در گلویم گیر کرده، گریه ای بی انتها
هیچ چیزی بدتر از بغض فراق یار نیست ...
میثم مطیعی یک جمله ای قبلا گفت:
"هیئت هارو کنسرت نکنین"
من خودم اون اول گفتم داره زیاده روی میکنه اما هر روز که میگذره بیشتر به حرفش میرسم...
زمان جنگ و اون قدیما میدیدی طرف میامده صدای انچنان خوبی هم نداشته اما یک کلمه میخونده همه کلی گریه میکردن
دلیلشم اینه واقعا اونقدر هام به صدای مداح نیست
به دل مستمعه
طرف هرچی بیشتر سختی کشیده باشه توی اون مدت ، دلش اماده تره برای گریه
اگر هم هیچ سختی نکشیده باشه و اوضاعش روبه راه باشه ، شما بیا مقتل باز با صدای حاج منصور ارضی هم بزار ولی گریه نمیکنه .
زمان جنگ هم چون توی جبهه شرایط سخت بوده اینقدر راحت گریه میگردن ...
کل ماجرا همینه
اگه میخوای گریه کنی و اتصال قلبیت وصل بشه به خودت سختی بده
همه چی حل میشه
بقیش دکون دستگاه بعضی مداحاست