eitaa logo
خط سوم
3.3هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
877.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در مورد نسبت این شعار و آقای عراقچی نظری ندارم تاریخ درستی یا نادرستی این گزاره رو ثابت کرده و خواهد کرد ولی سه نکته ۱. این شعارها پاس گل به تیم وزارت امورخارجه است که مظلوم نمایی کنن و کارشون رو پیش ببرن ۲. به نظرم با این پاس گل توافق رو امضا شده بدونید چون تیم جنگ روانی دولت همچین فرصت طلایی رو از دست نمیده ۳. سازشکار فاقد شرف اصلی عراقچی نیست. عراقچی یه مهره کوچیکه و سازشکارای ظریف اصلی کسای دیگه‌ای هستن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
یه متوهم روانی داره میگه یگان ویژه و مردم تو مشهد با هم درگیر شده این دروغی که میگه راسته؟ کسی خبر داره؟
خط سوم
در مورد نسبت این شعار و آقای عراقچی نظری ندارم تاریخ درستی یا نادرستی این گزاره رو ثابت کرده و خواهد
♨️و اما در مورد این سر ریز خشم ملت روی عراقچی که خشمش قابل قبوله ولی فحشش نه (هر چند که خودم در خلوت بدترش رو میگم به عراقچی و کل کابینه) 📌ولی آقای عراقچی این حرفایی که امروز خورد محصول سالها عملکرد غلط خودته 📌یه برجام و اسنپ بک تو دامن ملت گذاشتی تحملت کردن 📌با همون لکه ننگ برجام به لطف دیکتاتوری باقر قالیباف وزیر شدی تحملت کردن 📌دو تا مذاکره منجر به جنگ و شهادت رهبری داشتی تحملت کردن 📌وسط جنگ هی به نفع ترامپ توییت زدی و قیمت نفت رو آوردی پایین تحملت کردن 📌مذاکره دو هفته‌ای رو شصت روز کش دادی و فشار از روی دشمن تخلیه شد و تحملت کردن 📌تو مذاکراتت پیش شرط‌های رهبری رعایت نکردی تحملت کردن 📌نامه جام زهر به رهبری امضا کردی تحملت کردن 📌تو همین مذاکره چند بار دروغ گفتی تحملت کردن 📌تا اینکه رسید به دیشب با اون متلکی که به رهبر شهید انداختی که مقاومت باعث جنگ شد نه مذاکره کاری ندارم جز ذات اصلاحطلبیته 📌ولی وقتی میشینی جلوی دوربین تو تخم چشم ملت زل میزنی و میگی چند روز دیگه توافق رو امضا می‌کنیم متنش هم بهتون نمیگیم هر وقت امضا کردیم بهتون نمی‌گیم دیگه کاسه صبر مردم لبریز میشه و دهنشون باز میشه خلاصه که خود کرده را تدبیر نیست 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
♨️حسین سلیمانی هستن از مسئولین خبرگزاری مشرق نزدیک به اطلاعات سپاه که سابقه مراوده مجازی صمیمانه با صهیونیستا رو هم دارن دایی جونشون هم مهدی نصیری ضدانقلاب 🔹آقای اصولگرای نئواصلاحطلب حالا که افتادی رو دنده لات بازی و میخوای تو دهنی بزنی یه دقیقه دهنتو ببند و گوش کن 🔹در مورد ۱۰ شرط بیانیه شعام دو حالت وجود داره ۱. یا این ده شرط طبق اصل همه چی با رهبری هماهنگه خودتون به تایید ایشون رسیده که تو دهنتو ببند ۲. یا اون ده شرط رو شعام نوشته و به تایید رهبری نرسیده که کل مذاکراتتون از بیخ رو هواست که در این صورت بازم دهنتو ببند 🔹کلا لاتیشو پر نکن و دهنتو ببند یا مردم برات می‌بندن و پستت میکنن لا دست دایی جونت لات کوچه خلوت. 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از خط سوم
«خط سوم» ⭕️ نه چپ، نه راست 🇮🇷خط سوم، خط مردم 🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا 🖌 ارائه‌ی پیچیده‌ترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده 🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط 🎬 دیدگاهی جهان‌شمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر 🆔 شناسه: https://ble.ir/3rd_party میزان حملات به کانال زیاد شده امروز و فرداست که درش رو ببندن برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید
⭕️جواد ظریف: مخالفان توافق عده ای نافهم هستند که هیچ درکی از واقعیت ندارند !!! اولا که ممل آمریکایی چیزشو (جیگر) داشته باش بیا کف تو خیابون فیس تو فیس بهشون بگو. آره دایی ثانیا سلام به فرانچسکو برسون ثالثا آدم عاقل از یه برجام یه بار بیشتر گزیده نمیشه. اونی که بارها از برجام‌ها گزیده شده حرف از فهم نزنه بهتره رابعا با این حرفت معلوم شد که شخص شما هم درکی از وطن، شرف، غیرت و خونخواهی پدر امت ندارید. لذا دهان مبارک بسته به همون سوراخی که تا الان توش بودید باز گردید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خط سوم
♨️حسین سلیمانی هستن از مسئولین خبرگزاری مشرق نزدیک به اطلاعات سپاه که سابقه مراوده مجازی صمیمانه با
خب حسین جون این گوی و این میدان جهت تو دهنی زدن در اسرع وقت اقدام بفرمایید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
توله خودمون اونجا بودیم ذرت پرت نکن آقایان امنیتی این اگه نشر اکاذیب با هدف بر هم زدن نظم عمومی نیست پس چیه؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
اونایی که برامون نسخه جراحی اقتصادی پیچیدن حالا نسخه توافق با آمریکا رو آماده کردن ... تهشم میگن با رهبری هماهنگه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
پسندیده سفیر ایران توی مکزیک: «ایران و آمریکا دوستان خوبی خواهند بود، اگر آمریکا منافع اسرائیل را نادیده بگیرد!» فاصله ایران تا مکزیک خیلی زیاده ظاهرا هنوز خبر به ایشون نرسیده آمریکا به ایران حمله کرده و رهبر انقلاب و سرداران نظامی چند هزار ایرانی رو شهید کرده وگرنه آدم انقدر بی شرف نمیشه که قبل از تشییع پیکر امام شهید انقلاب با قاتلینش طرح دوستی بریزه؟ یا شایدم میشه؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty