چیزی تا نابودی دشمن نمانده ؛ جهاد ما مردم خالی نگذاشتن خیابان هاست حالا به هر طریق و روشی.
نمیگویم کاش بودی و فرزندانت را میدیدی که چگونه پای انقلابمان ایستادند ، چگونه جان میدهند اما ذره ای خاک نه؛ چون میدانم هستی و میبینیم، هستی و دست پرورده هایت را تماشا میکنی؛ هستی و افتخار میکنی ..
هدایت شده از 焚
دارم به این فکر میکنم که ما با رهبر جدید رشد میکنیم و پیر میشیم همونطور که کسایی که دوران امام خمینی بودن و بعد آقای خامنه ای تو جوونیشون رهبر شدن، با ایشون سن کشیدن و با هم پیر شدن. چقدر این رهبر و لیدر معنوی داشتن واسم زیباست.
سارانگ
دارم به این فکر میکنم که ما با رهبر جدید رشد میکنیم و پیر میشیم همونطور که کسایی که دوران امام خمینی
انگار دارم مادرم رو زندگی میکنم، فقط فرقش اینکه من بزرگ ترم بیشتر برای بچهام خاطره دارم برای تعریف کردن.