این شب ها بیشتر احساس ایرانی بودن میکنم، بیشتر احساس امنیت میکنم؛ درست است مگر میشود لابهلای موشک باران و جنگ احساس امنیت کرد ؟ آری.. من در میان این مردم احساس امینت میکنم، من در میان این فرهنگ احساس امنیت میکنم، من در میان این جهاد احساس امنیت میکنم، من در میان این شهیدان احساس امنیت میکنم.
باشد که خداوند مرا شرم سار آنان نسازد
درسته که رهبری مشخص شدن اما.. اما کار ما تموم نشده جهاد ما و حضور ما تمام نشده ؛ کاری که ماه ها پیش انجام شد به اشتباه رو دوباره انجام ندیدم . میدان رو خالی نکنیم و نگذاریم برخی از سیاسیون مزدور ایشون را مجبور به کوتاه آمدن و خاتمه جنگ کنند.
دوباره تمام کار را گردن امام سید مجتبی حسینی خامنهای نیاندازیم.
هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
میری بیرون انقلاب رو حفظ کنی میبینی همه دوتایی اومدن انقلاب رو حفظ کنن. اعصاب میمونه برات؟ نه والا.