⭕️جواد ظریف:
مخالفان توافق عده ای نافهم هستند که هیچ درکی از واقعیت ندارند !!!
اولا که ممل آمریکایی چیزشو (جیگر) داشته باش بیا کف تو خیابون فیس تو فیس بهشون بگو. آره دایی
ثانیا سلام به فرانچسکو برسون
ثالثا آدم عاقل از یه برجام یه بار بیشتر گزیده نمیشه. اونی که بارها از برجامها گزیده شده حرف از فهم نزنه بهتره
رابعا با این حرفت معلوم شد که شخص شما هم درکی از وطن، شرف، غیرت و خونخواهی پدر امت ندارید. لذا دهان مبارک بسته به همون سوراخی که تا الان توش بودید باز گردید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
♨️حسین سلیمانی هستن از مسئولین خبرگزاری مشرق نزدیک به اطلاعات سپاه که سابقه مراوده مجازی صمیمانه با
خب حسین جون
این گوی و این میدان
جهت تو دهنی زدن
در اسرع وقت اقدام بفرمایید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
توله خودمون اونجا بودیم
ذرت پرت نکن
آقایان امنیتی این اگه نشر اکاذیب با هدف بر هم زدن نظم عمومی نیست پس چیه؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
اونایی که برامون نسخه جراحی اقتصادی پیچیدن حالا نسخه توافق با آمریکا رو آماده کردن ... تهشم میگن با رهبری هماهنگه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
پسندیده سفیر ایران توی مکزیک:
«ایران و آمریکا دوستان خوبی خواهند بود، اگر آمریکا منافع اسرائیل را نادیده بگیرد!»
فاصله ایران تا مکزیک خیلی زیاده ظاهرا هنوز خبر به ایشون نرسیده آمریکا به ایران حمله کرده و رهبر انقلاب و سرداران نظامی چند هزار ایرانی رو شهید کرده
وگرنه آدم انقدر بی شرف نمیشه که قبل از تشییع پیکر امام شهید انقلاب با قاتلینش طرح دوستی بریزه؟
یا شایدم میشه؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
قالیباف به خودی خود خیلی خطرناک نیست
خطر اصلی جریان عقدهای و وحشی و خطرناکی هستند که دورش جمع شدن و هنوز از عقده رییس جمهور نشدن قالیباف زوزه میکشن و چنگ و دندون نشون میدن
کیف کش حقیر کاش تابلو نمیکردی که رئیست تو سال ۱۴۰۰ به زور به نفع رئیسی کشید کنار و حتی کینه رئیسی هم به دلتون مونده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
وقتی یه سایبری بدنامی مثل تو نگران جمهوری اسلامی میشه و برای محافظین همین جمهوری اسلامی حکم آشوبگر و کودتا میبره
دیگه همه چی اظهر من الشمس که تو اون توافقنامه عراقچی و قالیباف چی نوشتن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای عباسی ولدی
با توجه به اینکه میفرمایید شرایط عادی نیست و جنگ وجودیه چندتا سوال دارم
اینکه وسط جنگ وجودی در حالیکه دست بالا رو در میدان داریم یه دفه همه چی رو تعطیل کنیم و آتشبس اعلام کنیم و به دشمن فرصت نفس کشیدن بدیم یا جنگ وجودی همخوانی داره؟
اگر جنگ وجودی باشه آیا سرنوشت جنگ وجودی سر میز مذاکره مشخص خواهد شد؟
چرا یه حرفی میزنید که خودتون رو نقض میکنید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
ملت مبعوث شده و سرافراز ایران
در شبهای پیش رو که برای حفظ حریم رهبر انقلاب و حفاظت از کلام ولی در خیابان هستید هوشیاریتون رو چند برابر کنید
فرمانده نام آشنای جبهه نفاق شخصا در میدانه و داره رصد میکنه و منتظر یه فرصته که مثل مار نیش بزنه
به این فرمانده نام آشنای جبهه نفاق و سردمدار کودتاهای اصلاحطلبانه فرصت بازی ندید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty