هم پلتفرمی های عزیزم اگه مثل همیشه یه حمایت کوچولو از اینجا بکنین که آدم های بیشتری مارو بشناسن ممنونتون میشم :::: )))💗
جبران کنم انشاالله.
امروز مردمی را دیدم که کنار میدان ایستاده و پرچم سه رنگ ایران با الله وسطش را مابین مشت هایشان گرفته و شعار و الله و اکبر سر میدادند درست در همان میدانی که در آشوب های دی تقریبا چیزی از آن نمانده بود.
مردی را میشناختم، فرد اول کشور بود؛ دفتر سخنرانی اش را برای جشن تکلیف دختران تزئین کرده بود و به سرودشان گوش میداد.