درحال گشت زنی در اکسپلور بودم و مشغول دیدن تجمعات و البته کلیپ های شهدا؛ خیلی خوب بود خیلی زیبا بود خیلی با ابهت بود ولی میترسیدم، میترسیدم بخوام کامنت ها رو بخونم ::::))))))
چِمیدونم شاید یکی به خوندن این نیازمند باشه..
"گرنگهدارمن آنست که من می دانم
شیشه را دربغل سنگ نگه می دارد"
عزیزدلی که منت گذاشته و قابل دانستی اینجا را به تعریف هایت از تو نهایت سپاسگذاری را به عمل آورده و برایت ۱۶۵ درجه خم میشوم 💘.
*یادبگیرید از دوستجونیمون درسته بهم گفت پسر ولی دیگه:::))))))
اگر جعدِ شب زنده داری بگو یاعلی
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_14t0xaa&btn=جونُم