نمیگویم کاش بودی و فرزندانت را میدیدی که چگونه پای انقلابمان ایستادند ، چگونه جان میدهند اما ذره ای خاک نه؛ چون میدانم هستی و میبینیم، هستی و دست پرورده هایت را تماشا میکنی؛ هستی و افتخار میکنی ..
هدایت شده از 焚
دارم به این فکر میکنم که ما با رهبر جدید رشد میکنیم و پیر میشیم همونطور که کسایی که دوران امام خمینی بودن و بعد آقای خامنه ای تو جوونیشون رهبر شدن، با ایشون سن کشیدن و با هم پیر شدن. چقدر این رهبر و لیدر معنوی داشتن واسم زیباست.
سارانگ
دارم به این فکر میکنم که ما با رهبر جدید رشد میکنیم و پیر میشیم همونطور که کسایی که دوران امام خمینی
انگار دارم مادرم رو زندگی میکنم، فقط فرقش اینکه من بزرگ ترم بیشتر برای بچهام خاطره دارم برای تعریف کردن.
اگر خبرگان فضای مجازی اجازه بدن مجلس خبرگان هو در انتخاب رهبر جدید یه کاری بکنن :///.