31 فایل
اَللّهُمَّ‌عَجِّل‌لِوَلیِّکَ‌الفَرَج کانال منتقم مدیا | انتشار محتوای مذهبی انقلابی ممبرامون روسرمون جادارن. تعصبشونو میکشیم❤️
مشاهده در ایتا
دانلود
پسری که پول مملکت رو برمی‌داره فرار می‌کنه
بخشی از زیارتنامه حضرت عباس (ع)❤️ سَلامُ اللّه وَسَلامُ مَلائِکتِهِ المُقرَّبِینَ وأنبِیائِهِ المُرْسَلِینَ وَعِبَادِهِ الصّالِحینَ وَجَمِیعِ الشُّهداءِ والصِّدِّیقِینَ (وَ)الزّاکیاتُ الطَّیبَاتُ فِیما تَغتَدِی وَتَرُوحُ عَلَیک یابْنَ أمِیرِالمُؤمِنِینَ أشْهَدُ لَک بِالتِّسْلِیمِ وَالتَّصْدِیقِ وَالوَفَاءِ والنَّصِیحَةِ لِخَلَفِ النَّبِی صَلَّی اللّه عَلَیهِ وَ الِهِ الْمُرْسَلِ وَالسِّبْطِ المُنْتَجَبِ وَالدَّلِیلِ الْعالِمِ والْوَصِی المُبَلِّغِ وَالمَظلُومِ المُهْتَضَمِ، فَجَزَاک اللّه عَن رَسُولِهِ وَعَن أمِیرِالمُؤمِنِینَ وَعَنِ الحَسَنِ والحُسَینِ صَلَواتُ اللّه عَلَیهِمْ أفْضَلَ الجَزَاءِ بِمَا صَبَرْتَ وَاحْتَسَبْتَ وَأعَنْتَ فَنِعْمَ عُقبَی الدّارِ، لَعَنَ اللّه مَن قَتَلَک وَلَعَنَ اللّه مَنْ جَهِلَ حَقّک وَاسْتَخَفَّ بِحُرْمَتِک وَلَعَنَ اللّه مَن حَالَ بَینَک وَبَینَ مَاءِ الفُرَاتِ، أشْهدُ أنّک قُتِلْتَ مَظْلُوماً وَأنّ اللّه مُنْجِزٌ لَکمْ مَا وَعَدَکم، جِئْتُک یابنَ أمِیرِالْمُؤمِنِینَ وَافِداً إلَیکمْ وَقَلْبِی مُسَلِّمٌ لَکمْ وَتَابِعٌ وَاَنا لَکمْ تَابِعٌ وَنُصْرَتِی لَکمْ مُعَدَّةٌ حَتّی یحْکمَ اللّه وَهُوَ خَیرُ الْحَاکمِینَ فَمَعَکمْ مَعَکمْ لا مَعَ عَدُوِّکم، إنِّی بِکمْ وَبِإیابِکمْ مِنَ الْمُؤمِنِینَ وَبِمَن خَالَفَکمْ وَقَتَلکمْ مِنَ الْکافِرِینَ قَتَلَ اللّه أُمّةً قَتَلتْکمْ بِالاْءیدِی والاْءلْسُنِ. التماس دعا🙏🏻
کمتر از ۵۰ روز دیگه سال ۱۴۰۴ شروع میشه و من هنوز توی سال ۹۸ گیر کردم :)))
منتقم مدیا 🇮🇷 🇵🇸
تو‌بی‌ملاحظه، من‌نیز‌بی‌موالاتم:)
سلام لطف بزرگی در حقم کردین ممنون🙏🏻
تو ماداگاسکار یه پنگوئن بود٫ کل زندگیش رو داده بود واسش دندون طلا بسازن تا بتونه سیب بخوره بعدش فهمیده بود اصلا سیب دوست نداره..! این فکر دیوونم میکنه که نکنه کل تلاش هایی که کردم و دارم میکنم مثل این پنگوئن به معنی باشه و بعدش بفهمم اون مورد اصلا ارزش تلاش کردن نداشت. :)💔
+می‌شه برید کنار از جناب عباس(ع) عکس بگیرم؟ -بله بفرمایین:)
روز جانباز رو به حاج سعید جلیلی هم تبریک می‌گم که یه پاش رو برای دفاع از کشورش از دست داد و بخاطر انتقاداتش به برجام از طرف اصلاحات سال‌هاست که ترور شخصیتی می‌شه