چیزی که در این مدتی که اینستاگرام داشتم فهمیدم این بود : کسانی بودند در لباس دین که تبر بر ریشه آن میزدنند به نام روشنفکر و کسانی بودند که نه از ظاهر بلکه از باطن پای کار انقلاب و اسلام و ایران ایستادند.
توی این مدت دیدم حجاب استایل هایی که با برچسب متفکر بودن ، روشنفکر بودن یا هرچیزی هرچی تونستند به اسلام زدند با هرتوانی که داشتند و نداشتند مایه ریختن آبروی اسلام شدند و کم حجاب و بعضا بی حجابانی که از جان برای دفاع از این اسلام قدم گذاشتند.
اینایی که میگن ما امسال عید نداریم همونایین که شب کریسمس با درخت کاج و بابانوئل سلفی مینداختن و پایکوبی میکردن.
خلاصه که لطفا آدم باشید البته شرافتمند ؛ انقدر خودتون رو بازیچه دست این و اون و یک مشت سواستفاده گر نکنید بخدا که ارزش نداره.
هر وقت نقاشی شهید جهاد مغنیه حانیه خانوم رو میبینم فقط یه چیز میگم ؛ کاشکی نقاشی منم خوب بود ..