نسل عجبی هستیم.
نسلی هستیم که علمدار بازنگشته دیدیم.
نسلی هستیم که فرماندهان و سرلشکران شهید دیدیم.
نسلی هستیم که رئیس جمهور شهید دیدیم.
نسلی هستیم که جنگ را به چشم دیدیم.
نسلی هستیم که رهبر شهید را هم دیدیم.
نسل ما نه نسل زد است و نه آلفا؛ ما نسل شهید و شهادتیم.
هدایت شده از سارانگ
دلمان تنگ حضورتان بود : )).
هدایت شده از سارانگ
ماهم همینطور حاجی محمود، ماهم همینطور ..
دشمن که دیده نتوانسته آشوب های خیابانی را ره بیاندازد به دنبال جداسازی و سلب اعتماد مردم از دولت است.