هدایت شده از *مِهرماهی
بچهاا، یه خواهش
حتما اگه کارهای دلی و خوشگل بچها رو میگذارید، فوروارد کنید یا حتما زیرش اسم تصویرگر رو ذکر کنید، اجازه بدید بشناسیم این چنین قلم هایی رو، درسته که این کارها برای خداست و در راه خدا ولی حمایت از کسایی که اینچنین نقش میزنن، وظیفه مون شناسایی و معرفی شون هست☘
سارانگ
زیبایی دست هنرمندامون؛ انشالله نقاشی فتح قدس و ظهور آقا رو بکشید.
این حرف خوشگل خانوم کاملا درسته فقط چون با وب هستم در خدمتتون نمیتونم لینک بذارم *اگر میشه من هنوز یادنگرفتم🥲
این شب ها بیشتر احساس ایرانی بودن میکنم، بیشتر احساس امنیت میکنم؛ درست است مگر میشود لابهلای موشک باران و جنگ احساس امنیت کرد ؟ آری.. من در میان این مردم احساس امینت میکنم، من در میان این فرهنگ احساس امنیت میکنم، من در میان این جهاد احساس امنیت میکنم، من در میان این شهیدان احساس امنیت میکنم.
باشد که خداوند مرا شرم سار آنان نسازد