این توییت بعد از پیام رهبری زده شده
با توجه به اینکه رهبری در مورد تفاهمنامه علی الاصول نظر دیگری داشتن این توییت اول از همه داره به ایشون توهین میکنه
اونی هم باز ارسال کرده آقازاده آقای دانشمنده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از کانال مهدی عبدالهی
✍️ حکمت بسیار زیبای محکمات و متشابهات در قران:
هُوَ الَّذی أَنْزَلَ عَلَیْکَ الْکِتابَ مِنْهُ آیاتٌ مُحْکَماتٌ هُنَّ أُمُّ الْکِتابِ وَ أُخَرُ مُتَشابِهاتٌ...
مراد از آیات محکم، آیاتی است که در معنی آنها یک نوع صراحت و اتقانی وجود دارد که خواننده بدون تردید و اشتباه به معنای آنها پی می برد
اما آیات متشابه، آیاتی هستند که مقصود از آن برای شنونده روشن نیست. و چنان نیست که شنونده به محض شنیدن، معنی آنرا درک کند. بلکه در این که منظور چیست؟، تردید دارد و تردیدش وقتی برطرف می شود که به آیات محکم رجوع نموده و به کمک آنها معنای آیات متشابه را مشخص کند،
و در نتیجه همان آیات متشابه نیز محکم می شوند. پس آیات محکم خود بخود محکم هستند و آیات متشابه، بوسیله آیات محکم، محکم می شود.
اما نکته اینجاست؛ آنها که در قلوبشان مرض و انحراف است، به دنبال متشابهاتند، تا فتنه انگیزی کنند (و مردم را گمراه کنند) و تفسیر (نادرستی) برای آن می طلبند،
در حالی که تفسیر آنها را جز خدا و راسخان در علم، نمی دانند.
اما حکمت قرار دادن ایات محکم و متشابه در قران،از جانب خداوند چیست⁉️
برای اینکه اهل یقین، به وسیله ایات محکم،متشابهات قران را بشکافند و بر یقینشان افزوده شود و اهل غش و نفاق،به وسیله متشابهات ،محکمات را به نفع خود،تفسیر کنند و نفاق انها برملا گردد و...
🌿شیخ،مهدی عبدالهی🌿
#محکمات
#متشابهات
🔻 مهدی عبدالهی | عضو شوید 🔻
https://eitaa.com/Mahdi_abdollahi110
آخوند امنیتی
حدادپور جهرمی گفته بین نظر دیگری داشتم تا مخالف بودم در پیام رهبری فرسنگها!!!! فاصله است
همین میزان قبول کردن هم در مورد یک وفاقی متعصب مثل ایشون عجیبه
ولی خوشم میاد بیخیال سینه خیز رفتن نشدن و به جای همه چی هماهنگه از هشتگ هماهنگی هوشمندانه استفاده کرده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از خط سوم
«خط سوم»
⭕️ نه چپ، نه راست
🇮🇷خط سوم، خط مردم
🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا
🖌 ارائهی پیچیدهترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده
🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط
🎬 دیدگاهی جهانشمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر
🆔 شناسه:
https://ble.ir/3rd_party
میزان حملات به کانال زیاد شده
امروز و فرداست که درش رو ببندن
برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم
اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید
صهیونیستا دارن جنوب لبنان رو شخم میزنه
🔹گلوله باران توپخانه ای كفررمان
🔹بمباران هوایی زبدين
🔹گلوله باران توپخانه ای كفرجوز
🔹گلوله باران توپخانه ای حبوش
🔹گلوله باران توپخانه ای و بمباران هوایی كفرتبنيت
🔹گلوله باران توپخانه ای و بمباران هوایی شهر النبطية
🔹دو حمله هوایی جدید به نبطیه
(منبع: دیدهبان تحرکات هاکریا)
آقایون شعام (به جز اون یه نفر)
نمیخواهید حرکتی بزنید
شرف توافقتون رفت
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
جناب شیخ فرهاد فتحی دیشب بعد از پیام رهبری نامه سرگشاده بلندی خطاب به ملت مبعوث شده برتر از خواص نوشتن و بهشون هشدار دادن
که ما خواص برای هدایت شما مهمیم اگه ما رو کنار بزنید براتون بد میشه
فرمودن ما خواص یعنی کل نظام ما بیاعتبار بشیم نظام تضعیف میشیم (کی گفته شما نظامید😁)
فرمودن ما خواص نباشیم به کی رای میدید و به کی اعتماد میکنید؟ (شما حلقه خواص چهل سال گذشته رو میذاریم کنار از دل همین مردم مسئول مردمی انتخاب میکنیم. قحط الرجاله مگه)
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
♨️جناب شیخ فرهاد فتحی دیشب بعد از پیام رهبری نامه سرگشاده بلندی خطاب به ملت مبعوث شده برتر از خواص نوشتن و بهشون هشدار دادن
که ما خواص برای هدایت شما مهمیم اگه ما رو کنار بزنید براتون بد میشه
♦️فرمودن من از اینکه حلقه میانی (منظورش خواصه البته خودشم به شکل خنده داری جز خواص حساب کرده یکی هم نیست بهش بگه شما خواص نیستی فقط سلبریتی با عمامهای) بی اعتبار بشن میترسم و این تضعیف نظامه
♦️از کی تا حالا شما و فلان مداح و منبری و حتی فلان سردار نظامید؟
نظام این مردمن
نظام رهبری معظم هستن
♦️اونایی که لیست کردید خواصی هستند که به فرموده امام خامنهای مسئولین دچار خطای محاسباتی هستند که سطحشان از تراز ملت مبعوث شده جا مانده
♦️بی اعتبار شدن این حلقه الیگارشی بسته نه تنها به ضرر نظام نیست بلکه تصفیه نظام از حلقهای بیبصیرتی است که هم از مردم عقب افتادن هم از امام جامعه
♦️فرمودید که مردم اگه به این خواص بیاعتماد شوند به مخالفان میپیوندند
📌مگه این جماعت کف خیابان که به مسئولین اعتماد نکردن و شما هم بهشون انگ خوارج و ضد انقلاب و فتنهگر زدید به مخالفان پیوستن؟
📌 نه.
سر حرف حق ایستادن و رهبری هم به پشتوانه همین مردم مرزبندیشون رو با مسئولین مشخص کردن
ولی شما به جای اینکه بالا رفتن جایگاه رهبری در نظام رو جشن بگیرید اعلام خطر میکنید؟ شما تحت ولایت امامید یا خواص؟
♦️نگرانید که مردم به چه کسی اعتماد بکنن؟
جواب ساده است. اولا که خدا امام خامنهای عزیز رو برامون نگه داره که پناه مردمن و
ثانیا وقتی تراز مردم بالاتر از خواصه دیگه نیازی به شما ندارن به عقل و تشخیص خودشون رجوع میکنن
📌اگه مردم یاد بگیرن صلاح مملکت خودشون رو از مداح و منبری و سردار و کانال دار نگیرن باید سجده شکر بذاریم
📌نکنه ترسیدید که کلاهتون نزد مردم دیگه پشم نداشته باشه و مجبور باشید دکان کاسبی رو تعطیل کنید؟
♦️نگران جمهوریت نظام شدید و گفتید جماعتی که پشت امامشون هستن یک پنجم نظامند.
♦️عجب. سه ماهه که خود شما در بوق کرنا میکنید که همه اقشار مردم از تمام طیفها کف خیابان از امامشون حمایت میکنن. رهبری هم که دیشب خودشان و ملت با شرف ایران رو در یک جبهه قرار دارند. الان به این ملت میگید یک پنجم کل جامعه؟
در طول این صد روز دروغ میگفتید
یا الان دارید دروغ میگید؟
♦️شما نگران جمهورید که صد روز با القاب زشت تندرو و سوپر انقلابی و خوارج بهشون حمله میکردید
♦️نگرانید که بعد از بی اعتبار شدن خواص مردم به کی رای بدن.
خیلی راحت حلقه قدرت بسته چهل ساله رو میزنن کنار و به آدمهایی از جنس خودشون رای میدن که درد و نظر و حرف اونا رو بهتر درک کنن. نه این خواص ایزوله شده و دور از مردم
📌آقای فرهاد فتحی شما ترسیدید که کنترل روی مردم رو از دست بدید و اینکه نتونید از مردم برای منافع خواص سواستفاده کنید
ترس شما برای نظام نیست
برای از سکه افتادن دم و دستگاه خودتون و بالادستیهایتان است
♨️و اما سخن پایانی
♦️نشنیدم که از مردم بابت توهینهاتون عذرخواهی کنید
♦️مدام نگران خواص و اعتبار خواصید. یه کلام به نمایندگی از همین خواص از محضر امام جامعه عذرخواهی نکردید که چرا امام رو مجبور کردن که از نظر خودشون کوتاه بیان؟
♦️من موندم از شرم چطور زندهاید؟
احساس خجالت که نمیکنید هیچ، طلبکار هستید که چرا خواص که امام را به سختی انداختن چرا بیاعتبار شدن؟
بی اعتبار شدن این خواص عقب افتاده از قافله
به خاطر دوری از پیام امام بود نه کنشگری مردم از دیشب تا حالا
♦️بیانه شعام رو خوندید؟ حتی بعد از پیام امام خامنهای و دانستن نظر ایشون هم بیانیه دادن که به کار خودمون ادامه میدیم ولی شما هنوز هم به مردم حمله میکنید که چرا این خواص لجوج رو بیاعتبار میکنید؟
♦️استغفار کن شیخ سلبریتی
اگه نمیکنی هم مشکلی نیست
پس دیگه ادعای ولایتمداری اونم از نوع تنوریش نکن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty